Hop til indhold
Gæst

Coco - Mon-Cherie

Recommended Posts

Gæst

Slog vejen forbi Mon-Cherie (www.mon-cherie.dk) for et par uger siden.

Jeg havde i månedsvis vendt og drejet, tænkt og luret igen og igen, om jeg "turde" vove pelsen og besøge Coco. Hendes billeder er øjensynlig en smule photoshoppede, og jeg regnede ikke med, at jeg helt kunne stole på dem - derudover lykkedes det mig aldrig at finde en anmeldelse her på sitet. Af uvisse årsager var jeg fuldstændig overbevist om, at hun var caribisk/afrikansk eller på anden vis af afrikansk afstamning.

Nå men efter disse uendelige overvejelser - belært af tidligere skuffelse - gjorde jeg forsøget. 

Vel ankommet og spændt på om det var en fuser eller succes kradser det på døren og ind kommer en smuk og sød Coco.......og jeg var solgt. Meget køn og med former -  allerede der aflystes alle former for potentiel tvivl om projektet! Coco er ikke af afrikansk afstamning, men har langt mørkt hår, mørkt teint og dybe mørke øjne.....som sagt - jeg var solgt!!

Bestilte ½ time og lagde mig til at vente på Coco i den - relativt lille - prinsesseseng (lidt kitch men også en del af oplevelsen :cool: ). 

Ind kom Coco og smed sine fine gevanter og op i sengen til en efterhånden ganske forventningsfuld herre. Uh jeg var himlen!

Coco har som nævnt fine feminine former -og så har hun ægte bryster! Der var med andre ord intet der kunne trække opmærksomheden bor fra oplevelsen. 

Selve akten var helt hen i vejret af entusiasme og rusketur - jeg havde fået et stort kick af selve optakten, og det surfede jeg gladeligt videre på i Cocos selskab. Med andre ord var det et rigtig skønt besøg.

Skulle jeg kunne finde på at komme tilbage? Tjo - jeg ved ikke om Coco var helt så henrykt over besøget. Det kan være at der var noget kemi, der kun brændte den ene vej, eller det kan være, at hun er genert ved første besøg.....eller at hun er ved at være træt af branchen og trænger til nye græsgange. I al fald kunne jeg efterfølgende ikke dreje tankerne væk fra at hun måske havde haft lidt svært ved helt at leve sig ind i min entusiasme. Men rollefordelingen in mente og min sjældent overstrømmende entusiasme skal jeg måske heller ikke forvente det helt samme niveau - og slet ikke eftersom pigebarnet aldrig havde set mig før.

....så det bliver et måske :smile:

Sød, sød pige :smile:

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...