serviceM 240 Skrevet 21. Februar, 2015 Er du, eller kender du en dejlig Q herinde, som elsker at blive slikket? Hun må meget gerne nyde at bestemme det hele. Hun behøver ikke at være rendyrket Domina - bare hun kan lide at styre og elsker at blive slikket, som det absolut primære, når jeg besøger hende. Hun skal kunne træffes i Kbh./Storkbh./Nordsjælland, og hun skal jo helst have et ægte behov for at blive slikket ofte. Hvis de ærede quinder læser med her, så søger jeg dig, som vil nyde at jeg besøger dig jævnligt med ét primært formål: At slikke dig! Evt. starte med at give dig kropsmassage, hvis det er noget, du nyder. Det hele handler om din lyst til at nyde, og mit behov for at yde. Det er langfra sikkert, Hun giver mig lov til at få udløsning. Det er ikke derfor, jeg besøger hende. Måske engang imellem forbarmer Hun sig over mig, fordi jeg har været dygtig Det bestemmer Hun. Kh. sub m Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jannik kbh 13 Skrevet 28. Februar, 2015 ServiceM Skriv til Louise [email protected] Hun vil sætte pris på dig Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 1. Marts, 2015 Har du ikke et link til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg