Gæst Skrevet 19. Februar, 2015 Det er umuligt sagde tvivlen Det er farligt sagde frygten Det er unødvendig sagde fornuften Lad os gøre det alligevel hviskede Hjertet :-) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2015 slippes der vilde heste løs mon... Smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. Februar, 2015 Smukke søheste i måneskin *smiler* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 19. Februar, 2015 Bliver der en plads ledig på molen?, spurgte hunden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Februar, 2015 ... og må jeg tage min knallert med?, sagde den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Februar, 2015 Er du på vej ud, sagde Knud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Februar, 2015 Er du på vej ud, sagde Knud? Nej sgu da!!!!! Her prøver man at være lidt Filosofisk og så er man omgivet af imbecile Knaldhatte! Budskabet er at lade Hjertet styre mere og Hjernen mindre God vind (held og lykke) med den nye livsfilosofi fremover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Februar, 2015 Nej sgu da!!!!! Her prøver man at være lidt Filosofisk og så er man omgivet af imbecile Knaldhatte! Budskabet er at lade Hjertet styre mere og Hjernen mindre God vind (held og lykke) med den nye livsfilosofi fremover "Hjernen mindre" - det er da også det jeg har gjort! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. Februar, 2015 Nej sgu da!!!!! Her prøver man at være lidt Filosofisk og så er man omgivet af imbecile Knaldhatte! Budskabet er at lade Hjertet styre mere og Hjernen mindre God vind (held og lykke) med den nye livsfilosofi fremover Lidt filosofi fra én der står inde i læ på havnen og kigger ud på molen........hvis dilleren kan holde sig oprejst i den kuling der blæser derude, så glem alt om hjerte og hjerne - så er det tid til at lade det lille hovede styre sagerne :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Februar, 2015 øv, så har han stadig den hurtigste knallert på havnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg