Privat-diskret 131 Skrevet 16. Februar, 2015 for at lige gøre en ting helt klart så har vi ikke brugt et fake foto af en pige eller en gæste pige det fotos der er tale om er et fotos som går igen mange steder på vores side men ikke en profil på en pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 16. Februar, 2015 PD Du gentager dig selv. Det hjælper ikke. Du er nødt til at fjerne det stjålne billede fra din hjemmeside. GF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 16. Februar, 2015 vi mener ikke at der er tale om falsk markedsføring i den gængse forstand fra privat/diskret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 16. Februar, 2015 (edited) Intervenerer du som moderator eller som debatdeltager, Kowalski? Hvis du udtaler dig som moderator, vil jeg gerne høre hvorfor? Hvis du udtaler dig som debatdeltager, så hjertelig velkommen. Det er dog næppe et holdbart synspunkt, du hævder. Det er ikke i overensstemmelse med god markedsføringsskik at smykke sig med lånte fjer. Uafhængigt af om der foreligger en krænkelse af markedsføringsloven, er der tale om en klar overtrædelse af ophavsretsloven. GF Redigeret 16. Februar, 2015 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privat-diskret 131 Skrevet 16. Februar, 2015 PD Du gentager dig selv. Det hjælper ikke. Du er nødt til at fjerne det stjålne billede fra din hjemmeside. GF ja det ved jeg godt jeg gør men grunden til det er at jeg syntes at der bliver hentydet til at det er falske fotos på en gæste piges profil og det vil jeg bare ikke have til at hænge på os at vi bruger falske fotos på profiler at der er så nogle der føler at vi snyder dem ved at have et fotos af en numse flere steder på siden som ikke er af en piger der kan besøges ja beklager det er sgu deres problem men BD nu er du jo også den mest troværdige bruger her inde så det er da godt du kan spille jens betjent over for os jeg melder mig ud af den her tråd nu og så må folk selv dømme om de mener vi laver falsk markesføring eller ej MVH privar diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 16. Februar, 2015 PD Glem pseudodiskussionen om "falsk" markedsføring eller ej. Det handler om ophavsretsloven. Og den kræver, at du stopper med at bruge det billede. GF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Februar, 2015 Et billede af en "tilfældig" person, ja det er måske ikke så smart. Men at man direkte føler sig snydt over at man ikke kan besøge "numsen", det virker underligt. Man skal jo ind og kigge under "værtinder",for at se hvem der kan besøges. Man kunne jo også have et slags rotations galleri, så alle pigerne har et billede med Desuden synes jeg personligt at" numsen" er det kedeligste af de billeder man kan se på siden :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg