Midtj 5852 Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) Onani er gratis Eller knald konen ! Nåe ja, men jeg forestillede mig. Redigeret 1. Februar, 2015 af Midtj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Nåe ja, men jeg forestillede mig. Jeg tror desværre ikke hun gider at knalde en taber som skylder en masse penge væk og ikke har styr på sit liv... hun har nok dybere kendskab til "ofrenes" privat liv end man lige ser på TV. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg tror desværre ikke hun gider at knalde en taber som skylder en masse penge væk og ikke har styr på sit liv... hun har nok dybere kendskab til "ofrenes" privat liv end man lige ser på TV. Jeg fokuserer måske for meget på hendes private underliv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Et par faldt endnu dybere i fælden... http://www.bt.dk/film-og-tv/mark-og-yvonne-raser-luksusfaelden-har-kostet-os-dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg fokuserer måske for meget på hendes private underliv. Get a life Hun har smukke øjne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6925 Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) Nok nærmere et Københavnerproblem - Jo længere vestpå du kommer, des større mistillid er der til plastikpenge og mobilbetaling . . . På vestkysten er rede penge det mest benyttede . . . Kære an2n - ja enig, rede penge det foretrækker jeg også. De har også den fordel at det ikke fremgår om de er "hvide penge" eller "Sorte penge" eller "Blå penge" - "Blå penge" : : - - det er et fænomen blandt mænd på Sjælland, det er penge som elskerinden / kæresten / konen IKKE kender til - hverken som indtægt eller udgifts muligheder Info til Jyder : Sjælland er altså derovre mod øst hvor Kongeriets hovedstad København ligger - også der hvor solen står op - håber i tåle at blive drillet lidt. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 1. Februar, 2015 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 971 Skrevet 1. Februar, 2015 - "Blå penge" : : - - det er et fænomen blandt mænd på Sjælland, det er penge som elskerinden / kæresten / konen IKKE kender til - hverken som indtægt eller udgifts muligheder Det er det jyderne kalder "dobbelt sort" 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 hvad er orange så ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 971 Skrevet 1. Februar, 2015 hvad er orange så ?? Har aldrig hørt om orange penge, kun orange billetter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Har aldrig hørt om orange penge, kun orange billetter. Vi bruger udtrykket meget herovre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 971 Skrevet 1. Februar, 2015 Hvorfor spørger du så hvad det betyder, det må du da selv vide? Hvad betyder Orange penge så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) Hvorfor spørger du så hvad det betyder, det må du da selv vide? Hvad betyder Orange penge så? Miza, jeg spørger fordi jeg troede du vidste det Orange betyder : "Orange er en farve mellem rød og gul. Farvens navn stammer oprindeligt fra appelsinen, der på latin hedder aurantius. Det engelske ord 'orange' er påvirket fra latins aurum, der betyder guld." Kilde: http://da.wikipedia.org/wiki/Orange Min urban forklaring: Der er mange indvandrere i KBHsområdet, så det er ikke politisk korrekt at sige "sorte penge" så folk her siger "orange" i stedet for. Ligesom nogle siger "Perler".... Same same, but different Redigeret 1. Februar, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 1. Februar, 2015 (edited) Tjoh ... .. jeg har også set lidt af Luksusfælden et par gange ... Og jeg vil sige, jeg kan sagtens falde i masser af fælder, men luksusfælden er nok ikke een af dem ... Jeg talte op forleden, jeg ejer, alt inklusive, fire ting jeg har betalt mere end 1000 kr. for .. Købt over de sidste fem år ... Ingen af dem var dyrere end 5000 kr. ... Og de ting er absolut intet værd i omsætning ... Men jeg spiser godt ... Redigeret 1. Februar, 2015 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Februar, 2015 Tjoh ... .. jeg har også set lidt af Luksusfælden et par gange ... Og jeg vil sige, jeg kan sagtens falde i masser af fælder, men luksusfælden er nok ikke een af dem ... Jeg talte op forleden, jeg ejer, alt inklusive, fire ting jeg har betalt mere end 1000 kr. for .. Købt over de sidste fem år ... Ingen af dem var dyrere end 5000 kr. ... Og de ting er absolut intet værd i omsætning ... Men jeg spiser godt ... Har du ikke en dyr smartphone, MacBook og et godt LED-TV ? det skal man da forkæle sig selv med. (sarkasme forekommer) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 1. Februar, 2015 Jeg har en smartphone og et LED-TV, der kostede under 5000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Har du ikke en dyr smartphone, MacBook og et godt LED-TV ? det skal man da forkæle sig selv med. (sarkasme forekommer) ... jo-jo, da ... Jeg har en smartphone, men den fik jeg i fødselsdagsgave ... Jeg bruger den bare næsten ikke, er helt enkelt ikke til mobil elektronik... Men den kommer nok til ære og værdighed, som kamera ... Hvilket fik mig til at tænke på, jeg har faktisk een ting mere der kostede mere end 1000 kr .. nemlig mit digitalkamera ... Så jeg snød lidt ... Og jo, mit LED-TV er een af de fem ting ... Men ikke en MacBook, jeg har en anden PC (som er en tredie af tingene) men den er jeg ikke helt tilfreds med, så den skal snart suppleres op ... Dog ikke med en Mac ... Redigeret 2. Februar, 2015 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Det er ærgerlig du ikke får læst så mange af mine fantastiske indlæg. For så ville du have erfaret at Courtisaner og Piger ofte bruges som betegnelse. Om du bruger Luder, Courtisaner, Piger, Glædespiger.... Kært Barn har mange navne er ligegyldig for forståelsen af indlægget. Nogle mener Luder kan være nedsættende, men læser man mine indlæg i en Kontekst er man ikke i tvivl om jeg IKKE bruger det nedsættende.. Nej for mig er Ludere et kært Barn som jeg nyder at besøge både på det fysiske og mentale plan. Ikke alle men favoritterne sender jeg ofte en varm tanke. Da jeg startede herinde så folk rødt når de så ordet og formåede ikke at læse indlægget da de faldt over dette ene ord, heldigvis er der sket en udvikling i positiv retning. Jeg bruger ordet Luder sammen med Kammeraterne og andet godtfolk, så kan jeg vel også bruge det i den Osteklokke man kalder for EG Jeg kom også til at sige ludere i et indlæg - og straks var der en halv million mennesker der mente det var forkert. Det mindede mig lidt om en meget berømt række af film, hvor der er en *meget ond* type der ikke må omtales - han er "He-Who-Must-Not-Be-Named" (og så kom jeg til at sige "Voldemort") ........ Redigeret 2. Februar, 2015 af SuperFucker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg kom også til at sige ludere i et indlæg - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg forstår ikke, at man ikke må siger luder. Siger I heller ikke neger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg forstår ikke, at man ikke må siger luder. Siger I heller ikke neger? Nej jeg siger en sort. (Black) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperFucker 88 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Det er sjovt at vi må være nok så frie, bramfrie, der er højt til loftet og ingen der peger fingre ad hinanden - men et helt normalt udtryk for en pige der spreder ben for penge (læs: luder) må man åbenbart ikke sige herinde. Det er altså lidt fjollet. Det er faktisk fjollet, at man er nødt til ligefrem at forvente at blive bashet herinde , udelukkende fordi man fastholder at kalde en luder for en luder. Redigeret 2. Februar, 2015 af SuperFucker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 134 Skrevet 2. Februar, 2015 Nu ligger der jo ikke noget negativt i udtrykket "Nigger" for mig, da jeg ikke på noget tidspunkt har været udsat for udtrykket (af gode grunde ), men hvis jeg bruger det om en sort person vil modtageren nok under alle omstændigheder opfatte det negativt - uanset hvor mange smileys jeg hæfter efter det. Tror lidt det er det samme med udtrykket luder..... Personligt er jeg begejstret for udtrykket glædespige, det er virkelig hvad de har været for mig :smile: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Nu ligger der jo ikke noget negativt i udtrykket "Nigger" for mig, da jeg ikke på noget tidspunkt har været udsat for udtrykket (af gode grunde ), men hvis jeg bruger det om en sort person vil modtageren nok under alle omstændigheder opfatte det negativt - uanset hvor mange smileys jeg hæfter efter det. Tror lidt det er det samme med udtrykket luder..... Personligt er jeg begejstret for udtrykket glædespige det er virkelig hvad de ,har været for mig :smile: Ja men det skal du da være glad for, men i denne anmeldelse er det fandme da ikke nogen betegnelse at bruge om hende, vor herre bevares. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 2. Februar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2015 Det er sjovt at vi må være nok så frie, bramfrie, der er højt til loftet og ingen der peger fingre ad hinanden - men et helt normalt udtryk for en pige der spreder ben for penge (læs: luder) må man åbenbart ikke sige herinde. Det er altså lidt fjollet. Det er faktisk fjollet, at man er nødt til ligefrem at forvente at blive bashet herinde , udelukkende fordi man fastholder at kalde en luder for en luder. Her er det klart en fordel, at være uden for Pædagogisk rækkevidde ligesom mig Så gør man tingene alligevel. At få bare lidt styr på mig, synes Kvinder er temmelig op af bakke….. Så er en Pædagog da helt uden chancer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 2. Februar, 2015 Her er det klart en fordel, at være uden for Pædagogisk rækkevidde ligesom mig Så gør man tingene alligevel. At få bare lidt styr på mig, synes Kvinder er temmelig op af bakke….. Så er en Pædagog da helt uden chancer NARH - Den lilla ble kan da bruges til at tørre fiskeskællene af med . . . Der fiskes vel også på molen . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg