Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 (edited) http://side6.dk/resultatside/?q=jessica29 Ikke hende på billederne. møgbeskidt sted skulle have gået igen, men var liderlig så bestilte en halv time til 800. begyndte med den helt store rengøring af mine nedre dele, typisk piger fra spanien. hun ville i en 69, jeg sagde ok indtil jeg kom i nærhenden af hendes fisse, den lugtede fælt så jeg pakkede sammen og gik under hendes protester. Redigeret 8. Februar, 2015 af Kowalski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 8. Februar, 2015 Føj ,,igen igen køb dansk,,,lad vær og gi vores kr til dem de snyder og bedrager ,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. Februar, 2015 Er selv kommet til den konklusion at disse piger ikke er værd at bruge tid på....chancen for en god oplevelse er større ved at stikke pjevsen ud af vinduet, og håbe på at der kommer en måge og skider på den.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. Februar, 2015 Hvis det havde været hende på billederne, kunne hun for min skyld lugte af stinkdyr, jeg ville bare have hende. Men ligner hun, og i givet fald hvor holder hun til, jeg synes ikke, det fremgår af annoncen.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2015 nej, hun ligner slet ikke 35-40 let ikke så mørk som hende på billederne. hun holder til i Ugilt (der er faktisk en by der hedder det) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. Februar, 2015 Hvis det havde været hende på billederne, kunne hun for min skyld lugte af stinkdyr, jeg ville bare have hende. Men ligner hun, og i givet fald hvor holder hun til, jeg synes ikke, det fremgår af annoncen.? Det kan du du ikke mene....men selvfølgelig hvis man er ryger, og har dårlige ånde så ens lugt/smags løg er bedøvet......så jo Der findes ikke noget mere klamt end dårlig hygiejne i under regionen, og selvfølgelig skal man feje for egen dør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. Februar, 2015 Det kan du du ikke mene....men selvfølgelig hvis man er ryger, og har dårlige ånde så ens lugt/smags løg er bedøvet......så jo Der findes ikke noget mere klamt end dårlig hygiejne i under regionen, og selvfølgelig skal man feje for egen dør. Jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg aldrig har fået lært at ryge, så nej. Men har du set de billeder, og med det ansigt kunne jeg godt undvære 69'eren, hvis der er lugtgener. Og et bad kan man jo altid tage bagefter, gerne sammen med hende, inden hun skal inviteres ud på restaurant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
going fishing 9 Skrevet 8. Februar, 2015 Røvhamrende irriterende...!!! Hvorfor er det at de prøver til igen og igen...??? Spild af tid og penge, desværre...- har selv prøvet det et par gange- begge gange ved udenlandske piger ØV! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg