Rejsenetværk 9674 Skrevet 2. Februar, 2015 Ok - en nyhed som eventuelle interesserede, vel opdager uden min hjælp, men skulle I derude sidde med en interesse for designmøbler, så er her måske en auktion der kunne interessere, uden at I nødvendigvis følger med i OW Bunker konkursen? Måske Rigshospitalet mfl skulle overveje en lignende auktion over dyre møbler mm købt for forskermidler, såvel det der står på kontorer som i private hjem. Så kunne der vel købes erstatning i Ikea, og provenuet gå til det oprindelige formål.OW Bunkers designmøbler skal sælges på auktion Det kollapsede selskab OW Bunkers Arne Jacobsen- og Pantonstole bliver sat til salg hos Bruun Rasmussen. 2. februar 2015 kl. 12:40 | Opdateret 2. februar 2015 kl. 12:50http://www.information.dk/telegram/523229 --------------------------------------------------- Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg ville personlig ikke købe fra konkursbo, dødsbo - det bringer dårlig karma ind i stuen...men det er nok bare mig... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 2. Februar, 2015 Troede du var jyde Nille, nu lyder du som en ødsel sjællænder Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 (edited) Rejse, for mig handler det ikke om penge, men om den negative energi (negativ karma) som man får ind af døren. Jeg vil aldrig blive glad for møblet/genstanden velvidende om at det kommer fra et konkursbo eller dødsbo. Men det er nok bare mig... Du skal være velkommen til at byde på auktionen. Redigeret 2. Februar, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 2. Februar, 2015 Jeg har ikke råd Nille, og hvis jeg havde ville jeg ikke - og jeg er jyde Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 2. Februar, 2015 Hahaha... Nille, din hippie Ville du så heller ikke kneppe en røvlækker enke :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 2. Februar, 2015 Hahaha... Nille, din hippie Ville du så heller ikke kneppe en røvlækker enke Kommer vel an på, hvad manden døde af Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 2. Februar, 2015 Kommer vel an på, hvad manden døde af Venligst French Uanset - Så må man vel betragte det som et dødsbo . . . . Selv om hun kun er 25 . . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2015 Hahaha... Nille, din hippie Ville du så heller ikke kneppe en røvlækker enke Hahaha, you got me there... Nu er en enke ikke en genstand, så jo, men jeg ser efter om hun har god karma 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg