Nv Herre 25 Skrevet 4. Marts, 2015 Havde den fornøjelse at være i selskab med skøgen mandag Formiddag. Og her er tale om en utrolig fræk tøs. Allerede få sekunder efter hun havde sat sig ind i bilen kunne jeg mærke på hende hvor liderlig hun var. Og ja da jeg så førte min hånd imellem benene på hende ga hun et lille støn fra sig. Alle de andre detaljer holder jeg for mig selv. Kan blot sige her er tale om en virkelig fræk og våd skøge. Dog var hun lidt nervøs under selve akten men det tæller for mig ihvertfald ikke ned da det ellers bare er godt for alle pengene. Så drenge snyd ikke jer selv og Vær nu bare lidt ordentlige ved hende for hun er sgu også en sød pige med ben i næsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 4. Marts, 2015 Ja nogle billeder ville da være dejligt, så man kan se hvad der vil vente sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Her er lidt mere af mig drenge Jeg er lige på trapperne til at kunne smide et nyt telefonnummer ind, så i må lige have lidt tålmodighed Knus 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 4. Marts, 2015 Her er lidt mere af mig drenge Jeg er lige på trapperne til at kunne smide et nyt telefonnummer ind, så i må lige have lidt tålmodighed Knus Hejsa er er en grund til du ikke svarer igen på den mail vi har sendt hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 4. Marts, 2015 har også prøvet og skrive til hende herinde og på mail ingen svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 4. Marts, 2015 Har også prøvet at skrive til hende her på Eroguide uden svar. Måske det kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg har skrevet med hende idag. Uden nogen form for problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 5. Marts, 2015 Andre end mig som har problemer med at få fat på hende via mail? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Marts, 2015 Andre end mig som har problemer med at få fat på hende via mail? Mon ikke at nyhedens interesse betyder, at hun har travlt? Jeg venter selv på svar - men tænker umiddelbart at jeg overlever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 5. Marts, 2015 Når man er nyoprettet pige herinde bliver man bombarderet med mails og ja det super dejæigt men det tager noget tid at komme igennem dem alle:) sikker på hun nok skal nå det:) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Marts, 2015 Hej allesammen og undskyld min mangel på besvarelser, Mor26 tusind tak for din opbakning, du har nemlig fuldstændig ret Dog vil jeg sige at jeg bliver nød til at tage fri et par dage af personlige årsager, men at jeg vil svare så mange af jer så hurtigt som muligt og at jeg skriver herinde når jeg er klar igen, samt smider ekstra billeder op:-) Tak for jeres forståelse Kys fra Randersskøgen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 6. Marts, 2015 Randersskøgen god weekend og fedt med update Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 6. Marts, 2015 Måske Slemmert kan oplyse hvad han gav for sådan en tur. Det ville være fantastisk at prøve det på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2015 Nu er slemmerten en slem frækkert, så han kan altid slippe afsted med lidt mere end alle andre Men i kan få lov at bruge mit ansigt som i vil, så længe det kun er min make-up der går i stykker for 800 Skal I have lidt mere, så koster det også lidt mere Kys drenge :-* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vegasus 16 Skrevet 7. Marts, 2015 Hvor annoncerer du?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 8. Marts, 2015 Nu er slemmerten en slem frækkert, så han kan altid slippe afsted med lidt mere end alle andre Men i kan få lov at bruge mit ansigt som i vil, så længe det kun er min make-up der går i stykker for 800 Skal I have lidt mere, så koster det også lidt mere Kys drenge :-* Uanset hvad kunne jeg godt tænke mig at give dig nogenlunde samme tur. Har skrevet en mail til dig. Kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denjen 0 Skrevet 8. Marts, 2015 Har også skrevet to beskeder, dog uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 8. Marts, 2015 Læs i tråden hun holder pause af personlige årsager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterPeterPeter 5 Skrevet 14. Marts, 2015 (edited) Knepper hun uden gummi? Uanset hvad, så er hun da en tøs jeg skal ha tømt mig i fjæset på! Hehe Redigeret 14. Marts, 2015 af PeterPeterPeter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 14. Marts, 2015 Peter PeterPeter.... Måske lige vis lidt respekt og så tal pænt om hvad du kunne tænke dig at gøre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2015 Knepper hun uden gummi? Uanset hvad, så er hun da en tøs jeg skal ha tømt mig i fjæset på! Hehe Har du overvejet at du måske kommer længere end til "hej" og "farvel" med et pænere sprogbrug? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 23. Marts, 2015 Gid hun snart vender tilbage ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svupper 6 Skrevet 26. Marts, 2015 En pige der er meget svært at få en aftale med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2015 En pige der er meget svært at få en aftale med Tja, Svupper. Men læser du tråden, så er der en forklaring. Hun holder pause pt pga. er personlige årsager. Meldingen er, at hun melder ind når hun er klar igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svupper 6 Skrevet 26. Marts, 2015 Tja, Svupper. Men læser du tråden, så er der en forklaring. Hun holder pause pt pga. er personlige årsager. Meldingen er, at hun melder ind når hun er klar igen. Jeg har snakket med hende så spøger hun hvornår jeg kunne så siger hvad dag jeg kunne så holdt hun op med at svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg