DJX 800 Skrevet 24. Februar, 2015 Kia - http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec Igen en anmeldelse fra PD. Jeg er nok blevet en fanboy efter alle de lækre oplevelser derude. Da jeg har nået et par målsætninger for første kvartal, personlige såvel faglige, så besluttede jeg mig for at fejre det. Det lykkedes ikke at få noget info her på EG om de nuværende piger hos PD, så jeg ringede til deres søde telefonpasser. Efter en lang snak endte jeg med at bestille en halv time med Kia. Billederne er ægte og nok til at lokke mig på eventyr. Ankom ved PD med sommerfugle i maven og glædede mig til at sætte et ansigt på Kia. Jeg blev modtaget af en storsmilende langhåret blondine. Wauv. Hun er skide sød og meget nærværende. Sjældent har jeg oplevet så god kemi og øjnkontakten var fantastisk. Smuk pige, mega frække øjne. Alt var godt og mødet gik lige efter min fantasidrejebog. Sidder og storsmiler imens jeg skriver dette. Jeg kan kun give søde Kia de bedste anbefalinger. Smuk, sød, nærværende og fræk som ind i pokker. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 24. Februar, 2015 Tak for anmeldelsen, DJX. Hun lyder som en spændende pige. Er dog nødt til at spørge om én ting. Er hun til rigtige dejlige våde kys? Der står intet om kys i hendes profil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 24. Februar, 2015 Jeg havde fornøjelsen af Kia i Søndags som første gæst.Fantastisk pige, fantastisk oplevelse.Ja hun giver dybe tungekys, og hun en fornøjelse at være sammen med.Det er længe siden jeg har været sammen med en der var så våd (liderlig).Herfra er der snart genbesøg. Så varm anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 24. Februar, 2015 Lyder godt. Nadia kysser også ved kemi og hun kysser jo ganske fantastisk. Tror Kia skal besøges. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 25. Februar, 2015 Har også været forbi Nadia. og havde en top 10 oplevelse med hende. Sengen stod i den anden ende i rummet da vi var færdig! Kys og fræk øjenkontakt og smidig og spændstig som en tiger grrrrrr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 25. Februar, 2015 Har nu aftalt et møde med Nadia. Er spændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 29. Marts, 2015 Hvor bor privatdiskret.dk er det i selve Kjellerup ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 29. Marts, 2015 Hvor bor privatdiskret.dk er det i selve Kjellerup ? Nej, det er det ikke. Jeg kan selvfølgeligt ikke give dig en adresse, eller kørselsvejledning, men det ligger særdeles diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg