Hop til indhold
asspassion

Salgssex gruppe på facebook

Recommended Posts

Det er fup. Jeg har somregel svært ved at have tillid til de profiler, der ikke er VIP profiler.

siden er ikke fup, jeg har været medlem der. ikke ret mange piger men en masse liderlige hanhunde. og husk lige at alle medlemmer kan se hinandens profiler

Del dette indlæg

Link til indlæg

siden er ikke fup, jeg har været medlem der. ikke ret mange piger men en masse liderlige hanhunde. og husk lige at alle medlemmer kan se hinandens profiler

Ok, men jeg har stadig mistillid til gratis profilerne på Annoncelight.

Ja, Facebook er ikke det smarteste sted at foretage sig sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan vel oprette en ekstra profil uden billede på fjasen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, men jeg har stadig mistillid til gratis profilerne på Annoncelight.

Ja, Facebook er ikke det smarteste sted at foretage sig sådan noget.

det vil sige at du bare kalder det fup uden at du ved noget om det.  ja der er da fake profiler på annoncelight, men der er da også gode ægte piger der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad hedder gruppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

det vil sige at du bare kalder det fup uden at du ved noget om det.  ja der er da fake profiler på annoncelight, men der er da også gode ægte piger der

Nu overreagerer du.

Selvfølgelig gør jeg ikke det. Jeg laver da lidt "research" samt bruger min sunde fornuft.

Og ja, der er gode ægte piger med gratis profiler, men det er heldigvis nemt at skelne de ærlige piger fra de uærlige på diverse annoncesites bl.a. AL.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...