galten 67 Skrevet 9. Februar, 2015 Hej folkens Hende her har været der længe og af flere omgange. Nogen der har besøgt hende som kan fortælle om billederne er ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
galten 67 Skrevet 9. Februar, 2015 Hov glemte link http://side6.dk/resultatside/?q=4534 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 10. Februar, 2015 Prøv at kigge længere nede på siden under Barbera Ålborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg har besøgt hende der en enkelt gang. Billeder passer, og jeg syntes at hun var nem og behagelig at have med at gøre. Var godt tilfreds da jeg gik derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 10. Februar, 2015 Ydelser ? priser ? hvis billederne passer skal jeg vist ud og køre en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 10. Februar, 2015 Patrick så ville jeg tage de polske piger, du kan finde tråden her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
willxx9 11 Skrevet 10. Februar, 2015 Ydelser ? priser ? hvis billederne passer skal jeg vist ud og køre en tur ringede og spurgte hende, så vidt jeg forstod var det 600 for 15 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2015 Mener osse priserne startede ved 5-600kr da jeg besøgte hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 12. Februar, 2015 Det er sgu sjovt så mange vi er der er hul kammerater i Aalborg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg