MadsPåPlads 9 Skrevet 5. Februar, 2015 Hejsa Er der nogen som har erfaringer med "Fræk lille sag på kun 19 år ;-)" Hun annoncerer her: annoncelight.dk/showad/177975 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 5. Februar, 2015 https://annoncelight.dk/showad/177975 Lyder lidt suspekt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2015 Naturligvis er det fake - du skal lige købe alle mine billeder og videoer, inden vi kan ses.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 5. Februar, 2015 (edited) Den "Liderlige Skolepige" er "Veri-pigens" lillesøster! (Veri-pigen er nu blevet 22 år og skal fejre det med et hotel-ophold (Hotel Gitterly!)).Lillesøster agerer derfor anden kæde i denne - for vort land - så svære tid.... :smile: Redigeret 5. Februar, 2015 af Osculatio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsPåPlads 9 Skrevet 5. Februar, 2015 @Osculatio Bygger dit indlæg på facts eller er det formodninger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 5. Februar, 2015 (edited) Gad vide, om nogen køber de der "måske eksisterende" små hjemmevideoeer af hende???Og ER der virkelig nogen, der seriøst køber brugte trusser (med det udbud der er, er jeg ikke så naiv at tro, at der ikke ER et (lille) marked og en stakkel hist og her. Men pyf!Skal jeg snuse til et par trusser, skal de være absolut nyvaskede, hvide og nærmest stråle-steriliserede. Og KUN med en helt ren velduftende lille pussy inden i. Alt andet er et turn off-for mig. Når jeg har haft en UBERlækker-kæreste/kone - som jeg var helt vild med, ville jeg også bare "smage hende" hele tiden. Men grænser er for mig: tis, sved, menstruationsblod og ..Hvis der virkelig er et publikum, vil jeg til at producere helt seriøse film med mig selv i hovedrollen: "Osculatio barberer røvskæg med en le" må kunne give en sikker Oscar? Eller hvad med "Osculatio og Urinsexen"(filmatiseringen af dengang, jeg kom til at tisse ved siden af kummen). Og fra nu af deponerer jeg faktisk alle brugte underhakkere i garagen med videresalg for øje! Internet-shop ER fremtiden! Noget skal man jo leve af!Øjner en millionforretning! Redigeret 5. Februar, 2015 af Osculatio 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 5. Februar, 2015 MadsPåPlads:Humor :smile: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Borntofly Skrevet 5. Februar, 2015 Selvfølgelig er hun fake! Der er sågar blevet advaret mod de piger på AL af andre brugere derinde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 6. Februar, 2015 Det er helt sikkert fake!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg