Smed 24 Skrevet 14. Februar, 2015 Vil lige høre om der var nogen der vil med til Tyskland fredag den 20-02 til lørdag eller søndag jeg tænkte på Hamborg. Jeg har selv bil og køre fra midt jyland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 15. Februar, 2015 Hvad tid på dagen regner du med at køre? Og hvilken/hvilke klubber har du planer om at besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 15. Februar, 2015 Det ved jeg ikke helt det det er jo også lidt hvad de andre vil. Jeg tænker at vi kørte ved en 12 tiden fredag og hjem lørdag nat eller søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 15. Februar, 2015 Ang klubber er jeg åben for forslag omkring Hamborg, atmos har jeg ikke prøvet så den ligger lidt højt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivnakken 0 Skrevet 15. Februar, 2015 hvordan med evt overnatning. man kan jo gå hen og blive lidt slap i koderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 16. Februar, 2015 Det er der helt styr på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 16. Februar, 2015 Så er det ved at være på plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 16. Februar, 2015 Fredag køre vi fra det midtjyske kl 12-13 tiden vi skal sove på Maack's Gasthaus. Vi køre på Harmony fredag og lørdag på Atmos, hvis der er nogen der vil med så er der stadi plads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyroler 18 Skrevet 20. Februar, 2015 (edited) Vi er 4 som tager på Athmos i morgen. Redigeret 20. Februar, 2015 af Tyroler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Februar, 2015 Er lidt interesseret i det her koncept. Kan I fortælle, hvad sådan en weekendtur løber op i alt incl.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 23. Februar, 2015 Det er meget nemt 60€ for at komme ind hele dagen det er med mad og drikke. 60€ for 30 min med en smuk dame og det er med alt. Ca 28 - 30€ for en overnatning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg