Hop til indhold
HappyHippo

side-9 piger og tattoo

Recommended Posts

Tatoveringer hos pir' er et totalt turn off for mig. HVIS hun SKAL have een skal det være på undersiden af foden!

PS: hvor hun KLAM - side 9 pigen. Tattooo OG piercinger. Så bliver det ikke mere trailer-trash i min del af verden (godt vi har forskellig smag)

Hav en rigtig god dag....

Nu ved jeg jo, at du skal til Rusland her en af dagene. Og derovre har enhver pige med respekt for sig selv nogle tattoos.

150673394.6NsPhK3d.cr_MG_6099.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heej, Montezi,

nu får du fri lejlighed til at bashe mig. :P

Tatoveringer hører til på ludere og sømænd, sagde min salig far, og jo flere rædsler jeg ser, jo mere tilbøjelig til at give ham ret bliver jeg. :)

Og vil for egen regning tilføje.

Antallet af tatoveringer og piercinger er ofte omvendt proportionelt med tallet i IQ'en.

Og jeg glæder mig stadig over, at du er undtagelsen, der bekræfter reglen. ;)

God weekend!

Mein gott!!! jeg burde jo være plastret til med udsmykninger af værste skuffe!!! som aldrende fisker, og nu hvor jeg henslæber min alderdom som boytoy forstår jeg ikke hvordan jeg kan være så mangelfuldt udsmykket! Jeg mener, det er jo ikke ligefrem intellektet der trykker ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener, det er jo ikke ligefrem intellektet der trykker ...

DET KAN NÅS ENDNU . . . GO' FORNØJELSE . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Heej, Montezi,

nu får du fri lejlighed til at bashe mig. :P

Tatoveringer hører til på ludere og sømænd, sagde min salig far, og jo flere rædsler jeg ser, jo mere tilbøjelig til at give ham ret bliver jeg. :)

Og vil for egen regning tilføje.

Antallet af tatoveringer og piercinger er ofte omvendt proportionelt med tallet i IQ'en.

Og jeg glæder mig stadig over, at du er undtagelsen, der bekræfter reglen. ;)

God weekend!

Nej tak du - det får jeg ikke noget ud af, og vi har jo haft denne debat før - uden at det gav dig et mere nuanceret syn på sagen.

Du må synes hvad du vil, så gør jeg hvad jeg vil... de to ting har gudskelov intet med hinanden at gøre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu får man jo ikke lavet tattos for at glæde andre.

Mange får lavet tattos der betyder noget for dem personligt.

Du tror simpelthen det er hendes yndlingsgnaver? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt med måde - må indrømme at gnaveren er nok en af de mindre interessante jeg har set.....

Vi har jo alle noget vi tænder på og tænder af på. De sorte motiver som mange har synes jeg kan være ok - men tatoveringer i ansigt er bare no-go. Det samme med piercinger, så er der mange pæne, men i næsen og i skamlæberne kan jeg bare ikke. Især sidstnævnte er bare for klamt, når man tænker på bakterier.....

De færreste tænker på, hvordan en tatovering ser ud, når man bliver ældre. På min arbejdsplads er der en kvindelig kollega 50+ og vægten siger over 100 kg. De par tatoveringer som hun viser, ser sgu ikke ret godt ud.

Så at en pige er tatoveret er ikke kun negativt, håber bare at de har tænkt sig om, inden de får den lavet og af hvem. For som andre skriver, så er det let at blive tatovør i dag - men kvaliteten af arbejdet og det de kommer i huden er meget tvivlsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt med måde - må indrømme at gnaveren er nok en af de mindre interessante jeg har set.....

Vi har jo alle noget vi tænder på og tænder af på. De sorte motiver som mange har synes jeg kan være ok - men tatoveringer i ansigt er bare no-go. Det samme med piercinger, så er der mange pæne, men i næsen og i skamlæberne kan jeg bare ikke. Især sidstnævnte er bare for klamt, når man tænker på bakterier.....

De færreste tænker på, hvordan en tatovering ser ud, når man bliver ældre. På min arbejdsplads er der en kvindelig kollega 50+ og vægten siger over 100 kg. De par tatoveringer som hun viser, ser sgu ikke ret godt ud.

Så at en pige er tatoveret er ikke kun negativt, håber bare at de har tænkt sig om, inden de får den lavet og af hvem. For som andre skriver, så er det let at blive tatovør i dag - men kvaliteten af arbejdet og det de kommer i huden er meget tvivlsomt.

Holder stadig mine børn op på en udtalelse de kom med for mange år siden, selv om de har nået alderen for tatoveringer . . . .

Vi så en pige med full sleeve tatoos - Og de sagde, prøv at tænke på mormor og farmor med sådanne tatoveringer - ÆÆVHH . . . 

Bedstemødrene har nået alderen med masser af kalkunhud på armene . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holder stadig mine børn op på en udtalelse de kom med for mange år siden, selv om de har nået alderen for tatoveringer . . . .

Vi så en pige med full sleeve tatoos - Og de sagde, prøv at tænke på mormor og farmor med sådanne tatoveringer - ÆÆVHH . . . 

Bedstemødrene har nået alderen med masser af kalkunhud på armene . . .  ;)

For mange år siden fik en af mine venner lavet en tusch af hans højt elskede Volvo 262 - nu - mange år og mange bodegabesøg senere ligner den mere en Volvo 544 ;)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke så mange år siden, at en kvinde blev anset for at være vulgær, når hun havde en tatovering.

Her har jeg dog flyttet mig.

En enkelt og en veludført tatovering på et passende sted kan være ok, men når det tager overhånd, som f.eks ned ad armene, synes jeg, at det er ren kropsmishandling.

Man bør være varsom med at klistre på og klistre på uden støre omtanke, for de kan være svære og smertefulde at fjerne igen, hvis man fortryder. Og så er det ikke smart at lade navne indgå ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan høre de fleste er forarget over tattoos, hvad har folk ikke af underlige fetishes herinde og så bliver de forarget over lidt kropsudsmykninger,

Fx. foreslog Onslow en billedetråd med anoreksiramte eller amputerede piger. :o

Og alligevel mener han at tattoos hører til sømænd og ludere...

Folk må gøre hvad de synes med deres krop, ligesom en pige kan vælge at være GP. Hvorfor bliver I ikke forarget over at piger vælger at blive GP'er... ???

Dobbeltmoral igen igen...

PS. Side 9-pigen ser da sød ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan høre de fleste er forarget over tattoos, hvad har folk ikke af underlige fetishes herinde og så bliver de forarget over lidt kropsudsmykninger,

Folk må gøre hvad de synes med deres krop, ligesom en pige kan vælge at være GP. Hvorfor bliver I ikke forarget over at piger vælger at blive GP'er... ???

Jeg kan så ikke få øje på noget dobbelt moralsk i, at nogen ikke finder Tattoos specielt interessante at se på. Jeg kan så mene at man ikke behøver at formulere det fordømmende ved sætninger som "Tattoos hører hjemme hos sømænd og ludere".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Folk må gøre hvad de synes med deres krop

Selvfølgelig må de da det. Det skal der ikke herske tvivl om. Ligesom jeg også må have lov til at synes, at det ser forfærdeligt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nille, nu har du jo læst, hvorfor jeg lavede den tråd, så der er ingen grund til vedvarende at slå under bæltestedet. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan så ikke få øje på noget dobbelt moralsk i, at nogen ikke finder Tattoos specielt interessante at se på. Jeg kan så mene at man ikke behøver at formulere det fordømmende ved sætninger som "Tattoos hører hjemme hos sømænd og ludere".

Jeg kan se det dobbeltmoralske i at folk har fordomme om tattoos og om dens ejermand/kvinde. Når folk nævner lav IQ, trash, bad people osv... det er da at se ned på folk eller se skæv til folk.

Er vi ikke mindre fordomsfulde herinde end den gennemsnitlige befolkning ? Nogle brugere er stadig fordomsfulde og fastlåste, så det batter. Måske er der en generationskløft blandt brugerne herinde ?

Tattoos er kropsudsmykninger ligesom plastikbryster også er det, siger I også at piger med plastikbryster er dumme eller lignende...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fair nok Onslow, jeg holder inde :P

Men hvorfor skal du stikke til Montezi, han er meget en sart blomst :P

Fordi han og jeg har vendt kropsudsmykninger/vansiringer før i al fredsommelighed og er blevet enige om, at vi bare er uenige. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mange år siden fik en af mine venner lavet en tusch af hans højt elskede Volvo 262 - nu - mange år og mange bodegabesøg senere ligner den mere en Volvo 544 ;)

Venligst

Var det med sænket tag, grundet din sammenligning ? - 262 var meget firkantet, 544 var rund . . . . HUSKER stadig de stylede amazoner . . . .  ;)  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det med sænket tag, grundet din sammenligning ? - 262 var meget firkantet, 544 var rund . . . . HUSKER stadig de stylede amazoner . . . .  ;)  ;)

Noget af det værste er at skulle forklare en joke  :grin:

Prøv at tegne en Volvo 262 på en kun let oppustet ballon ,, pust nu ballonen helt op og du ser en figur der mest ligner en Volvo 544  ;)

Minder mig om at en blondine griner af en joke 3 gange - 1. gang når hun hører den ---- 2. gang når hun fortæller den videre --- og 3. gang når hun forstår den  ;)

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget af det værste er at skulle forklare en joke  :grin:

Prøv at tegne en Volvo 262 på en kun let oppustet ballon ,, pust nu ballonen helt op og du ser en figur der mest ligner en Volvo 544  ;)

Minder mig om at en blondine griner af en joke 3 gange - 1. gang når hun hører den ---- 2. gang når hun fortæller den videre --- og 3. gang når hun forstår den  ;)

Venligst

OK - Ser også 262'eren på en gammel rynket ballon . . . .  :grin:  Og ser en godt rynket/bulet model . . . .  :D

Den er FESET ind . . .  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...