Hop til indhold

Recommended Posts

Ja. Men at jeg kan få det indimellem er ikke det samme som at du kan, når du kommer ... Nogle får det gratis indimellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja. Men at jeg kan få det indimellem er ikke det samme som at du kan, når du kommer ... Nogle får det gratis indimellem.

Liiige præcis, men man går ikke bare ind fra gaden og kan regne med HE for 200,-.

Er ret sikker på at det kræver at man har været der nogle gange og opnået en vis Kemi, tillid, ect. i forhold til pigen.

Enkelte steder, som jeg gerne vil holde for mig selv, oplever jeg at behandlingen starter og bagefter når vi så skal afregne, siger pigen at det er op til mig :wink:

De plejer at være glade for det som jeg så giver, der bliver ihvertfald kvitteret med en kæmpe knuser og lidt kysseri :cool:

Men igen, så har jeg også været på det pågældende sted 3-5 gange før indenfor et par måneder :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen steder I køh og omegn, hvor man stadig kan få Happy Ending til 200 kr?

Robert

Der er en del steder du kan få det for 200 Kr.

Men samlet ender regningen ofte på 600 Kr. incl. en times oliemassage.

(400+200 eller 300+300 Kr.)

Det er uden forhandling, hvilket ikke kan anbefales.

-OD
Redigeret af OrganDonor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en del steder du kan få det for 200 Kr.

Men samlet ender regningen ofte på 600 Kr. incl. en times oliemassage.

(400+200 eller 300+300 Kr.)

Det er uden forhandling, hvilket ikke kan anbefales.

Mener du at "forhandling kan ikke anbefales" eller mener du "det kan ikke anbefales at undlade forhandling"?

Sidst jeg fik tilbudt HE til 300 et sted, sagde jeg bare "det var 200 sidst" (som sandt var). Så fik jeg "O.k. for you" (hæ, ligesom "special price ..."). Men ellers forhandler jeg som regel ikke hvis totalen ender som du antyder. Min oplevelse er at totalen i praksis ender på 6-700, da 400+300 ikke er helt ualmindeligt. Men jeg har også i helt nyere tid fået 1 time med afslutning for 500 total.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg fik tilbudt HE til 300 et sted, sagde jeg bare "det var 200 sidst" (som sandt var). Så fik jeg "O.k. for you" (hæ, ligesom "special price ..."). Men ellers forhandler jeg som regel ikke hvis totalen ender som du antyder. Min oplevelse er at totalen i praksis ender på 6-700, da 400+300 ikke er helt ualmindeligt. Men jeg har også i helt nyere tid fået 1 time med afslutning for 500 total.

Jeg nægter af princip at betale mere end 600 kr. for en times oliemassage med handjob. Kan jeg ikke få det til maksimalt 600, så vælger jeg kun ren massage. Herefter er de fleste massøser lidt mere forhandlingsvillige :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener du at "forhandling kan ikke anbefales" eller mener du "det kan ikke anbefales at undlade forhandling"?

Jeg mener at forhandling ofte ikke kan betale sig.

Det afhænger jo selvfølgelig af situationen, og hvor lang tid man vil bruge på at forhandle.

Jeg har bare bedst erfaring med at betale prisen hun kommer med, for det bedste HJ, og hvis man også vil pille lidt :)

Har været ude for, at hun sætter sig uden for rækkevidde og håndspålæggelse, hvis jeg ikke har betalt prisen.

Har også været ude for hun spøger om jeg vil have et HJ til 200 eller 300 Kr. hvis jeg siger at jeg plejer at give 200 Kr.

Så tager jeg da det til 300 Kr., hvor der ofte kommer lidt ekstra krydderi med i spillet.

At jeg så nogen gange vælger at besøge de steder jeg plejer at få det til 200 Kr. er en anden sag.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen steder I køh og omegn, hvor man stadig kan få Happy Ending til 200 kr?

Robert

For lige at vende tilbage til dit spørgsmål.

Disse steder mener jeg stadig holder på 200 Kr., JEG har ikke været ude for andet.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været ude for hun spøger om jeg vil have et HJ til 200 eller 300 Kr. hvis jeg siger at jeg plejer at give 200 Kr.

Så tager jeg da det til 300 Kr., hvor der ofte kommer lidt ekstra krydderi med i spillet.

Hæ! Godt gensvar af hende! I det tilfælde ville jeg nok også vælge som du. 

I øvrigt vil jeg til den "sikre" liste tilføje:

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18991

Selv om man kan diskutere om det er "thai massage" når hun åbenlyst ikke er thai?

Nu kan man jo lægge vægt på forskellige detaljer, men målt på den del af HE som handler om hvordan hun rør ved mig, så er de 200 til Bella blandt de bedste, "billige" afslutninger jeg har fået. Massagedelen får mig til gengæld ikke op at ringe. :)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...