Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 Og her må især pigerne gerne komme med forslag.... Men også mændene. Gudinden derhjemme er slet ikke overvægtig, men ligner heller ikke de kunstige figurer der står i butiksruderne, og hun har ikke været i plastikbutikken med atributterne. Hun kan dog ikke døje tøj der sidder så stramt at det fremhæver kroppens skavanker eller de små bildæk omkring maven. (Cykeldæk er det nok nærmere) Nu vil jeg dog gerne løbende investere i noget mere, lækkert, sexet undertøj til hende. Gerne noget der dækker maven, holder barmen og ikke intimidere kvinder som ikke har en Triumph modelkrop. Noget som øger selvtilliden, ikke omvendt. Lingeri, korsage... gode tips, typer af konstruktion, specielle butikker eller brands modtages gerne... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 Og her må især pigerne gerne komme med forslag.... Men også mændene.Gudinden derhjemme er slet ikke overvægtig, men ligner heller ikke de kunstige figurer der står i butiksruderne, og hun har ikke været i plastikbutikken med atributterne. Hun kan dog ikke døje tøj der sidder så stramt at det fremhæver kroppens skavanker eller de små bildæk omkring maven. (Cykeldæk er det nok nærmere)Nu vil jeg dog gerne løbende investere i noget mere, lækkert, sexet undertøj til hende. Gerne noget der dækker maven, holder barmen og ikke intimidere kvinder som ikke har en Triumph modelkrop. Noget som øger selvtilliden, ikke omvendt. Lingeri, korsage... gode tips, typer af konstruktion, specielle butikker eller brands modtages gerne...Inden du gør det - for det er da en sød tanke - er du så HELT sikker på at det er noget HUN ønsker eller noget du gør for din egen skyld ??Hvis det er hendes udtrykkelige ønske at du skal udstyre hende med gevanter - så super... men hvis ikke - så ville jeg være varsom. Nej - jeg ville outright lade helt være og lade hende styre det showDer er ikke noget der sender et signal "du er ikke nok i det du er og god nok SOM du er" som en mand der kommer hjem med undertøj... med mindre selvfølgelig at det er fælles aftale som begge synes er kanonjeg ved at La Zenza har nogle super modeller... det er der jeg har det meste af mit fra - som alle ved er jeg erotisk buttet men uden at være fed men mannequin bliver jeg aldrig Hipsters er super til at skjule maven lidt og sidder blødt om hofterne uden at stramme - det er et hit... hold dig langt væk fra hofteholdere... der er ikke noget der kan få deller fremhævet som en hofteholder... hvis hun er ligesom mig så vil hun hade den beklædningsgenstand som pesten...(helt ærligt - hvem fanden har fundet på de tåbelige lukkemekanismer til sokkerne in the first place??)selvsiddende strømper er derimod et hit for de laver heller ikke deller hvis hun ikke vejer alt for meget - bare vælg dem i x-large... så bliver de siddende uden at stramme mere end de skal... femme fatale har nogle fede nogle og har dem også i +-pige størrelse BH - der SKAL hun ind og prøve den for det veksler fra BH til BH og fra mærke til mærke... hvor stor skålen er ifht omkredsen er aldrig universelt - det er kamp-belastende...jeg har alt fra 80GG til 90EE og alt derimellem - selv om min optimale størrelse er 85FF det er ridiculous... men en mellemstørrelse ifht hvad hun bruger går nok hvis hun ikke skal gå med den til hverdag... men for alt i verden - sørg for at skålen er stor NOK så hun ikke får dobbelte bryster - der er ikke noget der kan få en kvinde til at føle sig latterlig som bryster der er ved at hoppe ud af BHen Igen er La Zenza et godt bud... de går langt op i størrelserne Held og lykke med projektet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 (helt ærligt - hvem fanden har fundet på de tåbelige lukkemekanismer til sokkerne in the first place??) Mænd. Men jo jo, jeg kender fruen godt nok til at vide, at det bliver værdsat OGSÅ selvom det delvist er for min skyld. Hun ved godt hvordan en glad mand smitter af på forholdet, og jeg har da før købt undertøj i rigelige mængder, men mest til praktisk brug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Februar, 2015 Hvorfor ikke lave en romatisk week-end i en storby, London/Paris, finde et lækkert hotel, og så gå ud og shoppe sammen? Selvfølig kræver det lidt flere penge, men så kommer du ikke hjem, med det forkerte. Og du vil vil også gerne nyde hende i det lækre undertøj, hvor hun føler sig rigtigt forkælet ik? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 12. Februar, 2015 Hvorfor ikke lave en romatisk week-end i en storby, London/Paris, finde et lækkert hotel, og så gå ud og shoppe sammen? Selvfølig kræver det lidt flere penge, men så kommer du ikke hjem, med det forkerte. Og du vil vil også gerne nyde hende i det lækre undertøj, hvor hun føler sig rigtigt forkælet ik? Fantastisk fint forslag Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 Fin tanke, men mest af alt: Fordi så bliver det aldrig gjort. Der er ikke råd og tid til denne slags romantiske udskejelser. Tricket et at dyrke noget mere hverdagsluksus istedet for at vente på de chancer som aldrig kommer. ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 12. Februar, 2015 (edited) Hvorfor ikke lave en romatisk week-end i en storby, London/Paris, finde et lækkert hotel, og så gå ud og shoppe sammen? Selvfølig kræver det lidt flere penge, men så kommer du ikke hjem, med det forkerte. Og du vil vil også gerne nyde hende i det lækre undertøj, hvor hun føler sig rigtigt forkælet ik? Udmærket forslag, men har du nogensomhelst ide om, hvad "et lækkert hotel" i London eller i Paris koster pr. overnatning? Med lufthavnsparkering, flyrejse, tog fra og til lufthavnen, 2 overnatninger på et lækkert hotel, fortæring og shopping taler vi om et greb i lommen på henved 7.000 kr. Det er de færreste af os, der lige har mulighed for at gennemføre det, uden at det skaber afsavn i familiens liv på de mere basale ting. GF Redigeret 12. Februar, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 Det kunne dog være en god ide at aftale en fællestur til en butik i byen, hvor hun har et højt rådighedsbeløb. Men hvilken fysisk butik? Jeg har altid betragtet Bee Lee i hellerup som en butik for slanke rigmandskoner der går hjemme mens manden arbejder til kl 3 om natten i Saxo bank. Triumph og Hunkemöller for meget stormagasin præget. Stilfuld, rummelig og god butik, som ikke hørmer for meget af sex... hvor er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 12. Februar, 2015 (edited) Magasin på Kgs. Nytorv eller i Lyngby? Butikkerne er pæne og rummelige, de hørmer ikke for meget af sex og deres sortiment i damelingeri er bredt og dybt. Redigeret 12. Februar, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 Magasin på Kgs. Nytorv eller i Lyngby?så skal man ikke have brug for store størrelser... jeg kan aldrig finde noget der... det er kun til mainstream Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 12. Februar, 2015 Det kunne dog være en god ide at aftale en fællestur til en butik i byen, hvor hun har et højt rådighedsbeløb. Men hvilken fysisk butik? Jeg har altid betragtet Bee Lee i hellerup som en butik for slanke rigmandskoner der går hjemme mens manden arbejder til kl 3 om natten i Saxo bank. Triumph og Hunkemöller for meget stormagasin præget. Stilfuld, rummelig og god butik, som ikke hørmer for meget af sex... hvor er det? Hvis hendes str. er over middel, så er Venus og Mars et forsøg værd (prøv at kigge på deres hjemmeside) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 Nej, vi er slet ikke i nærheden af XL. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 jasmin: f.eks det sæt du har på (det mørke) er da rigtig smart til kvinder som ikke er nips. Dette her: '> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 jasmin: f.eks det sæt du har på (det mørke) er da rigtig smart til kvinder som ikke er nips.Dette her: '>ja det er lige i skabet til at fremhæve guffet og skjule skavankerne det er fra la zenza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2015 La Zenza vakte også MEGET stor begejstring på min forhenværende matrikel, Tip toe ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 12. Februar, 2015 Sælges La Senza (ikke La Zenza) overhovedet i nogen fysiske butikker i Danmark? Som jeg forstod Tip toe, ønskede han at lave en fælles shoppetur ud af det. GF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 De har da været både i fields fisketorvet og frederiksberg centeret.... om de er der mere ved jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Februar, 2015 (edited) Prøvede lige at Google lækkert lingreri kbh, med mindre det også er for langt, syntes det her lød spændene :http://annesax.dk/ Hvor man bestiller tid til hjælp osv Det kan man jo også lave en hyggetur ud af, så du kan få din dronning til at stråle, med mindre du syntes at Nettoens Sloggi-trusse, er alt du vil ofre i blændværk (Nærrigrøv ) Redigeret 12. Februar, 2015 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 De har da været både i fields fisketorvet og frederiksberg centeret.... om de er der mere ved jeg ikke Den er lukket i Frb centeret. Fields ved jeg ikke. Hvis bare Wolfoord lavede noget for "almnindelig" kvindekroppe, men det ser også ret slim ud. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 Den er lukket i Frb centeret. Fields ved jeg ikke.Hvis bare Wolfoord lavede noget for "almnindelig" kvindekroppe, men det ser også ret slim ud. wolford er håbløst - har aldrig kunnet købe noget som helst af det til mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 med mindre du syntes at Nettoens Sloggi-trusse, er alt du vil ofre i blændværk (Nærrigrøv ) Nå nå nå bare fordi jeg ikke vil tage et forbrugslån så vi kan tage til Paris og købe undertøj. Egentlig er der en utrolig mangel på mellemklassen i lingeri butikker. Enten så skilter de med perfekte, slanke modeller der giver kunden mindreværskompleks, eller også er det XL butikker som kvinden ikke vil identificere sig med. Hvor er butikken som siger "du er pisse normal og vi har lige undertøjet til dig" ?? :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2015 Hvor er butikken som siger "du er pisse normal og vi har lige undertøjet til dig" ?? ONLINE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Februar, 2015 Men der kan man jo ligesom ikke få personlig kundeservice. Altså. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 12. Februar, 2015 Men der kan man jo ligesom ikke få personlig kundeservice. Altså. Jeg har da oplevet masser af web-shops hvor der kommer en eller anden dulle op og tilbyder sin hjælp. Jeg skal bare skrive til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2015 Chantelle og Simone Pérèle! Kan købes i både Magasin og Illum, pisse pænt og pisse rart. Strømper går du naturligvis i Femme Fatale efter, ikke. Som den gode mand du nu er! ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg