Hop til indhold
HappyHippo

side-9 piger og tattoo

Recommended Posts

er jeg ved at blive sart

jeg syntes efterhånden folk tattooer ligner noget som er lavet i en kæmpebrandert

det er snart sjældent man ser flotte tattooer

mange piger er smurt ind fra top til tå og jeg ser hverken hoved eller hale i noget af det og min mening er at de fleste er grimme

se f.eks dagens side-9 pige http://ekstrabladet.dk/side9/michala/5427081 med en gnaver på hele det ene lår  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man kigger på hvor mange tattoshops der lige pluselig er dukket op rundt omkring i landet. Så må det vidne om at det bare ikke er dem alle der kan være lige dygtige.

Nu har jeg elv store synlige tattoveringer, så det er tit et emner der kommer op når jeg snakker med folk, og næsten alle kender en der sidder der hjemme og maler lidt hud. Og i følge dem er han/hun altid super dygtig. Men når jeg kigger på deres arbejde synes jeg ikke det er de er. Så jeg er holdt op med at snakke om folk om emnet, hvis jeg kan slippe.

Også er det blevet super billigt at starte med at male. En tur på ebay og du kan gå i gang. Og er der hos kunden vist heller ikke langt fra tanke til handling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tatoveringer hos pir' er et totalt turn off for mig. HVIS hun SKAL have een skal det være på undersiden af foden!

PS: hvor hun KLAM - side 9 pigen. Tattooo OG piercinger. Så bliver det ikke mere trailer-trash i min del af verden (godt vi har forskellig smag)

Hav en rigtig god dag....

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tatoveringer hos pir' er et totalt turn off for mig. HVIS hun SKAL have een skal det være på undersiden af foden!

PS: hvor hun KLAM - side 9 pigen. Tattooo OG piercinger. Så bliver det ikke mere trailer-trash i min del af verden (godt vi har forskellig smag)

Hav en rigtig god dag....

Uuuhhhmmm... trailer-trash :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

er jeg ved at blive sart

jeg syntes efterhånden folk tattooer ligner noget som er lavet i en kæmpebrandert

det er snart sjældent man ser flotte tattooer

mange piger er smurt ind fra top til tå og jeg ser hverken hoved eller hale i noget af det og min mening er at de fleste er grimme

se f.eks dagens side-9 pige http://ekstrabladet.dk/side9/michala/5427081 med en gnaver på hele det ene lår  :D :D

Jeg gav hende 1! stemme for den grimme tattoo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg syntes ikke alle tattoo'er er grimme, men jeg syntes det er ved at få en trist drejning i kvaliteten og udvalget at det der vælges

den typiske sætning for en person med en ( for mig grim ) tattoo er 'den betyder noget for mig :D  og når man så spørger ind til det, så er det en total latterlig ting 

min største skræk var da jeg var havde bestilt tid hos en GP'er som var radmager og fyldt med plastik og tattoo'er ( det sker ikke igen, men det skulle prøves )

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heej, Montezi,

nu får du fri lejlighed til at bashe mig. :P

Tatoveringer hører til på ludere og sømænd, sagde min salig far, og jo flere rædsler jeg ser, jo mere tilbøjelig til at give ham ret bliver jeg. :)

Og vil for egen regning tilføje.

Antallet af tatoveringer og piercinger er ofte omvendt proportionelt med tallet i IQ'en.

Og jeg glæder mig stadig over, at du er undtagelsen, der bekræfter reglen. ;)

God weekend!

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går i en stor bue uden om piger med tatoos. Synes det er meget grimt og frastødende og fortæller mig at vi må have et helt forskelligt værdigrundlag. Det har samme virkning på mig hvis jeg ser pigen ryger. Jeg er fra en tid hvor kvinder med tatoo enten sad i fængsel eller hang ud på værtshuse. Sådan har jeg det bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heej, Montezi,

nu får du fri lejlighed til at bashe mig. :P

Tatoveringer hører til på ludere og sømænd, sagde min salig far, og jo flere rædsler jeg ser, jo mere tilbøjelig til at give ham ret bliver jeg. :)

Og vil for egen regning tilføje.

Antallet af tatoveringer og piercinger er ofte omvendt proportionelt med tallet i IQ'en.

Og jeg glæder mig stadig over, at du er undtagelsen, der bekræfter reglen. ;)

God weekend!

Hej superoverlever Onslow.

Du er ofte ude med fornuftige synspunkter. Det er du også denne gang.

Førhen sagde man, at det var sømænd og ludere, der var tatoveret. Det gælder ikke mere, men det er stadig sådan for mig (kald det bare fordomme), at tatoveringer siger meget om personen. Det er nok for hårdt direkte at påstå, at der er omvendt proportionalitet mellem mængden af tatoveringer og IQ, men omvendt proportionalitet er der for mig mellem antallet af tatoveringer og evnen til at tænke sig om. Måske er det nogle gange en forkvaklet opvækst, der gør, at personen synes, hun/han skal styrke sin selvtillid med nogle tusser. Selvfølgelig betyder gruppepres også noget, specielt for unge mennesker.

Der er ikke for mig noget smukkere end en nøgen ung kvinde. Hun kan virkelig bringe smilet frem. Så synes jeg bare det er så synd, når hun ødelægger kroppen med tatoveringer. Det fjerner en stor del af fornøjelsen for mig.

Den mest spøjse tatovering, jeg har oplevet ved en GP, var et såkaldt "røvgardin" hvor der hen over bagen var skrevet "Tilhører Peter Jensen" (navnet ændret). Så mens jeg tog hende bagfra, kunne jeg så føle mig lidt som en tyveknægt - en lidt underlig fornemmelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu får man jo ikke lavet tattos for at glæde andre.

Mange får lavet tattos der betyder noget for dem personligt.

Aaarh, vel? Jeg kender mere end én der har fået lavet det samme som en anden, bare fordi. Det er sgu ikke særlig personligt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aaarh, vel? Jeg kender mere end én der har fået lavet det samme som en anden, bare fordi. Det er sgu ikke særlig personligt. :D

Nej, nu sagde jeg jo heller ikke "alle", vel Bly? :)

Jeg kender er par stykker der fik dem lavet fordi de var skide fulde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej superoverlever Onslow.

Du er ofte ude med fornuftige synspunkter. Det er du også denne gang.

Førhen sagde man, at det var sømænd og ludere, der var tatoveret. Det gælder ikke mere, men det er stadig sådan for mig (kald det bare fordomme), at tatoveringer siger meget om personen. Det er nok for hårdt direkte at påstå, at der er omvendt proportionalitet mellem mængden af tatoveringer og IQ, men omvendt proportionalitet er der for mig mellem antallet af tatoveringer og evnen til at tænke sig om. Måske er det nogle gange en forkvaklet opvækst, der gør, at personen synes, hun/han skal styrke sin selvtillid med nogle tusser. Selvfølgelig betyder gruppepres også noget, specielt for unge mennesker.

Der er ikke for mig noget smukkere end en nøgen ung kvinde. Hun kan virkelig bringe smilet frem. Så synes jeg bare det er så synd, når hun ødelægger kroppen med tatoveringer. Det fjerner en stor del af fornøjelsen for mig.

Den mest spøjse tatovering, jeg har oplevet ved en GP, var et såkaldt "røvgardin" hvor der hen over bagen var skrevet "Tilhører Peter Jensen" (navnet ændret). Så mens jeg tog hende bagfra, kunne jeg så føle mig lidt som en tyveknægt - en lidt underlig fornemmelse.

Tja, vi har det vist lidt på samme måde.

Men nu er vi vist også nogenlunde af samme årgang, måske derfor.

For det kan næppe have noget med hjerneaktivitet at gøre, vel? :D

I vores tid var det flot og gav status at være sig selv, i dag er det lige omvendt, jo mere du falder i med de andres tapet, om det så er nok så tåbeligt, jo bedre.

Og Bly,  spot on, så meget for personlig betydning for folk uden personlighed.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...