Bananas 17609 Skrevet 30. Januar, 2015 Jeg er nok på vej at blive et gammelt svin. Kigger mig i spejlet og ser en olding. Og alligevel kan jeg næppe finde en GP eller masssøse derude mer, der duer til mig. Ser mig omkring i thaiverdenen og finder ikke længere noget vært at lægge penge på. Det er godt nok inflation i thaisteder i byen, men det er kraftedeme ikke nogen inflation i gode oplevelser alle disse steder. Læser jeres anmeldelser og tænker at: det var som fanden, det skal jeg prøve. Går derfra og undrer hvis det er mig eller jer der er noget fejl med. Jeg har en cold turkey fra Nina igen. Synes hun skal have en afløser indimellem, men en Ninaafløser finder man ikke så nemt. Det er hårdt arbejde og koster penge; penge ud af vinduet so far. Men på Ratree kan man jo ikke gå gal. 1000 og en anmeldelser herinde der roser pigerne, priserne og tilmed lokalerne.... Ratree her og der og everywhere synes det. Altså har jeg været der. Tre gange nu. Først mødte jeg Lee der fik mig et vende i døren. Anden gang Ratree selv, bestilte en time B2B og efter en meget mærkelig halv time afbrød jeg seancen, pegede på uret, mumlede noget og tog af sted. Hele oplægget gik hurtigt imod sex, og det kunne jeg faktiskt ikke tænke mig med denne kvinde. Og hun kunne absolut ikke tænke sig at jeg ikke kunne tænke mig det. Tredje gang mødte jeg Anni, og klog af skaden, bestilte jeg kun en halv time B2B. Hun bød faktiskt en rigtig god massage, det skal siges, men sex ..... igen ikke med denne kvinde. Absolut ikke. Værelset var desuden rodet med masser af smink og tøj over det hele. Virkede som at damen boede derinde. Så i øvrigt en gammel silikonpumpet kending fra Butsaba derinde. Heller ikke nogen jeg vil ha noget som helst af. Altså jeg er jo et gammelt svin helt klart, men skal jeg betale for sex så skal damerne i hvert fald ikke være i større kropsligt forfald end mig. Og det synes jeg at jeg møder igen og igen på thaiklinikkerne for tiden. Hvor er de flotte kvinderne henne? De smarte, sjove, stærke og sexede kvinder jeg synes jeg mødte bare for nogle år siden? Kvinder der kraftedeme kunne massere så det gnistrede om myoserne OG efterpå førføre mig fra sans og samling? Er der bare Nina tilbage? Jeg har ikke behov af nogle unge pinup-modeller. Kvinder i alle aldre kan lokke mig, men de skal fandeme have noget at lokke med. Gerne både hoved og krop. Og kunne massere. Men jeg finder dem ikke længere på thaiklinikkerne. Så betragt denne anmeldelse som en efterlysning: Hvorhenne kan jeg finde en Ninaafløser værd at besøge? Alle mine gamle alternativ synes væk, og jeg har brug for tip. En træt jæger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anacondaen 186 Skrevet 30. Januar, 2015 Kære bananas, Nu skal jeg jo ikke dømme dig, men mærkeligt at du kun finder dårlige oplevelser. Jeg har rigtig mange godt thaipige oplevelser og jeg er faktisk også lidt kræsen. Men har du prøvet at kigge på dig selv ? Hvordan fremtoner du overfor pigerne. Er du soigneret, har du rygerånde og lugter dit tøj af røg, taler du høfligt og sobert til pigerne, flirter du lidt med dem .... Alt hjælper hvis man selv gør en indsats og jeg vil mene at jeg har vundet rigtig mange gode oplevelser bare på at disse områder er i orden. Ikke noget ondt ment da jeg ikke er kan dømme dig, blot lidt velment input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 30. Januar, 2015 Hej Bananas Jeg kan bare sige det ganske kort, godt vi ikke alle har samme smag. Jeg kommer tit hos Ratree og bliver behandlet af Mon og er yderst tilfreds og har været det hver gang. Det er kedeligt du ikke kan finde hvad du søger, der burde jo være nogen til enhver smag, held og lykke fremover the rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 30. Januar, 2015 Tjah når alt og alle er i mod en skal man måske overveje at kigge indad. - eller gå på pension ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx69 16 Skrevet 30. Januar, 2015 Hej Bananas. Jeg kan som dig heller ikke længere finde de piger og steder som du selv skriver om. Personligt tror jeg at folks hukommelse svigter dem, når de skal skrive en anmeldelse, for det er godt nogle vilde oplevelser , man kan læse om herinde, meget af det er desværre klinikkerne som lokker deres kunder til at skrive, for at øge omsætningen Men alle de anmeldelser om Ratree og om hvor fantastisk massagen var det er langt fra det som jeg selv har oplevet der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Januar, 2015 Nu er du jo heller ikke længere en ung knøs, hvor hormonerne pumper rundt i kroppen, og skaber nærmest kronisk liderlighed, så måske har du bare opdaget at nu skal den seksuelle lyst "vækkes", den er der bare ikke pr. automatik længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 30. Januar, 2015 meget af det er desværre klinikkerne som lokker deres kunder til at skrive, for at øge omsætningen Er du helt sikker på at du har lyst til at skrive det der ????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 30. Januar, 2015 Kære Anaconda, Jeg er Mr Charm personifieret, jeg bare ikke møder Mrs Charm derude mere. Og det fremgår måske ikke, men jeg har haft glimrende oplevelser på thaiklinikkerne, det er bare efterhånden en tid siden (undtaget Nina selvfølgelig). Og måske er det disse glimrende oplevelser jag haft med mageløse kvinder der forstyrrer mulighederne. Jeg mistænker at jeg har udviklet noget slags exquisite taste der ikke nøjes med mindre. @Rider Jeg ved du er et fan af Ratree og Mon, og jeg har altså ikke mødt Mon. Det skulle jeg måske? @PHD Er alt og alle imod mig? Det viste jeg ikke. Kigge indad? Nå, derinde finder jeg næppe de kvinder jeg søger, og pension er heller ikke aktuelt. Nae, jeg jagter nok videre hvis det er ok? Eller mener du at alle dårlige oplevelser skal skyldes den der oplever? @xxx69 Jeg har ingen synspunkt om hvorfor folk skriver det de skriver. Men vi deler åbenbarligt ratingen af Ratree. @Bluejacket Det er jo det. Lysten skal vækkes, og med alderen bliver man nok mere sværflirtet. Exquisite taste! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 1. Februar, 2015 hvem er hende NINA som du nævner ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunter Skrevet 1. Februar, 2015 Arj, Bodie, du følger altså ikke med ..... Bananas har skrevet om Nina flere gange, se fx i denne streng for nogen få dage siden '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg kender godt følelsen, den kommer når man har haft et par dårlige oplevelser i træk. Jeg oplevede det selv på 505 da de begyndte at skifte piger på ugebasis og stedet sank til bunds. Jeg tror dog dit problem er lidt dybere. Du leder efter 10'ere og kommer steder hvor de ikke har piger på det niveau (vi taler udseende nu). Hvis det er Nina fra 80E du har hedeture over er jeg fuldstændig enig - hun var både smuk, sexet og fræk. Jeg savnede hende også vildt i starten, men befinder mig ganske godt på Thai Thani, selvom pigerne ikke er fotomodeller/unger. Jeg har haft en enkelt oplevelse på Ratree og den var både sjov og anderledes (er anmeldt herinde). Hun var bestemt heller ikke fotomodel/ung, men derfor kan man sagtens have fantastisk sex/massage sammen. Det med betalte anmeldelser er da noget være vrøvl. Os der har været aktive på forumet længe ved godt hvem man kan stole på og når der engang imellem dukker en "betalt" anmeldelse op, bliver de tit afsløret rimelig hurtigt. Håber du får vendt dit held igen Bananas eller måske begynder at se det smukke i mindre attraktive piger, så du igen får lysten/humøret tilbage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 1. Februar, 2015 Hej Rambuk og alle, I har alle sammen lidt ret, og jeg er normalt en der finder noget i de fleste oplevelser. Jeg har absolut haft evnen at se det smukke i mindre attraktive kvinder; set dem blive alt mer attraktive under akten, set den lille larve udvikles til en sommerfugl foran mine øjne. Men også de kvinder har altså haft noget specielt, selvom jeg ikke så det ved første syn. Måske søger jeg kun 10'er nu, som du siger Rambuk? Jeg ved jo at de findes, og det handler absolut ikke om at de skal være unge modeller, men de skal være kvinder med noget ekstra - ellers kan det være. På den anden side skulle det vel være lidt mærkeligt hvis man ikke går og bliver lidt kræsen efter så mange år i hytterne. Jeg skal gøre som PHD siger, kigge lidt indad, Og tage pension i en uge eller to. Siden får vi se. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TingTong 8 Skrevet 1. Februar, 2015 Hej Gutter Vil lige have lov at give mit be7 med her for en god ordens skyld. Jeg tror at det for jægern handler om kemi og det er bare ikke alle Som man går i spænd med hverken for manden eller den der skal give massage det handler også og ikke mindst om hvordan man selv Ser ud / taler til pigerne/ er man soigneret / osv osv. For mig personligt kan jeg kun sige at jeg hvergang besøger Ratree har der været Super god kemi med alle pigerne og sjældent set så god service og nu det ikke fordi Jeg ikke har prøvet andre steder for jeg har nok været hele guiden rundt men har Bare holdt mig fast på at besøge Ratree det sidste års tid og ud fra det kan jeg nævne flere Årsager så som stedet er altid flot og rent / for mig aldrig oplevet nogen form for stress/og en fed ting Som jeg holder meget af er at de går med en bad bagefter super dejligt. Det var bare lige min ytringsfrihed der kom til orde håber i finder det i søger gutter Mange hilsner her fra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TingTong 8 Skrevet 1. Februar, 2015 Hej Gutter Vil lige have lov at give mit be7 med her for en god ordens skyld. Jeg tror at det for jægern handler om kemi og det er bare ikke alle Som man går i spænd med hverken for manden eller den der skal give massage det handler også og ikke mindst om hvordan man selv Ser ud / taler til pigerne/ er man soigneret / osv osv. For mig personligt kan jeg kun sige at jeg hvergang besøger Ratree har der været Super god kemi med alle pigerne og sjældent set så god service og nu det ikke fordi Jeg ikke har prøvet andre steder for jeg har nok været hele guiden rundt men har Bare holdt mig fast på at besøge Ratree det sidste års tid og ud fra det kan jeg nævne flere Årsager så som stedet er altid flot og rent / for mig aldrig oplevet nogen form for stress/og en fed ting Som jeg holder meget af er at de går med en bad bagefter super dejligt. Det var bare lige min ytringsfrihed der kom til orde håber i finder det i søger gutter Mange hilsner her fra... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg