Osculatio 146 Skrevet 6. Februar, 2015 Tommy: JEG er lidt splittet; For MIG skal tøse-pigerne enten være ekstremt skinny og petite eller også skal de have former, som de du viser. (Vi tager lige den gamle joke min xxx sagde, første gang, vi stod foran hinanden. Hun ville smide BH'en. Og så sagde hun fandeme "Pas på fødderne" Det ødelagde alt. Vi lå bare og grinede hele den nat. Det holdt 9 år med de babser og hendes humor. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. Februar, 2015 Dejlige piger. jeg håber denne tråd holder længe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. Februar, 2015 Dejlige piger. jeg håber denne tråd holder længe. Det gør jeg også, Midtjylland - og specielt ville det da være dejligt hvis andre også ville bidrage til tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 7. Februar, 2015 Det gør jeg også, Midtjylland - og specielt ville det da være dejligt hvis andre også ville bidrage til tråden Det er unødvendig, du plejer selv at holde længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 7. Februar, 2015 Hende her er måske lidt klein til dette forum. Men jeg syntes der er lidt former og kurver over hende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Februar, 2015 Ja tak!!! Noget nær perfekt :p 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 174 Skrevet 9. Februar, 2015 (edited) Hun ligner min erindring om Ulla. Ulla og jeg boede på landet en lille kilometer fra hinanden og vi gik ikke engang på samme skole. Det eneste vi havde til fælles var at vi gik til svømning tirsdag aften, og vejen til og fra skete med bus. Vi blev samlet op fra et lidt øde liggende busskur, og det var der det skete Jeg husker ikke rigtig hvad der førte til, at vi begyndte at lege med hinanden i skuret. Men det stod på i et par sæsoner, hvor vi næsten ugentligt nåede et knald før bussen kom, og ja det skete jo også at vi tog et til når vi blev sat af igen. Dengang var restitutionsperioden noget lavere Tak for billedet, der fik et godt minde frem. Og skulle du læse med Ulla, så er jeg frisk på et genopfriske det gamle bekendtskab Redigeret 9. Februar, 2015 af Biltong 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 9. Februar, 2015 (edited) Hun ligner min erindring om Ulla. Ak ja. Jeg erindrer også Ulla. Redigeret 9. Februar, 2015 af Midtj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2015 Wauv. Der er både til gården og gaden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg