Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. Februar, 2015 Kowalski - du har to stjerner på dit navneinput. Vil det sige, at du har fået en anvarsel af førerbunkeren??? Eller er du kun 2 - stjernet sherif!!!! Smil på munden og glimt i øjet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 16. Februar, 2015 jeg har givet mig selv to advarsler for at være for venlig imødekommende og blødsøden. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Februar, 2015 Alle mods. er da 1 dum sætning fra en karantæne Oversat: de har da alle 2 stjerner. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. Februar, 2015 Lidt spøj og skæmt. Jeg har 3 boller - førerhundene har kun 2 stjerner. Jeg vil nu ikke bytte I i førerbunkeren gør et sobert og godt arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 16. Februar, 2015 3 strikes out! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 16. Februar, 2015 jeg har givet mig selv to advarsler for at være for venlig imødekommende og blødsøden. Den dag har jeg været uopmærksom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 17. Februar, 2015 Er det ikke kun en fordel med 2 stjerner hvis man er passiv som bøsse? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 18. Februar, 2015 Lidt spøj og skæmt. Jeg har 3 boller - førerhundene har kun 2 stjerner. Jeg vil nu ikke bytte I i førerbunkeren gør et sobert og godt arbejde Amen! Jeg har 3 advarselspoint. Slår det boller og stjerner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 18. Februar, 2015 Amen! Jeg har 3 advarselspoint. Slår det boller og stjerner? Boller og stjerner - mon ikke det giver stjerneboller.. 3 advarselspoint: Så er du da på godt vej til graven. Held og lykke på rejsen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg