kanonkongen 34395 Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg kan høre de fleste er forarget over tattoos, hvad har folk ikke af underlige fetishes herinde og så bliver de forarget over lidt kropsudsmykninger, Fx. foreslog Onslow en billedetråd med anoreksiramte eller amputerede piger. Og alligevel mener han at tattoos hører til sømænd og ludere... Folk må gøre hvad de synes med deres krop, ligesom en pige kan vælge at være GP. Hvorfor bliver I ikke forarget over at piger vælger at blive GP'er... ??? Dobbeltmoral igen igen... PS. Side 9-pigen ser da sød ud Hey Nille. Jeg ser egentlig ikke at folk bliver foraget, over at mennesker får tatoveringer. Jeg hører folk ytre sig om, de kan lide eller ikke dem. Og hvorfor og hvorfor ikke de vil have tatoveringer. Tatoveringer har eksisteret i mange århundrede,Tatoveringer er ikke noget som har opstået ét bestemt sted, og har bredt sig ud over verden. Alle samfund og alle samfundslag har og benytter tatoveringens kunstform. vores kong Frederik d 9 er jo et godt eks. tatoveringer, har og er brugt som status symboler, bande symboler, ja sømænd fik skibe og ankre osv. Det er vel et tegn på personens tilhørsforhold; geografisk, socialt, fagligt, tro, jagt- og krigsmæssige evner og meget andet. Der var strenge regler for hvem der måtte bære hvilke mærker. Og det er der vel stadig væk. Jeg har intet imod tatoveringer, skal ikke selv have nogen, har forbandet nåle skræk og det klær ikke mig. Har jo også kun tændstik arme. Og der er vel mange der hurtigt bliver forarget over mange ting. Og forargelse kommer jo ofte til udtryk imod nogen. god aften KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 11. Februar, 2015 i dag er hun fin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 12. Februar, 2015 igen en uden tattoo - dejligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2015 (edited) Altså, de kunne jo i princippet godt have en stor Havørn eller My Little Pony på ryggen. :D Redigeret 12. Februar, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Februar, 2015 Altså, de kunne jo i princippet godt have en stor Havørn eller My Little Pony på ryggen. eller trash stamp som disse haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2015 eller trash stamp som disse haha Årh nej! Et fint og tydeligt bevis på at g-streng ikke klæder særlig mange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Februar, 2015 Årh nej! Et fint og tydeligt bevis på at g-streng ikke klæder særlig mange. det samme gælder en C-string Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 16. Februar, 2015 under det ene bryst har hun fået skrevet med arabisk skrift hun kunne være rigtig fin uden alle de grimme tattoo'er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 16. Februar, 2015 (edited) Folk har meget forskellige synpunkter på kunst . Grunden til mine er ikke for sjov eller fordi nogle andre havde det men fordi jeg føler det er kunst for mig at udsmykke min krop på den måde, mine er selv designede og er placeret der hvor de nu engang er for en grund. Om en pige ligefrem er klam fordi hun har tatoveringer er måske lige overdrevet nok, kender du hende ? Nej vel? Så syntes jeg det er et meget ekstremt ord at bruge om en pige, om den er pæn kan diskuteres men alle har sine synpunkter på hvad kunst er. Lad vær med at døm folk bare fordi i ikke vil have det samme som dem.. Redigeret 16. Februar, 2015 af Daniella 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 16. Februar, 2015 Folk har meget forskellige synpunkter på kunst . Grunden til mine er ikke for sjov eller fordi nogle andre havde det men fordi jeg føler det er kunst for mig at udsmykke min krop på den måde, mine er selv designede og er placeret der hvor de nu engang er for en grund. Om en pige ligefrem er klam fordi hun har tatoveringer er måske lige overdrevet nok, kender du hende ? Nej vel? Så syntes jeg det er et meget ekstremt ord at bruge om en pige, om den er pæn kan diskuteres men alle har sine synpunkter på hvad kunst er. Lad vær med at døm folk bare fordi i ikke vil have det samme som dem.. Godt sagt Daniella. ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 595 Skrevet 16. Februar, 2015 Folk har meget forskellige synpunkter på kunst . Grunden til mine er ikke for sjov eller fordi nogle andre havde det men fordi jeg føler det er kunst for mig at udsmykke min krop på den måde, mine er selv designede og er placeret der hvor de nu engang er for en grund. Om en pige ligefrem er klam fordi hun har tatoveringer er måske lige overdrevet nok, kender du hende ? Nej vel? Så syntes jeg det er et meget ekstremt ord at bruge om en pige, om den er pæn kan diskuteres men alle har sine synpunkter på hvad kunst er. Lad vær med at døm folk bare fordi i ikke vil have det samme som dem.. Jeg kan godt lide piger der har en enkelt tatovering eller 2, men jeg må indrømme at det kan godt blive for meget af det godt hvis hele kroppen er sat til i diverse mere eller mindre vellykkede tatoveringer, men derfra og så til at kalde personen klam er der nu i min verden temmelig lang vej. Kan godt være det ikke er mig men alle kan jo heller ikke lide blondinen de vil have den rødhårede. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 16. Februar, 2015 under det ene bryst har hun fået skrevet med arabisk skrift hun kunne være rigtig fin uden alle de grimme tattoo'er Jeg gad godt undersøge de tattos nærmere. Jeg syntes de klæder hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 16. Februar, 2015 Udenfor snakken om tatoveringer synes jeg, hun har lidt Sidse Babett Knudsen going on i ansigtet. Og Sidse er en MEGA-frækkert. Woopwoop, /Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 16. Februar, 2015 (edited) Udenfor snakken om tatoveringer synes jeg, hun har lidt Sidse Babett Knudsen going on i ansigtet. Og Sidse er en MEGA-frækkert. Woopwoop, /Gina. Miuav Gina❤️ Der steg du lidt i graderne. Sidse er nemlig mega dejlig. Jeg bliver helt rundtosset hver gang jeg ser hende på skræmen. Redigeret 16. Februar, 2015 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 16. Februar, 2015 (edited) Udenfor snakken om tatoveringer synes jeg, hun har lidt Sidse Babett Knudsen going on i ansigtet. Og Sidse er en MEGA-frækkert. Woopwoop, /Gina.[/ Fuldstændig enig Redigeret 16. Februar, 2015 af niels123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg