Gavmilde42 9 Skrevet 27. Februar, 2015 Hej. Er der nogen der har erfaring med denne side eller det en spam side ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Februar, 2015 http://www.scamadviser.com/check-website/nordicsexclub.com Drag dine egne konklusioner udfra dette link. Her kan du samtidig kontrollere om andre hjemmesider er scam. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gavmilde42 9 Skrevet 1. Marts, 2015 Her ik lige så meget forstand på det link, hvad er din mening mr Big Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. Marts, 2015 (edited) Her ik lige så meget forstand på det link, hvad er din mening mr Big Når du klikker på linket så kommer du til et site der vurderer den pågældende side. Hvis du taster Nordicsexclub.com ind, vil du kunne konstatere at vurderingen er kategoriseret som High Risk (scam side) Low Trust Rating. This Site May Not Be Safe to Use. Hvis du taster EG ind, vil du kunne konstatere at vurderingen er kategoriseret som Safe High Trust Rating. This Site Looks Safe To use. Håber det giver dig en forklaring. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 1. Marts, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gavmilde42 9 Skrevet 2. Marts, 2015 Tak for hjælpen den holder jeg mig langt fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bugge 1 Skrevet 20. Marts, 2015 (edited) Jeg ved at det også er en meget dyr side, det koster 19 euro at sende 7 breve der på Nordicsexclub, og det er 142,50,- kr, så det bliver hurtigt dyrt. Så hold jer derfra !! Redigeret 20. Marts, 2015 af bugge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 20. Marts, 2015 http://www.scamadviser.com/check-website/nordicsexclub.com Drag dine egne konklusioner udfra dette link. Her kan du samtidig kontrollere om andre hjemmesider er scam. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Fed side. Om end den nok vil begrænse mine udfoldelser på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 12. Maj, 2015 Ja og så er det fake fra ende til anden, 90 procent af pigerne er online 24-7 ugen igennem, selvom de studere er selvstændige eller for den sags skyld er hjemmegående med børn og sendes der et brev til en som ikke er online, svares der alligevel. Det der så svares er tåget small talk der kun tjener det ene formål at holde konversationen igang i lighed med dit Dankort. Lidt tankevækkende er ligeledes, at de piger som har " liked " dig den pågældende dag i 99 procent af tilfældende ikke har været " forbi " din profil selv samme dag det burde jo i bund og grund ikke kunne lade sig gøre.Hold jer langt væk fra den side! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg