Gæst Skrevet 25. Februar, 2015 (edited) DJ DETH! Må jeg også poste en skøn sang? Ellers gør jeg det da bare alligevel! https://www.youtube.com/watch?v=q1L-kHhsCIw Redigeret 25. Februar, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 25. Februar, 2015 DJ DETH! Må jeg også poste en skøn sang? Ellers gør jeg det da bare alligevel! https://www.youtube.com/watch?v=q1L-kHhsCIw Ind over med dem, jo flere jo bedre og god start der! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 25. Februar, 2015 Bly, "This video may be inappropriate for some users." Hvor kunne du! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2015 Bly, "This video may be inappropriate for some users." Hvor kunne du! Den er for fræk, sgu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2015 Øh. Måske sku jeg have gået til Louis Nielsen, men synes ikke rigtig, der dukker noget op på skærmen i jeres indlæg andet end tomme linjer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 25. Februar, 2015 Man er vel ikke røv mand for ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. Februar, 2015 Øh. Måske sku jeg have gået til Louis Nielsen, men synes ikke rigtig, der dukker noget op på skærmen i jeres indlæg andet end tomme linjer Det må være en fejl på din pc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Februar, 2015 Det må være en fejl på din pc. Han er bare ved at blive gammel, det skal du ikke tage dig af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 26. Februar, 2015 Øh. Måske sku jeg have gået til Louis Nielsen, men synes ikke rigtig, der dukker noget op på skærmen i jeres indlæg andet end tomme linjer Så vidt jeg kan se, er det sikkerhedsindstillingerne. Jeg får også kun blanket linier i Chrome. Jeg åbnede i explorer og fik en advarsel om at indlejrede medier var usikre og derfor blokeret. Giver ikke mening, for jeg kunne godt åbne den i youtube. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Februar, 2015 (edited) På Firefox er der blanke sider, men i Safari er der ingen problemer. Tilsyneladende samme problem, som da jeg forsøgte at oprette strengen om foråret. Firefox er min standardbrowser. Her så jeg heller ikke noget og prøvede igen, mens andre rapporterede, at de forskellige links stod anført flere gange. Et eller andet er der altså galt. Louis Nielsen eller ej. Redigeret 26. Februar, 2015 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2015 Ja det ser kun ud til at være et problem i Chrome og Firefox, da der popper en lille sikkerhedsadvarsel op i IE, hvor man skal bekræfte at man ønsker at se usikkert indhold. I Safari er der ingen problemer overhovedet. Som jeg har forstået på admin er der tale om en >SSL-problemstilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 27. Februar, 2015 Den passer vist os her til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg