asspassion 292 Skrevet 17. Februar, 2015 Er der nogen som kender til denne side https://annoncelight.dk/showad/178310 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2015 Nej, men det lyder spændende. Men det lugter også lidt af fusk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Februar, 2015 Det er fup. Jeg har somregel svært ved at have tillid til de profiler, der ikke er VIP profiler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 17. Februar, 2015 Det er fup. Jeg har somregel svært ved at have tillid til de profiler, der ikke er VIP profiler. siden er ikke fup, jeg har været medlem der. ikke ret mange piger men en masse liderlige hanhunde. og husk lige at alle medlemmer kan se hinandens profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Februar, 2015 siden er ikke fup, jeg har været medlem der. ikke ret mange piger men en masse liderlige hanhunde. og husk lige at alle medlemmer kan se hinandens profiler Ok, men jeg har stadig mistillid til gratis profilerne på Annoncelight. Ja, Facebook er ikke det smarteste sted at foretage sig sådan noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 17. Februar, 2015 siden er ikke fup, jeg har været medlem der. ikke ret mange piger men en masse liderlige hanhunde. og husk lige at alle medlemmer kan se hinandens profiler Man kan vel oprette en ekstra profil uden billede på fjasen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 17. Februar, 2015 Ok, men jeg har stadig mistillid til gratis profilerne på Annoncelight. Ja, Facebook er ikke det smarteste sted at foretage sig sådan noget. det vil sige at du bare kalder det fup uden at du ved noget om det. ja der er da fake profiler på annoncelight, men der er da også gode ægte piger der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 17. Februar, 2015 siden er ikke fup, jeg har været medlem der. ikke ret mange piger men en masse liderlige hanhunde. og husk lige at alle medlemmer kan se hinandens profiler Hvad hedder gruppen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 17. Februar, 2015 Hvad hedder gruppen? det er den du linker til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 17. Februar, 2015 det er den du linker til Hvad hedder Facebook gruppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 17. Februar, 2015 Hvad hedder Facebook gruppen salgssex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Februar, 2015 det vil sige at du bare kalder det fup uden at du ved noget om det. ja der er da fake profiler på annoncelight, men der er da også gode ægte piger der Nu overreagerer du. Selvfølgelig gør jeg ikke det. Jeg laver da lidt "research" samt bruger min sunde fornuft. Og ja, der er gode ægte piger med gratis profiler, men det er heldigvis nemt at skelne de ærlige piger fra de uærlige på diverse annoncesites bl.a. AL. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg