Guest Gaffer Skrevet 1. April, 2015 Hæhæ...Det bliver nok til en hurtig tur med vådservietter mellem besøgene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 2. April, 2015 Det kan også være at de spare på vandet, nu hvor hun virkeligt bliver naturligt våd. Lossers..... Vi venter spændt på mere info. ER DER VAND? Ang flere piger, så tror jeg kun der er tale om en. Jeg har været der to gange, og på forskellige tidspunker på dagen. Begge gange var det hende. Hun sover sikkert ind imellem hendes besøg, og er næsten sikker på der hverken er overenskomst, fagforening eller den slags. Gabel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 2. April, 2015 Passer billederne af pigen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 2. April, 2015 Jeg har været oppe og besøge pigen for at be/afkræfte div. Ting. Blev mødt af en flot ung mørk pige som ik var pigen i annoncen. . Men det gjorde ik noget for hun var lige så super lækker som hende på billedet... flot krop og røv. Brysterne syntes jeg ik var så slemme som nogen har sagt.. og det kan man kun se når hun tager bh af. Dvs at klinik fucker heller ik har været der rigtigt da han sagde han så det i døren. Fik vist menu kort og henviste til de 600,- for 50 min. Og det sagde hun ok til. Så ville jeg lige låne toilet inden vi gik i gang med betaling osv. Og kan bekræfte at der var masser af vand. (Dejligt. ) Selve lagen-gymnastikken gik godt hun var dejlig og med en mega stram lille fisse som var våd. Kom efter en halv time i div. Stillinger og fik efterfølgende massage for resten af tiden. Her spurgte jeg ind til hende osv. Hun bekræftede at de var 2 piger på stedet. Det er de jo også nødt til når de har åbent døgnet rundt . Stedet 5/10 Pigen 9/10 Gentagelsefare 100%. Så i kan roligt besøge hende. Hun var dejlig og ren og velduftende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 4. April, 2015 Jeg har været oppe og besøge pigen for at be/afkræfte div. Ting. Blev mødt af en flot ung mørk pige som ik var pigen i annoncen. . Men det gjorde ik noget for hun var lige så super lækker som hende på billedet... flot krop og røv. Brysterne syntes jeg ik var så slemme som nogen har sagt.. og det kan man kun se når hun tager bh af. Dvs at klinik fucker heller ik har været der rigtigt da han sagde han så det i døren. Fik vist menu kort og henviste til de 600,- for 50 min. Og det sagde hun ok til. Så ville jeg lige låne toilet inden vi gik i gang med betaling osv. Og kan bekræfte at der var masser af vand. (Dejligt. ) Selve lagen-gymnastikken gik godt hun var dejlig og med en mega stram lille fisse som var våd. Kom efter en halv time i div. Stillinger og fik efterfølgende massage for resten af tiden. Her spurgte jeg ind til hende osv. Hun bekræftede at de var 2 piger på stedet. Det er de jo også nødt til når de har åbent døgnet rundt . Stedet 5/10 Pigen 9/10 Gentagelsefare 100%. Så i kan roligt besøge hende. Hun var dejlig og ren og velduftende. Tak for din beskrivelse. Det godt at hører hun har fået vand igen, så nu der ingen undskyldninger for at min gode ven skal på tur igen. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen for 3. gang. Jeg syntes heller ikke hendes bryster er så slemme, selv om de nok hænger en smule. Men frække er de. Hun er generelt meget kærlig og giver sig rigtig god tid. Super flot pige kan jeg endnu engang sige, for det er hun. Kanon krop. Og ja.... Det er ikke hende på billederne fra annoncen, som jeg iøvrigt ikke forstår hun ikke bare ligger på. For hun har intet at skamme sig over. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sprillen 10 Skrevet 14. April, 2015 HeyHar prøvet at få fat i fleur. Nogle der ved om hun svarer på sms? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 98 Skrevet 15. April, 2015 Nej tror det ik. Flere forsøger at ringe..Men mød op på adressen.. der står skilt i døren om der er ledigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik40 1 Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) Hvad tid på dagen er bedst og størst sandsynlighed for at det er hende den mørke man render ind i...? Er blevet meget fristet af en tur op til hende...;-) Redigeret 6. Maj, 2015 af Mik40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik40 1 Skrevet 6. Maj, 2015 Hvilken tid på dagen er det størst sanylighed for at det er hende den mørke man møder..? Er blevet vildt fristet af at aflægge netop hende et besøg..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg besøgte hende en formiddag ved 11 tiden, da var hun frisk som en havørn...Rigtig dejlig oplevelse Mvh Toti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik40 1 Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg besøgte hende en formiddag ved 11 tiden, da var hun frisk som en havørn...Rigtig dejlig oplevelse Mvh TotiDejligt at høre.. Passer mig bedst først på dagen..;-) skulle måske aflægge hende et besøg...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik40 1 Skrevet 7. Maj, 2015 Er der nogen der ved om "den falske" Fleur stadig er i Østerbro...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik40 1 Skrevet 7. Maj, 2015 Er der nogen der ved om Fleur stadig er i østervrå..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 20. Maj, 2015 Er der nogen der ved om Fleur stadig er i østervrå..? Tror desværre ikke Fleur er på adressen længere. Der er flere på denne side der spørger efter hende, og EB har fået nye billeder på netop dette sted.Jeg har lige efterlyst oplysninger om de nye billeder/pigen på stedet, så den tråd kan du evt følge. Du finder den under efterlyst, Slanke Silvia Østervrå/HjørringMvh Gabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg