Gæst Skrevet 7. Februar, 2015 Katja skrev Hejsa Frække fyre Så tager vi lige en omgang mere, med et Gang-Bang på Valhalla d. 16/2-2015. Det starter fra kl 12 - 14, der er mulighed for at købe 1 time eller 2 timer. Der vil være en lille pause med forfriskninger og evt. bad. Denne dag er det Domina Empress Malice der styrer forløbet , hun har 2 tøser med, der er klar til at opfylde de frækkeste fantasier. Denne dag er der mulighed, for næsten alt mellem Himmelen og Helvede, kun fantasien sætter grænser Hvis du har lyst til at høre nærmere eller bestille tid kan du ringe på 28211306. Valhalla ligger på Vester christianshøjvej 4 (hovedvej A13) ved engesvang 76727274. Domina Empress Malice: empressmalice.com Annika: annika-love.de Katja: Ingen Billeder Knus fra Malice Empress, Annika og Katja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2015 Jeg skal sgu med igen Det plejer at være fedt Jeg ved ikke om priserne er som sidst Men det høre vi vel om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Februar, 2015 Fandt lige priserne fra sidste gang og det er lidt dyre men rimelige priser Det er 1200kr for 1 time og 2000kr for 2 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bond 13 Skrevet 11. Februar, 2015 Fandt lige priserne fra sidste gang og det er lidt dyre men rimelige priser Det er 1200kr for 1 time og 2000kr for 2 timer. Hvor mange var der sidste gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2015 Der var såvidt jeg husker 7 mand i den første time hvor jeg var der.jeg er fattig og valgte derfor sidste time fra så jeg vedikke hvormange der var der totalt.. Men det kan Katja nok svare på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katja. K 20 Skrevet 11. Februar, 2015 Jeg kan ikke helt huske det men mener der var 10-11 stykker alt i alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Februar, 2015 Og det var lige så godt som sidst, dominaen tog os lidt påbollerne mens vi kneppede tøserne, og hun er dæleme en flot pigeNå men så må vi vente på næste gang de kommer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg