Hop til indhold
Osculatio

Min allerførste gang...

Recommended Posts

:shock:

Synes, det kunne være sjovt, at høre om jeres første gang. Piger og drenge. Uden dumt pral.

Min debut var som 13 årig -  med en virkelig smuk 15 årig pige. Det var alt for tidligt for mig, men hun var sådan lidt foran alle i skolen.

Hun var rødhåret og vildt lækker - set i bakspejlet. Som 13 årig, så jeg hende ikke som lækker. En dag i skolen smed jeg en tavleklud i hovedet på hende. Underligt nok startede det vores forhold. Det varede i 3 år. I de tre år havde jeg ikke hud på knæene. Det kom så vidt, at min far tog mig til lægen for at se om det var allergi!

Fuck, hvor hun gav mig mange ture. Måske 1000. Redhair'ed go-go-go.

Fortæl.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige henvise til denne tråd:

Her meldes det klart ud af Kowalski at omtale af sex med personer under 18 år ikke hører hjemme på EG:

"Kowalski

Kowalski

Moderator

• Moderators
  • 180 Beskeder:

Skrevet i dag, 11:14

omtale af sex med personer under 18 år hører ikke hjemme på eg. der er ingen grund til at afsøge grænserne.

Ændret af Kowalski, i dag, 11:28 ."

I princippet afsøger jeg grænserne hvis jeg skriver sandheden om min egen første gang. Jeg var godt nok 18 men pigen var altså kun 17 så det går jo ikke at jeg skriver noget om det her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...