Blow lover 846 Skrevet 26. Januar, 2015 Er der nogen der har besøgt Lajla hos Honeygirls, Ndr. Fasanvej? Jeg har problemer med at indsætte linket fra min IPhone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 27. Januar, 2015 Er der nogen der har besøgt Lajla hos Honeygirls, Ndr. Fasanvej? Jeg har problemer med at indsætte linket fra min IPhone. Hej Blow lover, med det profil navn, så kan jeg kun sige en ting. Se at komme afsted til Lajla hun er super dejlig og vildt fræk Et af de frækkeste og bedst blow´s jeg har fået længe... Var forbi henne igår, mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 27. Januar, 2015 Det ville være rart og nemmere hvis i satte et link ind. Her er det så: Lajla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dejrup 30 Skrevet 27. Januar, 2015 Hej Blow lover, med det profil navn, så kan jeg kun sige en ting. Se at komme afsted til Lajla hun er super dejlig og vildt fræk Et af de frækkeste og bedst blow´s jeg har fået længe... Var forbi henne igår, mandag Hej Jonans Hvad måtte du betale for det blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 27. Januar, 2015 Tak Jonans. Det var netop blow jobbet som jeg havde fokus på. Har dog haft en del blandede oplevelser på det sted med forskellige piger, som ikke er der længere. Deres priser på 1.000 for dansk og megafransk i ca. 15 min. er dog dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 27. Januar, 2015 Er billederne retvisende, mht. vægt / alder / bryster ??? Hun ser sprød ud, jeg har været på adressen flere gange før, til 3 kant med nogle af de forrige piger (1300.-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 27. Januar, 2015 Er billederne retvisende, mht. vægt / alder / bryster ??? Hun ser sprød ud, jeg har været på adressen flere gange før, til 3 kant med nogle af de forrige piger (1300.-) yeps billederne er meget retvisene, hun er mega dejlig, det hjælper også at jeg havde en rigtig god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg