Onslow 15846 Skrevet 7. Februar, 2015 Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. Februar, 2015 Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede? Kan kun sige, at det ikke bliver mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede? Hvis du har disse tendenser og sære fetishes så værsgo! Jeg holder mig til strandskønheder 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 7. Februar, 2015 En tråd uden indhold kunne blive særdeles spændende læsning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 7. Februar, 2015 Er det ikke bare at lave en undertråd til 'Hyggesnak' a la Efterlysninger i andre tråde ? Så er det muligt at vælge . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Er det ikke bare at lave en undertråd til 'Hyggesnak' a la Efterlysninger i andre tråde ? Så er det muligt at vælge . . . Hyggesnak er allerede en undertråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 (edited) En tråd uden indhold kunne blive særdeles spændende læsning. Billedetrådene har heller ikke meget indhold, det er som at læse Bamses billedebog Redigeret 7. Februar, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 7. Februar, 2015 Nu, hvor vi har tråde om alt fra strandskønheder, damptromler og bedstemødre, er det så i ikke på tide, at én eller anden laver en om anoreksiramte eller amputerede? Go for it. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 7. Februar, 2015 Billedetrådene har heller ikke meget indhold, det er som at læse Bamses billedebog Der skal jo også være noget til dem der kun kan læse billeder . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Der skal jo også være noget til dem der kun kan læse billeder . . . Ja man siger ude i byen og i andre tråde at jeg er både sur, gammel, dum og blind... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 7. Februar, 2015 Ja man siger ude i byen og i andre tråde at jeg er både sur, gammel, dum og blind... Mit svar var nu ikke møntet på dig - Det fremgår tydeligt af dit antal indlæg, at du kan stave . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. Februar, 2015 Jeg ved, at der findes sider på nettet med begge de emner som Onslow nævner. Men jeg synes ikke, de egner sig til dette smagfulde website, hvor gentlemen diskuterer om livets mange skønne udfoldelsesmuligheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Mit svar var nu ikke møntet på dig - Det fremgår tydeligt af dit antal indlæg, at du kan stave . . . Det ved jeg godt, men selvironi er en herlig ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 7. Februar, 2015 Jamen - Svaret var nu ironisk . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Jamen - Svaret var nu ironisk . . . haha jeg er blind så kan helle ikke stave, dobbelt ironi men blind høne kan også finde korn...knalde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 7. Februar, 2015 Jeg ved, at der findes sider på nettet med begge de emner som Onslow nævner. Men jeg synes ikke, de egner sig til dette smagfulde website, hvor gentlemen diskuterer om livets mange skønne udfoldelsesmuligheder. vi bør også kunne rumme personer som Onslow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 vi bør også kunne rumme personer som Onslow. Hvad er der galt med Onslow haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Februar, 2015 Hvad med en tråd omhandlende pæne kurvede asian nam nam kendisser med ansigtsglasur ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 7. Februar, 2015 Jeg vil gerne ha en med nøgne brune mænd på rulleskøjter og med tophatte og slikkepinde. På forhånd tak :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Jeg vil gerne ha en med nøgne brune mænd på rulleskøjter og med tophatte og slikkepinde. På forhånd tak Ida er det din drømmemand haha Beklager men dette er det tætteste jeg kan finde til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 7. Februar, 2015 Han er jo ikke nøgen Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. Februar, 2015 Han er jo ikke nøgen Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker Ida, luk øjnene eller sluk lyset så er han helt nøgen - du kan nemlig ikke se forskel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 7. Februar, 2015 Han er jo ikke nøgen Jeg vil også gerne se billeder af skandinaviske mænd (viking typen) NØGNE(!) i doc Martins og gummihandsker Ham her har både gummihansker og rulleskøjter på. Og så er han jo veludrustet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 7. Februar, 2015 Det er åbenbart gået folks næse forbi, at min mening med denne tråd var at gøre opmærksom på, at dette site i stedet for at være stedet for prostitutionskunder og -udbydere stille og roligt går i retning af at være en billeduploads side. I øvrigt i strid med regelsættets § 13. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg