Rejsenetværk 9604 Skrevet 10. Februar, 2015 Heldigvis kan jeg som single ikke genkende, at min merudgift er så meget dyrere end for 2 i samme bolig. Nok de færreste par ville så også nøjes med det grundlag hvorpå jeg har lave faste udgifter i en 2v ejer, men for mange er det dyrt at bo alene. Er det også dyrt for dig? Bolig 10.02.2015 kl. 13:33 Næsten dobbelt så dyrt at bo alene Ekstra udgifter til bl.a. husleje, varme, tv- og internet-abonnement gør det langt dyrere at bo single end at bo sammen som par. Se, hvilke ekstra udgifter du har som single. http://jyllands-posten.dk/livsstil/bolig/ECE7433112/Næsten-dobbelt-så-dyrt-at-bo-alene/ Måske I er nogle der kan bruge artiklen? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Det er altid billigere at dele udgifter med en partner eller med flere som bor sammen, vi skulle tilbage til 70'erne og bo i bofællesskaber og dele om alting også det frække... Mad/drikkeudgifter er ikke med i artiklen, det er billigere relativt, at lave mad til flere end til en. Det er også billigere at lave storindkøb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Det er altid billigere at dele udgifter med en partner eller med flere som bor sammen, vi skulle tilbage til 70'erne og bo i bofællesskaber og dele om alting også det frække... Mad/drikkeudgifter er ikke med i artiklen, det er billigere relativt, at lave mad til flere end til en. Det er også billigere at lave storindkøb. Man kan osse gå i Lidl istedet for at gå i Irma. Og købe Choco Nussa istedet for Nutella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Man kan osse gå i Lidl istedet for at gå i Irma. Og købe Choco Nussa istedet for Nutella Er du da blevet skingrende sindssyg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. Februar, 2015 Heldigvis findes der en GOD opfindelse - FRYSEREN, så behøver jeg ikke spise det samme 2-3-4 dage i streg . . . . Den er en god ven, når der er blevet arbejdet over . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Man kan osse gå i Lidl istedet for at gå i Irma. Og købe Choco Nussa istedet for Nutella man kan også lade være med at købe sex ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 10. Februar, 2015 Er du da blevet skingrende sindssyg? Hvad eh Bly? Er du én af dem, der køber dig til kunstig status i Irma, selv om den butik igen igen taber på kvalitet i sammenlignende tests, mens Lidl og Aldi i reglen ligger i toppen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Hvad eh Bly? Er du én af dem, der køber dig til kunstig status i Irma, selv om den butik igen igen taber på kvalitet i sammenlignende tests, mens Lidl og Aldi i reglen ligger i toppen? Naturligvis! Jeg ville dø af skam over at gå i Aldi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. Februar, 2015 man kan også lade være med at købe sex ! TJA - Når der noget fast, kan jeg nu godt undvære . . . . (Købesex) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Naturligvis! Jeg ville dø af skam over at gå i Aldi. Jeg handler til nøds i Aldi, synes det er en rodebutik og de yderst få medarbejdere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 10. Februar, 2015 Naturligvis! Jeg ville dø af skam over at gå i Aldi. På trods af smileyen vil jeg tillade mig naivt at spørge om, hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 På trods af smileyen vil jeg tillade mig naivt at spørge om, hvorfor? Fordi hun kan risikere at møde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) På trods af smileyen vil jeg tillade mig naivt at spørge om, hvorfor? Min Irma har helt sikkert et smil op til begge ører! Jeg handler helt utrolig ofte i Netto, jeg regner med at de snart kontakter mig omkring sponsorpenge, men jeg har ingen forventninger om at der er pænt og ordentligt når jeg handler i Netto. Men går jeg i Irma, så forventer jeg noget andet og mere, jeg handler hovedsageligt økologisk, medmindre det er en vare der er så klam at det reelt ikke er muligt! Jeg er da ligeglad med om leverpostejen er bedre i Aldi, det er noget andet jeg går efter i Irma, ofte tager jeg endda min egen pose med som kan være hvor som helst fra, så det er ikke fordi jeg har et synderligt behov for at vise alle andre at jeg lige har handlet der. Redigeret 10. Februar, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 10. Februar, 2015 Min Irma har helt sikkert et smil op til begge ører! Jeg handler helt utrolig ofte i Netto, jeg regner med at de snart kontakter mig omkring sponsorpenge, men jeg har ingen forventninger om at der er pænt og ordentligt når jeg handler i Netto. Men går jeg i Irma, så forventer jeg noget andet og mere, jeg handler hovedsageligt økologisk, medmindre det er en vare der er så klam at de reelt ikke er muligt! Jeg er da ligeglad med om leverpostejen er bedre i Aldi, det er noget andet jeg går efter i Irma, ofte tager jeg endda min egen pose med som kan være hvor som helst fra, så det er ikke fordi jeg har et synderligt behov for at vise alle andre at jeg lige har handlet der. Du forventer mere, fordi de ender i bunden i stort set samtlige tests, de deltager i, logik for viderekomne. God aften, smukke, jeg skal i byen og have lidt morskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Min Irma har helt sikkert et smil op til begge ører! Jeg handler helt utrolig ofte i Netto, jeg regner med at de snart kontakter mig omkring sponsorpenge, men jeg har ingen forventninger om at der er pænt og ordentligt når jeg handler i Netto. Men går jeg i Irma, så forventer jeg noget andet og mere, jeg handler hovedsageligt økologisk, medmindre det er en vare der er så klam at de reelt ikke er muligt! Jeg er da ligeglad med om leverpostejen er bedre i Aldi, det er noget andet jeg går efter i Irma, ofte tager jeg endda min egen pose med som kan være hvor som helst fra, så det er ikke fordi jeg har et synderligt behov for at vise alle andre at jeg lige har handlet der. Jeg ville også handle i Irma, hvis der var en her i dobbelt a. Jeg prioriterer også økologiske varer fremfor konventionelle og Lidl har faktisk et godt udvalg af økologiske varer. Man skal bare aldrig spørge medarbejderne i Lidl om "økologi" fordi det ord kender de desværre ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukkake 196 Skrevet 10. Februar, 2015 Kender nu mange mænd der er blevet ruineret efter at have boet sammen med kvinder. Men ok, det er prisen for fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Februar, 2015 Heldigvis kan jeg som single ikke genkende, at min merudgift er så meget dyrere end for 2 i samme bolig. Nok de færreste par ville så også nøjes med det grundlag hvorpå jeg har lave faste udgifter i en 2v ejer, men for mange er det dyrt at bo alene. Er det også dyrt for dig? Bolig 10.02.2015 kl. 13:33Næsten dobbelt så dyrt at bo aleneEkstra udgifter til bl.a. husleje, varme, tv- og internet-abonnement gør det langt dyrere at bo single end at bo sammen som par. Se, hvilke ekstra udgifter du har som single.http://jyllands-posten.dk/livsstil/bolig/ECE7433112/Næsten-dobbelt-så-dyrt-at-bo-alene/ Måske I er nogle der kan bruge artiklen? Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg så en udsendelse... på DR1 garanteret, og der fortalte de at der jo ofte var mængde / antal / familie rabatter på diverse ting. Alt fra telefon abb. til rejser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Osculatio 146 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) BLY er sej....! (og så har hun verdens smukkeste babser) Redigeret 10. Februar, 2015 af Osculatio 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 BLY er sej....! (og så har hun verdens smukkeste babser) Ja de ser sgu dejlige ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg har handlet en hel del i discountbutikker i mange år. På et tidspunkt boede jeg i en Bermudatrekant mellem Netto, Lidl og Aldi, men også andre butikker nærved. Det gør jeg heldigvis ikke mere. Min omfattende erfaring med ussel discount var, at Rema1000 var de absolut bedste i segmentet, dernæst kom Netto. Lidl og Aldi var til gengæld ret slemme hvad kvalitet angik, men man kunne dog finde enkelte varer, der kunne bruges - man skulle bare være forsigtig! Som gamle Peter Syv sagde, "Kend kællingen, hvis pølse du æder!" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) Heldigvis kan jeg som single ikke genkende, at min merudgift er så meget dyrere end for 2 i samme bolig. Nok de færreste par ville så også nøjes med det grundlag hvorpå jeg har lave faste udgifter i en 2v ejer, men for mange er det dyrt at bo alene. Er det også dyrt for dig? Bolig 10.02.2015 kl. 13:33 Næsten dobbelt så dyrt at bo alene Ekstra udgifter til bl.a. husleje, varme, tv- og internet-abonnement gør det langt dyrere at bo single end at bo sammen som par. Se, hvilke ekstra udgifter du har som single. http://jyllands-posten.dk/livsstil/bolig/ECE7433112/Næsten-dobbelt-så-dyrt-at-bo-alene/ Måske I er nogle der kan bruge artiklen? Venlig hilsen Rejsenetværk Nu skriver de at der kan være lidt variation pga. af boligstøtte / boligsikring. Men hvad med alle de andre ydelser? Jeg har været i kortere / længere forhold med single-mødre. Den ene med tre hjemmeboende børn ville miste omkring 5000 kr. hvis vi valgte at flytte sammen. Og det gjorde vi så ikke, for de penge der ville mangle skulle jeg finde. Og det kunne jeg bestemt ikke..!! Men tror det er adskillelige tusinde i gennemsnit, for singler med hjemmeboende børn. Redigeret 10. Februar, 2015 af frddblk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Jeg har handlet en hel del i discountbutikker i mange år. På et tidspunkt boede jeg i en Bermudatrekant mellem Netto, Lidl og Aldi, men også andre butikker nærved. Det gør jeg heldigvis ikke mere. Min omfattende erfaring med ussel discount var, at Rema1000 var de absolut bedste i segmentet, dernæst kom Netto. Lidl og Aldi var til gengæld ret slemme hvad kvalitet angik, men man kunne dog finde enkelte varer, der kunne bruges - man skulle bare være forsigtig! Som gamle Peter Syv sagde, "Kend kællingen, hvis pølse du æder!" Hvor handler du så nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 10. Februar, 2015 Emporia, Nordens største shoppingcenter. Underlig at have den som som sin lokale landhandel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Aaaaaah, det kommer nu også lidt an på hvem man bor sammen med. For de lækre og måske lidt forkælede sild jeg har boet sammen med så regnestykket noget anderledes ud. For mit vedkommende blev det markant billigere at bo alene Driftsomkostninger til kvindelig kæreste-ting mangler i artiklens regnestykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Emporia, Nordens største shoppingcenter. Underlig at have den som som sin lokale landhandel. Ok ? Jeg synes Emporia er det mest skod shoppingcenter i norden. Det er rodet designet, loftet er grimt og det ser allerede slidt ud trods det er nyt, de har bitte små elevatorer, nogle har kun plads til 1 indkøbsvogn, så der forkommer lange ventetider. Elevatorernes placering er uhensigtsmæssig i forhold til parkerings huset. Der er for langt at gå ud til bilen... og jeg kan blive ved... Jeg er meget skuffet over centeret, så synes jeg at Fields og Fisketorvet er flottere og bedre struktureret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg