holstebronx 7415 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) Ikke at jeg vil udlevere min kæreste eller jeg i debatten her, men formålet med det åbne forhold, kunne jo netop være, at der blev plads til andre og mere dybe følelser, når ingen er begrænset... Men er da enig med dig i at der altid er en der elsker mere i et forhold... Sådan er det og så længe man ikke går på kompromis med sig selv, så har man sig selv intakt og i ro mener jeg... Tror så til gengæld ikke jeg ville kunne have sådanne forhold med alle eller de der har været.. Det er set ud fra mit job også... Knus Line Det åbne forhold må være en balancegang ...sagde evigheds singlen Redigeret 10. Februar, 2015 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 10. Februar, 2015 Line, det den ideelle tankegang, men hvad er formålet med at have et forhold så ? hvis begge må gøre hvad de vil og ingen følelser kommer i klemme... virkeligheden er nok anden, følelserne kan ikke negligeres, der er altid en part som føler sig svigtet, forsømt når forholdet begynder at gå dårligt. ..... da jeg var yngre var opfattelsen af kærlighed og sex 2 forskellige ting - et forhold er kærlighed og sex, sex er ........... sex det kan naturligvis være anderledes i dag, og det er måske derfor kommende sociologer gerne vil lave en undersøgelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 ..... da jeg var yngre var opfattelsen af kærlighed og sex 2 forskellige ting - et forhold er kærlighed og sex, sex er ........... sexja... og nej Sex med en partner man elsker er amazing... for den måde man kommer tæt på hinanden på intensiverer kærligheden på en måde der får den til at blomstre og gro og forny sig...Sex med en fremmed er primal... virkelig et basalt behov der er helt og aldeles instinktstyret som opfyldes i større eller mindre grad...Jeg kan godt forstå at partnere bliver jaloux på hinanden hvis de tror at et knald med en fremmed giver de samme følelser parterne imellem som det gør på ægetesengens lagner.. men det er jo ikke tilfældetJeg har aldrig sagt nej til en mand hvis jeg havde lyst til at sige ja uanset om jeg var i forhold eller ej og det har for det meste været fede sexuelle oplevelser..men jeg har aldrig oplevet at udvilke følelser for en mand FORDI jeg knaldede ham... men jeg har oplevet at min kærlighed til en mand voksede (hvis den allerede var der) når vi kom rigtig tæt på hinanden Så jeg mener sagtens man kan skelne mellem kærlighed og sex... selv om der kan være en klar sammenhæng i nogle situationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Februar, 2015 Kvinder og mænd opfatter sex og kærlighed meget forskelligt, det er næsten et faktum Jeg plejer at forelske mig/elske alle piger jeg knalder .. varigheden af forelskelsen/følelsen varierer fra få minutter til timer til dage...det er en dejlig fornemmelse... dog lader jeg ikke følelserne løbe af med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juliekjaer 2 Skrevet 20. Februar, 2015 Kunne nogle være interesserede i at blive interviewet over telefon? Vi vil gerne understrege at emnet ikke omhandler købesex eller lign., men udelukkende fokuserer på det åbne forhold og hvad det indebærer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg