Hop til indhold
Lange

Nadia - Privat/Diskret - Kjellerup

Recommended Posts

I anledning af det gode vejr, en fridag fra jobbet og en god portion liderlighed, valgte jeg en tur til Kjellerup for at besøge Nadia. http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec

Har senest haft 2 supergode oplevelser samme sted med Bella og havde denne gang valgt deres nye pige Nadia. En super sød og ikke mindst fræk ung pige med en dejlig slank naturlig krop :-P

Jeg havde valgt en time til 1800 kr. inkl. superfransk. Nadia er en ung pige med en rigtig dejlig indstilling til tingene. Hun er meget nærværende og 100% berøringsvenlig. God til øjenkontakt. Kysser helt fantastisk - også med tunge. Er super nem at snakke med og elsker tydeligvis sex. Hendes blow er lækkert og varieret. Hun er frisk på alle de stillinger jeg ønskede - var både fræk og medlevende.

Har sjældent oplevet så god kemi den første gang med en ny pige. Kan næsten ikke vente med at besøge hende igen. :-P  Hun får den varmeste anbefaling. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøgt Nadia for anden gang. Hun er ganske enkelt en fantastisk pige. Hun er ung, smuk, sød, fræk og skide god at sexe med. Hun har kun ét minus. Hun er sgu vanedannende. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sjovt, så mange danske piger i Jylland er begyndt at tilbyde megafransk...

Nogen vil nok mene at det skyldes konkurrencen og det at udbuddet er steget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

:p Arh, hvor meget konkurrence kan der være? Det er da noget I bilder dem ind :) I Kbh ved alle, at det er noget kun nogle udenlandske piger tilbyder...

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...