HenrikDK 272 Skrevet 6. Februar, 2015 Som nogle herinde har bemærket, skriver jeg lidt på en blog der handler om prostitution ud fra forskellige vinkler; fuckcph.wordpress.com Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt fra GP'erne herinde, som jeg måske kunne bruge på bloggen, for at give læserne et indblik i jeres liv, og på den måde - forhåbentligt - at øge den gensidige forståelse. Jeg er meget interesseret i at høre noget om: 1) Hvorfor er du i branchen? Hvad var din motivation, da du startede, og hvorfor er du stadig i branchen? Hvad får ud ud af dit arbejde, hvad er din motivation, hvad giver det dig? 2) Hvordan er det ar dyrke sex med en fremmed, som du i sagens natur ikke har de store personlige følelser for? Hvad tænker du, når du ligger på lagnet? 3) Har dit arbejde påvirket dit privatliv? Har du mere/mindre lyst til sex, i privaten, efter du startede i branchen? Kan du nyde sex, uden at få penge for det? 4) Hvordan opfatter du sin egen situation? Føler du, at du er tvunget ind i branchen, eller har du selv valgt det? Kan du tale åbent med venner/familie om det, eller er det noget du holder skjult? Hvilke tanker gør du dig om evt. at stoppe som GP'er? 5) Hvordan opfatter du samfundets syn på prostituerede/prostitution? Mener du det er retvisende, og hvis ikke, hvad syntes du så der skal til for at rette op på dette? Ved godt det er meget personlige spørgsmål, så jeg har fuld forståelse for det, hvis ingen ønsker at give input. I kan enten svare her, eller i privatbesked til mig. Hvis jeg vælger at bruge jeres input på min blog, bestemmer i selv om I vil være 100% anonyme, eller om I vil have jeres professionelle navn nævnt i indlægget. Mvh, Henrik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. Februar, 2015 Som nogle herinde har bemærket, skriver jeg lidt på en blog der handler om prostitution ud fra forskellige vinkler; fuckcph.wordpress.com Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt fra GP'erne herinde, som jeg måske kunne bruge på bloggen, for at give læserne et indblik i jeres liv, og på den måde - forhåbentligt - at øge den gensidige forståelse.hvis det er for den gensidige forståelse - så er jeg da frisk på at svare på nogle af dine spørgsmål for jeg synes de er gode... og relevante Især de spørgsmål der handler om os piger som private.Der er få grænser for de fordomme jeg har måttet lægge ører til som Jasmin, og de fleste er bundet op på vores evner til at skille vores job fra privaten.Så jeg synes faktisk det er fedt at du spørger lige ud og hvis du kan bruge mine svar til noget - så er du velkommen. Jeg er meget interesseret i at høre noget om: 1) Hvorfor er du i branchen? Hvad var din motivation, da du startede, og hvorfor er du stadig i branchen? Hvad får ud ud af dit arbejde, hvad er din motivation, hvad giver det dig?Den er faktisk let at svare på. Jeg er i branchen fordi jeg har muligheden Det er et lidt letkøbt svar, og uddybningen er som følger.Jeg er single. Jeg ELSKER at være single og jeg nyder mit liv, mit hus, mine husdyr og min familie og venner. Jeg har et job der tager uhyggelig meget tid - og jeg har hverken tid, lyst eller plads i mit liv til en fastinstalleret husalf.Men jeg har et voldsomt, akut og omfattende behov for sex. Vild sex, varieret sex men først og fremmest et behov for sex med så mange forskellige mænd det overhovedet er muligt.Jeg har altid haft behovet for sex med så mange mænd som muligt - lige så længe jeg har været sexuelt aktiv. Jeg har været swinger siden jeg måtte komme i klubberne, jeg har dyrket GBer i stor stil og jeg har altid nydt at udforske vild sex - jo mere jo bedreMEN - nu har jeg nået de 30 og det er tæt på umuligt at knalde frit uden at manden lægger noget i det. Mænd har ufattelig svært ved at forstå at jeg gider knalde hjernen ud på dem 5 gange i døgnet men hverken sætter pris på dem eller på nogen måde vil dem uden for sengen.Det er som om at mænd tror at fordi man gider deres penis - så gider man også resten....nej tak.. ellers tak Så når de efter få gange bliver enten jaloux på alle de andre jeg knalder (privat/som GP) eller bare kede af det når boblen brister ... og så ryger de fluks ud.Det show var jeg mere end almindelig træt af. VIRKELIG træt af faktisk. Og at blive GP var den enkleste og mest geniale løsning på mænds besiddertrang. Mænd der besøger GPer vil ikke os som personer ud over den købte tid. Når mænd betaler GPer, betaler de ikke for sexuelle ydelser. De betaler for retten til at gå igen uden nogen form for attachment.Det var jo lige det jeg skulle bruge - et scenarie hvor jeg er 100% sikker på og har den komplette, fuldstændige garanti for at manden ikke synes jeg skylder ham andet og mere end god sex - og hvor han med sikkerhed går sin vej bagefter og KUN kommer igen hvis han vil have mere sex :) Det er perfekt til mig... jeg får alverdens gode sex - og ingen forpligtelser nogensinde. 2) Hvordan er det ar dyrke sex med en fremmed, som du i sagens natur ikke har de store personlige følelser for? Hvad tænker du, når du ligger på lagnet?For mig er det et stort behov at dyrke den uforpligtende sex. Det er fantastisk. Det er en form for sex der giver mig et kick jeg ikke får andre steder.Der er mange mange aspekter i det. Fx er der et stort mentalt kick i at sætte alt ind på at få en mand til at nyde mig så meget at han ikke kan lade være med at "komme i mål"Med nogen mænd er det den letteste sag i verden - med andre - der er det en kamp mod deres skam, skyld, frustrationer og andre blokeringer. Variationen over det tema er uendeligt og det gør det magisk for migHvad jeg tænker når jeg ligger på lagnet - det kommer jo helt an på fyrens skill-set.Det er ingen hemmelighed - jeg elsker de unge nybegyndere. Deres entusiasme, deres nervøsitet, deres evne og vilje til at lytte og lære... evner som mange desværre fralægger sig med alderen.Hvad tænker jeg når en skøn ung fyr mellem 18 og 25 kæmper for at få styr på bevægelserne, kæmper for at holde igen eller give slip???Jamen jeg nyder at arbejde med med min krop så han opdager hvor let det kan være, jeg tænker på hvordan jeg skal placere mig så han er i stand til at få mig til at "nå i mål" og jeg kan vise ham hvad han gør rigtigt...Jeg tænker på hvad jeg skal vise ham af den store palette jeg har som han kan tage med ud i verden og få glæde af bagefter og jeg tænker på hvordan jeg skal følge op når vi ligger og snakker bagefter...Alt dette sker mens jeg nyder ham.... bare giver slip, lader mig flyde med og bare tillader mig selv at nyde det der sker... duftene (unge mænd har en duft der virker magnetisk på mig) lydene, bevægelserne... ...............Hvad tænker jeg når det er en mand der tydeligvis IKKE har læst min annonce, tror jeg er en "servicestation" uden at der skal være tale om en fælles oplevelse... og som i øvrigt har minus evner på lagnet... og som på alle måder giver udtryk for at han bare skal betjenes og i øvrigt vil skide mig et stykkeSå tænker jeg "Jasmin - husk at putte ham på listen over frasorterede som aldrig skal i kontakt med dig igen..." ........... Hvad tænker jeg når lækre voksne mænd som "ham den høje" "Hot6", "Toddy" og flere af de andre der har anmeldt mig herinde knalder hjernen ud på mig....så tænker jeg "BLIV VED!!!! please bliv ved, mer, mer mer... hårdere" - for det er voksne mænd der ved hvad de kan, ved hvad de vil og gør det og har fysikken til det... Det er der hvor jeg bare forsvinder i knaldet, slår hjernen fra og NYDER!!! Det er de ultimative knald jeg elsker - hvor mændene bare går all in og hvor god sex er defineret af hvor meget man sveder når man er færdige... hvor lagnet er gennemblødt af sprøjteorgasmer og hvor der er brugte kondomer over det hele fordi vi har kneppet som kaniner.Hvad jeg tænker kommer jo helt an på hvem jeg er sammen med... der er mænd jeg ville give en legemsdel for at se igen - og andre jeg håber aldrig udsætter andre kvinder for hvad jeg har skulle overleve 30 min af... så hvad jeg tænker og hvor meget jeg nyder - det kommer an på manden 3) Har dit arbejde påvirket dit privatliv? Har du mere/mindre lyst til sex, i privaten, efter du startede i branchen? Kan du nyde sex, uden at få penge for det? nej - det har det ikke. Eller - jo... til dels... både og (ganske klart svar ikke??? :) )For der er sex/knald med nogen mænd der trænger ind under huden og hvor et fælles ønske om at sexe igen i andre settings trækker mere. Så det har påvirket mig på den måde at jeg har fået private sexuelle tilkaldevagter.Har jeg fået mere lyst til sex i privaten?? JA for helvede da.... også i den grad Tag nu igår... jeg havde besøg af en skøn skøn ung mand med en krop som en græsk statue og entusiasme som et vulkanudbrud. Han var vidunderlig.... på alle de måder unge komplette nybegyndere kan være dejlige.... meget lidt ide om hvordan - men al vilje i hele verden til at lære og nærmest lodret læringskurve :) Når jeg har haft sådan en gæst - så er jeg inspireret ud over alle grænser - og jeg har brugt det meste af natten på at udleve dette med en af "tilkaldevagterne" Han kan, kender og betjener min krop som Mozart betjente sit klaver... så det er blevet til mere sex her i nat end jeg fik på hele vagten igår Så jeg vil sige at det at være GPer får mig til at nyde sex endnu mere privat og giver mig endnu mere sexuel energi end jeg havde i forvejen Det er på alle måder den perfekte hobby for mig det giver mig så meget som på alle måder beriger mig 4) Hvordan opfatter du sin egen situation? Føler du, at du er tvunget ind i branchen, eller har du selv valgt det? Kan du tale åbent med venner/familie om det, eller er det noget du holder skjult? Hvilke tanker gør du dig om evt. at stoppe som GP'er? Jeg opfatter min situation som helt ekstremt priviligeret...Jeg har ingen forpligtelser af nogen art - ingen børn, ingen husalf, intet der kræver mere af mig end jeg lige præcis har lyst til at levere. Jeg kan te mig som det passer mig, jeg kan knalde til højre og venstre som jeg vil uden at nogen kan tillade sig at løfte et øjenbryn...kort sagt - jeg har alle muligheder for at være nøjagtig den jeg er - og jeg har valgt at være GP og jeg ELSKER det...Der er nogen der ved hvad jeg laver.. tilkaldevagten der ligger og sover ved siden af mig ligenu ved det.. min mor ved det, min bedste veninde ved det...Dem der skal vide det - de ved det... Det er ikke i nogens interesse at andre end dem jeg vælger som fortrolige ved det - for de fleste ville ikke kunne forstå det... Langt de fleste kvinder der ikke har 110% selvtillid - de ser mig i forvejen som en trussel såsnart jeg smiler til deres mænd... jeg ser absolut ingen årsag til at gøre den problemstilling værre og mit liv mere kompliceret ved at fortælle om min hobbyDer er så få der forstår min sexualitet i forvejen... når de end ikke kan forstå den - så forstår de næppe heller at jeg nyder at være GP 5) Hvordan opfatter du samfundets syn på prostituerede/prostitution? Mener du det er retvisende, og hvis ikke, hvad syntes du så der skal til for at rette op på dette?Der er 3 typer af GPerDer er dem som mig og de andre lyserøde herinde... selvstændige glade stærke piger der selv har valgt og som er i den her branche fordi vi elsker sex, elsker mænd og elsker hele set-uppet i det at være GPSå er der dem der er i branchen af alle de forkerte grunde... penge, mentale problemer, misbrug ect... nok dem der trods alt er flest af - desværreog så er der hele det handlede segment... ikke at der er så mange af dem rent procentvis - men en kæmpe problemstilling er de!! Når GPer hives frem i lyset - så er det næsten aldrig os fra gruppe 1 der bliver spurgt. Og hvad endnu værre er - da jeg rent faktisk BLEV spurgt og blev inteviewet til Information var det IKKE alle lovprisningerne, alle glæderne, al min begejstring der blev citeret i artiklen. Det var alt det negative der blev taget ud og flikket sammen!! Hvordan skal verden nogensinde kunne se forsiden af medaljen når solstrålerne sjældent bliver spurgt og HVIS vi endelig bliver det - så bliver varmen og glæden sorteret fra ??Så kan samfundets syn på det at være i branchen jo kun blive negativt - for der er så få der skriver det positive... det er politisk ukorrekt at gøre det. Ved godt det er meget personlige spørgsmål, så jeg har fuld forståelse for det, hvis ingen ønsker at give input. I kan enten svare her, eller i privatbesked til mig. Hvis jeg vælger at bruge jeres input på min blog, bestemmer i selv om I vil være 100% anonyme, eller om I vil have jeres professionelle navn nævnt i indlægget. Mvh,Henrikdet er personlige spørgsmål - men at være GPer bliver jo næppe heller mere "personligt" men jeg synes det er rart at få lejligheden til at tilkendegive alt det gode og alt det jeg elsker ved det her job.For alt det fede ved at være GP fortjener at blive læst og hørt og hvis der er noget af det jeg har fortalt her som du synes du kan have glæde af på din blog er du velkommen til at citere mig med mit "kunstnernavn" for jeg vil meget gerne lægge navn til at det her er den bedste ide jeg nogensinde har fået og noget jeg virkelig elsker og har tænkt mig at blive ved med lige så længe nogen synes jeg er dejlig at besøge :) 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2015 Jaz, du er så sej! Jeg har aldrig været i tvivl om, at du tilhører "gruppe 1" og som mand er det så befriende og lækkert at være sammen med en kvinde, der åbent og ærligt står ved hendes seksuelle lyster og behov. Nu håber jeg ikke, at vi skal igennem den sædvanlige trummerum med folk/mænd, der har ondt i røven over det ene og det andet. ... og kan da godt læse (og mærke) at jeg snart bliver nødt til at komme forbi igen og teste springmadrassens fjedringsevne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenrikDK 272 Skrevet 7. Februar, 2015 Hej Jasmin, fedt at læse din feedback, og fedt at du havde lyst til at byde ind. Der er mange interessante synspunkter og rigtig mange gode pointer. Det er helt sikkert noget jeg vil lægge på min blog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen,8000 59 Skrevet 7. Februar, 2015 Godt skrevet Jasmin Det kendertegner at du er en Ægte GP og du ikke faker med noget, eller lyver over for dig selv eller andre. Pas godt på dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 7. Februar, 2015 Hehe, super skriv fra dig (som sædvanligt) :D Vil dog lige knytte et par kommentarer: Der er 3 typer af GPer Der er dem som mig og de andre lyserøde herinde... selvstændige glade stærke piger der selv har valgt og som er i den her branche fordi vi elsker sex, elsker mænd og elsker hele set-uppet i det at være GP Så er der dem der er i branchen af alle de forkerte grunde... penge, mentale problemer, misbrug ect... nok dem der trods alt er flest af - desværre og så er der hele det handlede segment... ikke at der er så mange af dem rent procentvis - men en kæmpe problemstilling er de!! Det er altid godt at putte mennesker i kasser, når vi skal tale/debattere om det. Men man bør være opmærksom på, at der er imellem disse grupper er glidende overgange. F.eks. kan en GP'er jo sagtens være glad for både GP-setuppet OG pengene. Dvs. en GP'er der kun vil være GP'er hvis hun får penge for det, selvom hun rent faktisk godt kan lide GP-setuppet. Og for at sætte det på spidsen, så kan der vel også være handlede GP'ere, der har det fint med at sælge sex, og problemet kun er i forhold til at være økonomisk udnyttet (ved tvang) af en bagmand/kvinde. Fuldkommen på samme måde, hvis det er handlede mennesker i f.eks. rengøringbranchen, hvor "at gøre rent" ikke er problemet, men derimod det at være tvunget/økonomisk udnyttet. Det er som om at mænd tror at fordi man gider deres penis - så gider man også resten....nej tak.. ellers tak Ahhh, super-kommentar!!! :D Og hvis man køns-vender denne kommetar, så passer den nok rigtigt godt, på de fleste af de mandlige sexkøbere:Det er som om at kvinder tror at fordi man gider deres vagina - så gider man også resten....nej tak.. ellers tak 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Februar, 2015 Tja Jazz og Filo: Hvad kaldes det døde kød bag penis roden? Svar: Mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 7. Februar, 2015 Hvad kaldes det døde kød bag penis roden?Svar: Mand.I en ren seksuel kontekst, er vi da andet end kønsorganer?Og kan hele kroppen - inkl. hjerne - betragtes som et stort kønsorgan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Februar, 2015 Filo Da jeg mener 2 er korrekt, bliver 1 der automatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 8. Februar, 2015 Hej Henrik, Nu er jeg jo ex-glædespige, men jeg kan da stadig svare på dine spørgsmål - om det så kan bruges eller ej. 1. Jeg var i branchen, fordi jeg tjente gode penge på noget, der faldt mig så uendelig let og naturligt. Jeg var god til det, og mindst lige så meget som jeg gav, fik jeg også tilbage. Jeg er ikke nogen sexmaniac eller nymf, men jeg kan nu egentlig godt lide sex - og ikke kun med den samme partner. Jeg elskede bekræftelsen, begejstringen og begæret fra mine gæster. Selvstændigheden og dét at det arbejde er så lystbetonet. Hvis livet på nogen måde gik mig imod, skulle jeg bare tage på arbejde... Så fandt jeg et mentalt frirum og afløb, så jeg faktisk ofte gik hjem med fornyet overskud. Jeg er en pleaser og en giver, og hvis jeg kunne formå at give manden noget andet og mere end bare sex, så var det den ultimative personlige tilfredstillelse. Dét at kunne gøre en forskel og efterlade et positivt og varende aftryk hos andre mennesker. På det punkt bliver mit job ofte undervurderet. Jeg blev hængende lang tid pga ovenstående, og jeg stoppede egentlig ikke, fordi jeg blev træt af det. Jeg skal bare også nå andre ting i mit liv. 2. Sex med en vildt fremmed har aldrig føltes unaturligt eller ubehageligt. Til at starte med lidt grænseoverskridende for en genert anlagt kvinde som mig. Nogen gange vildt frækt, intenst og berusende. Til tider har jeg faktisk ikke følt, at manden var fremmed for mig - hvis det virkelig klikkede. Andre gange blev det lidt akavet. Jeg tænkte egentlig ikke så meget, når jeg var i gang. Forsøgte og være i nuet og havde mine tanker rettet mod at læse mandens signaler så godt som muligt. Jeg har aldrig været god til at holde tankerne for mig selv, hvis jeg fandt noget ubehageligt... Så nogen gange har jeg da tænkt, din store orginok! Det her kunne have været så hyggeligt, og lige om lidt bliver stemningen ødelagt for good. Fordi jeg ikke bare kan bide tungen sammen. 3. I starten tog jeg mig selv i at lægge afstand til de mennesker i mit privatliv, som jeg ikke kunne indvie i denne side af mig. Jeg er i dag så heldig, at de mennesker i mit liv, der betyder alt for mig, kender til at jeg har haft dette job. Der findes stadig mennesker, som ikke ved noget om det, og det kan stadig påvirke mig. For jeg er bange for, at de vil dømme mig. Det er jeg nemlig ikke helt ligeglad med... Eller jo, når det kommer til mig selv. Men hvis der er en risiko for, at det kan gå ud over dem som står mig nærmest, så bliver jeg ængstelig. Mit sexliv i privaten ændrede sig ikke mens jeg arbejdede. Inspiration kunne man da altid tage med hjem, men jeg har bare altid haft et andet "menukort" derhjemme, hvor grænserne var meget mere udvidede. Så nogen gange kunne jeg såmænd finde inspirationen hjemme og tage den med på job. Udover det så opfylder sex med manden jeg elsker et andet og dybere behov. Det er kærlighed, tryghed og samhørighed på et andet plan. God sex er god sex, og dårlig sex er dårlig sex... Doh! Om jeg nyder det har intet, what so ever, med økonomi eller andet at gøre, men kommer jo udelukkende an på personen, jeg skal knalde med. Sex bliver jo ikke dårligt, bare fordi man har fået 1000 kr... Det bliver sgu heller ikke nødvendigvis bedre, bare fordi det er gratis 4. Jeg blev sgu ikke tvunget. Det ligger så uendelig fjernt fra et egenrådig, stædigt og stolt menneske som mig. Jeg har talt åbent om det med mine venner det meste af tiden. Manden altid og nogle tætte familiemedlemmer senere hen. Dem som kender mig rigtig godt bekymrede sig ikke over det, for de kunne jo se, at jeg var/er et velfungerende og afbalanceret menneske som aldrig ændrede sig negativt igennem de år. Når der findes mennesker, som ikke fik det af vide, så er det egentlig nok mere af hensyn til mine nærmeste, og ikke til mig selv. For jeg kan godt have det sådan lidt... "Ja, jeg knaldede mænd for penge, og jeg kunne lide det... Og hva' så!?" ...og tankerne om at stoppe har jeg vist nok plapret rigeligt om. 5. Jasmin beskriver egentlig meget godt det ensidige negative syn på denne branche. Der er ingen tvivl om, at der findes ubehagelig og sørgelige skæbner i branchen. Det er bare lige præcis oftest dem, som der bliver fokuseret på, og dem som medierne og befolkningen svælger i. Når en kvinde så fortæller en anden historie end den negative, så virker det ofte som om, at der spindes et net af utroværdighed omkring... For det er åbenbart så svært at forstå, og så svært at tro på for andre mennesker. Så nej, jeg føler ikke altid, at det er helt retvisende. Det gør jeg faktisk sjældent. Jeg synes sagen er vigtig - tag ikke fejl - den er bare ikke vigtig nok til, at jeg vil sætte min fremtid på spil, som jeg føler det ville gøre, at stå rigtig alvorligt frem... For det er desværre nok den eneste vej til en langstrakt, træls, brystforlængende og sej kamp til et mere nuanceret syn på denne branche. Herinde sker det jo også ofte... At de negative aspekter og ting nærmest bliver til..."Sådan er den rådne branche, nemlig nå!" På et tidspunkt orker man jo bare ikke mere at sige..."Argh, sådan er det jo ikke for alle..." og "Eeeij, jeg er altså ikke et enkeltstående tilfælde..." Men nu gjorde jeg det sgu alligevel igen. :) 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. Februar, 2015 "Men nu gjorde jeg det sgu alligevel igen. " Ja, heldigvis gjorde du det, altså skrev dit fantastiske indlæg. Ikke bare god, men rigtig god søndag til dig og dine. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. Februar, 2015 Tak for indlægget, Nikita. Heldigvis har du ikke lagt de verbale støvler på hylden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) 1) Hvorfor er du i branchen? Hvad var din motivation, da du startede, og hvorfor er du stadig i branchen? Hvad får ud ud af dit arbejde, hvad er din motivation, hvad giver det dig? Jeg er i branchen fordi det er et job, der passer perfekt til mit liv. Jeg har brug for et fleksibelt skema, hvor jeg i høj grad selv vælger mine arbejdstider, jeg er på et meget tidskrævende studie, der gør det umuligt for mig at ha et fuldtid eller skemalagt deltids arbejde. Rent økonomisk skulle jeg også lægge en masse om i mit liv, hvis jeg skulle kunne leve af en deltidsløn. Min motivation da jeg først startede, var ren nysgerrighed, på det tidspunkt betød pengene vitterligt ingen ting.. Efter en periode var det sådan lidt.. been there, done that. Så stoppede jeg. Jeg startede op igen da jeg begyndte på studie, fordi jeg vidste det var et job jeg kunne li og som ville harmonere godt med mit studieliv.. Hvad det giver mig? tja.. økonomisk frihed, et arbejdsskema der passer perfekt til mit liv og tit og ofte også en masse sjove og spændende oplevelser. 2) Hvordan er det at dyrke sex med en fremmed, som du i sagens natur ikke har de store personlige følelser for? Hvad tænker du, når du ligger på lagnet? Sex kan være ekstremt intimt og personligt for mig, jeg ser det faktisk noget helligt, når det foregår mellem to mennesker, der elsker hinanden. På samme måde har jeg også holdt pause fra arbejdet, når jeg har været i et forhold, fordi det ikke er noget jeg ønsker at dele med andre.. Når jeg har sex på arbejdet er det noget helt andet, det er 100% fysisk, det er en "nu og her" nydelse (for det meste, nydelse) der er aldrig nogle romantiske følelser indblandet, men der kan godt opstå en stærk seksuel attraktion. Det er det bedste, når det sker, de bedste gæster er altid dem hvor jeg er efterladt med følelsen af, at jeg lige havde det perfekte onenightstand. Mit job har påvirket mit følelsesliv en del, den enegang jeg forsøgte at beholde det, på samme tid med at jeg havde et romantisk forhold med en, det fungerede slet ikke for mig pludselig blev alting meget kompliceret og derfor holder jeg nu de to ting adskilt. 3) Har dit arbejde påvirket dit privatliv? Har du mere/mindre lyst til sex, i privaten, efter du startede i branchen? Kan du nyde sex, uden at få penge for det? Mit arbejde påvirker mit privatliv enormt meget, der er ingen i min omgangskreds (udover dem i branchen) der ved, eller skal vide, hvad jeg laver. Det er mit studiejob og jeg er glad for det, men det er helt sikkert med til at bygge en væg af isolation, halv paranoia og løgne op omkring mig. Det er klart det største minus ved jobbet og det er i høj grad dét, mine gæster betaler mig for. Det er en høj pris at betale. Jeg har som sådan ikke mindre lyst til privaten men.. Der er to grunde til at jeg har sex, 1 er den der "her og nu" nydelse og spænding som de fleste vel elsker, og den bliver helt klart opfyldt gennem mit arbejde. Før jeg begyndte på dette job, ville jeg ha sex konstant og altid jagte en ny mand (altså da jeg var single) udelukkende for "her og nu" nydelsen. Når jeg er i et forhold har jeg sex konstant, af både dén grund, men også fordi man bare ikke kan la være, når man er sammen med en man er helt forelsket i Som sagt arbejder jeg ikke hvis jeg har en kæreste, og når jeg arbejder, føler jeg at mit sexbehov generelt er fyldt ret godt op. Så ja, jeg har mindre sex i privaten nu Jeg kan sagtens nyde sex uden at få penge for det, somregelt vil jeg nok nyde det endnu mere, fordi der enten er en anden form for "spænding" indblandet eller også romantiske følelser, hvilket intet kan overgå 4) Hvordan opfatter du sin egen situation? Føler du, at du er tvunget ind i branchen, eller har du selv valgt det? Kan du tale åbent med venner/familie om det, eller er det noget du holder skjult? Hvilke tanker gør du dig om evt. at stoppe som GP'er? De spørgsmål er nok allerede besvaret. Jobbet har aldrig været tvang, jeg har aldrig været og er ikke, økonomisk bundet op af det. Hver mand jeg tager imod, er 100% mit eget valg, nej jeg taler ikke med venner/ familie om det, de ville ikke syntes om det og det forstår og respektere jeg 100% Mit job er et studiejob, jeg er et ambitiøst menneske men mine ambitioner ligger et andet sted, end i denne branche 5) Hvordan opfatter du samfundets syn på prostituerede/prostitution? Mener du det er retvisende, og hvis ikke, hvad syntes du så der skal til for at rette op på dette? Samfundets syn på prostituerede syntes jeg er enormt farvet. Det er et af de emner hvor der ikke er en fælles holdning, men 100 forskellige meninger, som tit og ofte bliver debatteret i offentligt fora. Jeg er overhovedet ikke enig i, at der generelt er et negativt syn på branchen, Danmark er et enormt liberalt land, hvor de fleste går ind for prostitution som et lovligt erhverv. Jeg syntes at det ER en branche med rigtigt mange sørgelige skæbner. Jeg har arbejdet i en bager som teenager, der havde jeg da aldrig kollegaer hvor jeg tænkte "hold nu op, den stakkel er i en branche, som hun ikke kan li, men ikke føler hun kan komme ud af".. Den slags kollegaer har jeg mødt mange af i denne branche. Jeg tilføjer lige. : Jeg kunne godt har skrevet det perfekte indlæg. Jeg kunne godt ha skrevet at jeg har dette job, fordi jeg render rundt og er herre liderlig, har et umætteligt forhold til sex og absolut ingen grænser for hvem, jeg er seksuelt tiltrukket af. At jeg er 100% eller ihvertfald 80% ligeglad med pengene, at det er en fantastisk branche med kun en fåtal af sørgelige skæbner og at hele samfundet er imod os, fordi de har et ignorant og gammeldags syn, på prostitution. Men... Det er jo ikke sandheden Omend det er det, de fleste gæster gerne vil hører. Redigeret 8. Februar, 2015 af Ida sunshine 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 8. Februar, 2015 Jeg kunne godt har skrevet det perfekte indlæg. Ligesom os andre i denne tråd, så er det yderst prisværdigt, at du sandfærdigt fortæller om dit eget syn på dette job og branchen, og derfor valgte at skrive et uperfekt indlæg. Godt valg! :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Bare lige for nuanceringens skyld. En del piger fra Jasmins gruppe 1 er faktisk kommet til orde i pressen. Her blot et lille udpluk fundet i en håndevending (der er sikkert mange flere): http://www.dsr.dk/Sygeplejersken/Sider/SY-2008-03-17-1-Plejehjemsbeboere_og_prostituerede.aspx http://ekstrabladet.dk/nationen/article4827069.ece http://lokalavisen.dk/lykkelig-luder-jeg-elsker-mit-job-/20110209/artikler/110209242/1779 http://www.avisen.dk/escortpigen-lilje-er-en-lykkelig-luder_6718.aspx http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Det%20fraekke/Helene%20Blixt%20glad%20luder.aspx http://sn.dk/Slagelse/Annemarie-er-en-lykkelig-luder/artikel/242720 http://news.dk/nyhed/645613/cecilie-er-luder-jeg-bliver-ved-saa-laenge-jeg-har-lyst http://www.tveast.dk/artikler/lykkelige-ludere-afliver-fordomme http://politiken.dk/indland/ECE1818442/gina-vil-have-lovlige-kunder-i-sin-seng/ Det er naturligvis ønskværdigt, hvis flere piger med ben i næsen ville forsøge det samme. For branchens skyld. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Tjah det er så synd for dig, Jasmin Er det ikke dig, som har valgt at stå frem i offentligheden med dine fordomme omkring "sexuelt underernærede mænd" og så brokker du dig, når det går ud over dig Og ovenstående er vel et eksempel på at du ikke bare nøjes med at skabe fordomme om kunderne i branchen, men også pigerne.. Hvordan kan du udtale dig så skråsikkert om det ?? Sikke en omgang politisk korrekt vrøvl! Der skrives ikke andet end positivt om branchen. GPer har aldrig haft så meget taletid i medierne, som idag. Også herinde på EG og når der endelig er nogle, der er en lille smule kritisk, så bliver de bashet af jer, eller jeres "røvslikkende kunder". Vi hører kun om den lykkelig luder i medierne idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) Det er naturligvis ønskværdigt, hvis flere piger med ben i næsen ville forsøge det samme. Hmmm, og hvad skulle det så nytte?? De inkarnerede købe/salgssex-modstanderne anerkender jo slet IKKE, at der rent faktisk er mennesker i branchen, der er ok med at have sex for penge. De siger derimod, at mennesker der har sex for penge, ikke selv ved, hvad der er godt for dem. Så i deres optik, så kan kvinder som Jasmin, Nikita og Ida slet ikke selv se, hvor dårligt de har det, og deres historier derved er utroværdige/diskvalificerede. For det siger jo sig selv, at man pr. definition tager utroligt meget skade af, at have sex med en masse mennesker (ligegyldigt hvor dejlige man synes det er) og tilmed scorer en masse penge på det. Når det er sagt, så synes jeg også, at det er et problem, at sexarbejdene bliver nød til at gå ud offentligt og fortælle, at de er ok med denne form for sex, for at opnå anerkendelse. Dette betyder jo, at de derved også offentliggører detaljer af deres personlige sexliv/seksuelle præferencer. F.eks. ved vi nu, at Jasmins personlige præference, er "gerne mange mænd, jo flere, jo bedre". Og tilsvarende har vi fået personlige detaljer om både Nikitas og Idas sexliv/seksuelle præferencer. Det er da IKKE rimeligt, at for at opnå anerkendelse/respekt, så skal man i fuld offentlighed gå ud med detaljer om ens sexliv/seksuelle præferencer. Sexarbejdere skal have ubetinget respekt og anerkendelse! De skal have gode og ordnede forhold på lige fod med alle andre mennesker i andre brancher, og at samfundet med regler mv. støtter op om dette, på præcis samme måde som i andre brancher. Og så skal der selvfølgelig gøres en ekstra stor indsats fra samfundets side til at fange de "uheldige skæbner" der ved et uheld måtte være havnet som sexsælgere. Redigeret 8. Februar, 2015 af Filosoffen 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) Hmmm, og hvad skulle det så nytte?? De inkarnerede købe/salgssex-modstanderne anerkender jo slet IKKE, at der rent faktisk er mennesker i branchen, der er ok med at have sex for penge. De siger derimod, at mennesker der har sex for penge, ikke selv ved, hvad der er godt for dem. Så i deres optik, så kan kvinder som Jasmin, Nikita og Ida slet ikke selv se, hvor dårligt de har det, og deres historier derved er utroværdige/diskvalificerede. For det siger jo sig selv, at man pr. definition tager utroligt meget skade af, at have sex med en masse mennesker (ligegyldigt hvor dejlige man synes det er) og tilmed scorer en masse penge på det. Når det er sagt, så synes jeg også, at det er et problem, at sexarbejdene bliver nød til at gå ud offentligt og fortælle, at de er ok med denne form for sex, for at opnå anerkendelse. Dette betyder jo, at de derved også offentliggører detaljer af deres personlige sexliv/seksuelle præferencer. F.eks. ved vi nu, at Jasmins personlige præference, er "gerne mange mænd, jo flere, jo bedre". Og tilsvarende har vi fået personlige detaljer om både Nikitas og Idas sexliv/seksuelle præferencer. Det er da IKKE rimeligt, at for at opnå anerkendelse/respekt, så skal man i fuld offentlighed gå ud med detaljer om ens sexliv/seksuelle præferencer. Sexarbejdere skal have ubetinget respekt og anerkendelse! De skal have gode og ordnede forhold på lige fod med alle andre mennesker i andre brancher, og at samfundet med regler mv. støtter op om dette, på præcis samme måde som i andre brancher. Og så skal der selvfølgelig gøres en ekstra stor indsats fra samfundets side til at fange de "uheldige skæbner" der ved et uheld måtte være havnet som sexsælgere. Igen, jeg syntes faktisk ikke at det der syn på, at nogen bør forklare deres valg, er noget der specielt kendetegner sexindustrien. Det er noget der kendetegner Danmark generelt. Hvorfor er der sådan en stor debat om, at vi snart vil mangle faglærte, fordi folk ser ned på de, der ikke er akademi uddannede? Det er helt almindeligt, at se en ung pige bag kassen i bilka, men det er da typisk Dansk lige at tænke; "ok stakkel", hvis man ser en 50 årig kvinde bag kassen.- For det job er der da ingen, der drømmer om? Det samme gælder taxachaufføre, skraldemænd, slamslugere og postbude. Det er et fåtal af små børn, der i skolen skriver; "når jeg vil være stor, vil jeg være taxachauffør", og med mindre man rent faktisk har et job, der giver mening for andre ( as in; ok, han/hun har valgt det job fordi.....) Så vil folk tænke sit om det, indtil man har forklaret grunden. Jeg dømmer også min tandlæge.. Hvem F*** vælger at blive tandlæge?! Redigeret 8. Februar, 2015 af Ida sunshine 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) Min store drøm er at blive Postbud....hva fanden er det galt i det, ligeledes renovationsarbejder....fordomme i første klasse fra en branche der hyler om fordomme... Redigeret 8. Februar, 2015 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 8. Februar, 2015 Igen, jeg syntes faktisk ikke at det der syn på, at nogen bør forklare deres valg, er noget der specielt kendetegner sexindustrien. Det er noget der kendetegner Danmark generelt. Helt enig. Der er mange der bliver udbedt en forklaring om deres valg af erhverv. Men når vi beder om en forklaring om valget som kassedame/tandlæge/postbud, så er det ikke nødvendigt for disse, at komme med en beskrivelse af deres personlige seksuelle præferencer, for at argumentere for deres valg. (jeg har aldrig hørt en kassedame forklare, at hun bliver helt utrolig liderlig af at sidde i kassen... :D ) Men når det kommer til sexarbejde, så bliver man jo nærmest nød til at forklare valget, ved også at forholde det til sine personlige seksuelle præferencer. Det er det at skulle beskrive sin seksuelle præferencer i forhold til ens valg af erhverv, jeg synes er grænseoverskridende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. Februar, 2015 Helt enig. Der er mange der bliver udbedt en forklaring om deres valg af erhverv. Men når vi beder om en forklaring om valget som kassedame/tandlæge/postbud, så er det ikke nødvendigt for disse, at komme med en beskrivelse af deres personlige seksuelle præferencer, for at argumentere for deres valg. (jeg har aldrig hørt en kassedame forklare, at hun bliver helt utrolig liderlig af at sidde i kassen... :D ) Men når det kommer til sexarbejde, så bliver man jo nærmest nød til at forklare valget, ved også at forholde det til sine personlige seksuelle præferencer. Det er det at skulle beskrive sin seksuelle præferencer i forhold til ens valg af erhverv, jeg synes er grænseoverskridende. Det er vel fordi det er en branche der handler om sex? Arbejdet man som landmand kan man skulle forsvare sin måde at behandle dyr på. Det ville jeg tage langt mere personligt :p 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Helt enig. Der er mange der bliver udbedt en forklaring om deres valg af erhverv. Men når vi beder om en forklaring om valget som kassedame/tandlæge/postbud, så er det ikke nødvendigt for disse, at komme med en beskrivelse af deres personlige seksuelle præferencer, for at argumentere for deres valg. (jeg har aldrig hørt en kassedame forklare, at hun bliver helt utrolig liderlig af at sidde i kassen... :D ) Så har du ikke spurgt de kassedamer, som har betjent mig efter jeg har sagt : "Lige på" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 Hmmm, og hvad skulle det så nytte?? De inkarnerede købe/salgssex-modstanderne anerkender jo slet IKKE, at der rent faktisk er mennesker i branchen, der er ok med at have sex for penge. De siger derimod, at mennesker der har sex for penge, ikke selv ved, hvad der er godt for dem. Så i deres optik, så kan kvinder som Jasmin, Nikita og Ida slet ikke selv se, hvor dårligt de har det, og deres historier derved er utroværdige/diskvalificerede. For det siger jo sig selv, at man pr. definition tager utroligt meget skade af, at have sex med en masse mennesker (ligegyldigt hvor dejlige man synes det er) og tilmed scorer en masse penge på det. Når det er sagt, så synes jeg også, at det er et problem, at sexarbejdene bliver nød til at gå ud offentligt og fortælle, at de er ok med denne form for sex, for at opnå anerkendelse. Dette betyder jo, at de derved også offentliggører detaljer af deres personlige sexliv/seksuelle præferencer. F.eks. ved vi nu, at Jasmins personlige præference, er "gerne mange mænd, jo flere, jo bedre". Og tilsvarende har vi fået personlige detaljer om både Nikitas og Idas sexliv/seksuelle præferencer. Det er da IKKE rimeligt, at for at opnå anerkendelse/respekt, så skal man i fuld offentlighed gå ud med detaljer om ens sexliv/seksuelle præferencer. Sexarbejdere skal have ubetinget respekt og anerkendelse! De skal have gode og ordnede forhold på lige fod med alle andre mennesker i andre brancher, og at samfundet med regler mv. støtter op om dette, på præcis samme måde som i andre brancher. Og så skal der selvfølgelig gøres en ekstra stor indsats fra samfundets side til at fange de "uheldige skæbner" der ved et uheld måtte være havnet som sexsælgere.Jeg mener helt klart det hjælper og vil hjælpe hvis flere står frem med deres historier, som de eksempler jeg har trukket frem. Det er ikke modstanderne, der skal overbevises. Glem det, det sker aldrig. Det er hr. og fru Jensen der skal have nuanceret information om emnet, så undersøgelser, som tidligere, stadig viser, at befolkningen bakker op om branchen. Og hvad er det med de sexuelle præferencer der skal blotlægges? Den påstand synes jeg ikke rigtigt jeg kan finde grundlag for i de artikler jeg har trukket frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Februar, 2015 Så har du ikke spurgt de kassedamer, som har betjent mig efter jeg har sagt : "Lige på" Og hun afslutter jo så med at spørge om du vil have bonen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg