gerog 9289 Skrevet 6. Februar, 2015 Jeg så lige denne annonce, meget alternativ annonce for boligsøgende https://annoncelight.dk/showad/178274 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 6. Februar, 2015 Det står intet om det er en mand eller kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. Februar, 2015 Det står intet om det er en mand eller kvinde haha ja det sgu da også rigtigt. men nu er profilen oprettet som en kvindeprofil, derfor gættet jeg på det var skrevet af en pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 6. Februar, 2015 haha ja det sgu da også rigtigt. men nu er profilen oprettet som en kvindeprofil, derfor gættet jeg på det var skrevet af en pige Så får hun sikkert en del henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. Februar, 2015 Så får hun sikkert en del henvendelser. husleje 3500 = 2 timers sex vand og varme = græsk wifi = strip med fransk afslutning :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. Februar, 2015 haha ja det sgu da også rigtigt. men nu er profilen oprettet som en kvindeprofil, derfor gættet jeg på det var skrevet af en pige Hvordan kan du se, at det er en kvindeprofil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 6. Februar, 2015 Hvordan kan du se, at det er en kvindeprofil? Du kan tjekke det. Lav en søgning, søg efter kvinder og skriv bolig i søgeteksten, så kan se det er en q profil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg