Hop til indhold
HappyHippo

når gummiet springer

Recommended Posts

er der forholdsregler eller ting man bør gøre når sådan et uheld sker ?

har netop selv lige været på klinik, hvor gummiet sprang og uden at mærke det blev der leveret 'inside' i GP'eren

fik et bad, men er det nok eller skal lillemand en tur til doktoren ?

er der chancer for at jeg bliver gravid ?  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

har netop selv lige været på klinik, hvor gummiet sprang og uden at mærke det blev der leveret 'inside' i GP'eren

Kan ikke finde ud af om du er seriøs?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det ikke er en pige, der også tilbyder sig uden kondom, er chancen for at du bliver "gravid" nok ikke så stor - og et bad eller en tur ved håndvasken bagefter er nok i sådanne tilfælde en god ide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet tilsvarende for lidt over et år siden.

Jeg tog en tur forbi bispebjerg. Du skal bare lige være opmærksom på inkubationstider. Jeg foreslår dig at, hvis du tager derind, at du gør det tidligt på dagen, mød gerne op 20 min før de åbner, ellers er der flere timers kø.

Jeg tror ikke der er så stor ssh for graviditet, man må formode at pigen er på pillen. Ellers kan det blive en dyr affære for dig, 2500 i bidrag pr måned i 18 år (er det ikke nogenlunde det det koster) = 540000 gode danske kroner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

pigen tilbyder ikke uden og det gør jeg heller ikke de første par gange

men gummiet sprang og GP'en fik en levering

hvor længe er inkubationstiden ?

eller kommer der anderledes kløe først ?

jeg er altså lidt hævet på midtersektionen  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inkubationstid for kønssygdomme 
Perioden fra du har haft ubeskyttet sex, til en test kan vise om du er smittet for en kønssygdom, er forskellig. 
Følgende gælder: 
- Klamydia cirka 3 uger 
- Gonoré 1 uge 
- HIV 1 mdr. 
- Syfilis 3 mdr. 

Du kan evt vente tre uger og blive testet for den klamme og gonoré samtidigt. HIV og syfilis er der meget lille ssh for du har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er ting der er sjove at lave fis og ballade med, og så er der ting der ikke er! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for svar Jannie Kbh og tiger

jeg må vente lidt endnu med et besøg hos 'dillerkiggeren'

det var nu midt på kroppen jeg var lidt 'hævet'  :D

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bly sagde den 02 Mar 2015 - 09:30 AM:

Der er ting der er sjove at lave fis og ballade med, og så er der ting der ikke er! 

ja muSLIMer må man ikke drille, så brænder de flag af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det var nu midt på kroppen jeg var lidt 'hævet'  :D

Haha. Det er nok "sympatigraviditet". Det skal man altså også passe på med. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er usikker/utryg, så få lavet en test.

Simpel as that.

(iøvrigt så tror jeg, at de danske bordel-piger - gennemsnitligt set - er mere "clean", end den gennemsnitlige pige i al almindelighed. Simpelthen fordi de oftere besøger lægen, med henblik på at blive testet for sex-sygdomme)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja muSLIMer må man ikke drille, så brænder de flag af

Kom lige om i tanke om et råd jeg engang fik i Marokko, hvis man fik en kønssygdom/eller ville undgå at få en - så skulle man bare bede til Allah  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet det to gange. Begge gange kunne jeg mærke det tydeligt, så jeg "hoppede af" og gik ud på hendes toilet og tissede og vaskede kalorius grundigt med vand og sæbe.

Jeg foretog mig ikke mere.

Det er selvfølgelig ikke en 100% sikker kur mod at blive smittet, men alligevel mener jeg, metoden giver en vis sikkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom lige om i tanke om et råd jeg engang fik i Marokko, hvis man fik en kønssygdom/eller ville undgå at få en - så skulle man bare bede til Allah  :lol:

så skulle du bare høre hvad Præsident Mugabe i Zimbabwe mener... ikke alene er man ikke tilstrækkelig stærk i troen hvis man får HIV (ligesom 25% af hans befolkning har) - man går da for lidt i bad!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

så skulle du bare høre hvad Præsident Mugabe i Zimbabwe mener... ikke alene er man ikke tilstrækkelig stærk i troen hvis man får HIV (ligesom 25% af hans befolkning har) - man går da for lidt i bad!!! :)

Den optimale placering for et bordel herhjemme, må derfor være over for kirken - og i gå-afstand fra svømmehallen :)

.......altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den optimale placering for et bordel herhjemme, må derfor være over for kirken - og i gå-afstand fra svømmehallen :)

.......altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig ;)

Kære Butch1 :)

- tanker fører til holdninger som fører handlinger som medfører konsekvenser  :!:

altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig  ;) - betyder det så ikke bare at du også skal tage stilling om det skal være med eller uden præst ! ;) - hvis med præst er det kun muligt ved begravelser/bryllup/ og i Kirketiden søndag mellem 10 - 11/juleaften eller evt. aftale med præsten at han er "standby" i Kirken når du knalder på bordellet ;)  :P

- nå ja hvad med åbningstiden i svømmehallen og bordellet :P

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gå en tur forbi Bispebjerg eller din egen læge og lad så være med at tænke mere over det.

Selv bliver jeg testet ca hver 3. måned, men min diller kommer også vidt omkring :D

Jeg har prøvet sprunget kondom en del gange desværre - de fleste gange har enten jeg eller pigen kunnet mærke det, men i to tilfælde har ingen af os opdaget noget og jeg kom inde i hende bareback. Kondom er sikkert, men ikke 100% sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke altid jeg er tilfreds med den måde pigen påsætter kondomet og jeg vælger derfor ofte selv at sætte det på - og så har jeg heller ikke lange og skarpe negle, der evt. kan være en hindring eller give skader på kondomet  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Butch1 :)

- tanker fører til holdninger som fører handlinger som medfører konsekvenser :!:

altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig ;) - betyder det så ikke bare at du også skal tage stilling om det skal være med eller uden præst ! ;) - hvis med præst er det kun muligt ved begravelser/bryllup/ og i Kirketiden søndag mellem 10 - 11/juleaften eller evt. aftale med præsten at han er "standby" i Kirken når du knalder på bordellet ;):P

- nå ja hvad med åbningstiden i svømmehallen og bordellet :P

Mange hilsner

Nyder livet

Nu begynder det at blive kompliceret......

Jeg tror bare at jeg vælger at leve livet farligt og tage chancen......også uden for diverse åbningstider hos de gejstlige og bademesteren.

Præsten må for min skyld gerne være med, men det skal altså være en kvindelig præst ;)

Og hvis man ellers kun besøger de piger der passer på sig selv, og kunderne med, så er risikoen vel heller ikke så stor hvis nu uheldet skulle være ude og der gik hul på lømmel-posen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror i bund og grund at alle dem der "lever livet" og "og kun lever en gang" og som synes det er mere farligt at krydse gaden, har det meste i munden og i bund og grund simpelthen bare er for kyllinge-agtige til at konfrontere en læge!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har kun en enkelt gang oplevet at kondomet gik i stykker – tilbage i slut 70'erne hvor man mest brugte kondom for at undgå uønsket graviditet :shock:

Hvis pigen brugte spiral eller p-piller brugte vi sjældent kondom :-P

Men engang efter en heftig omgang lækker og svedig sex som man nu kan det i den alder, trækker jeg pikken ud og der sidder kun en ring midt på :shock: vi var to som var ret paniske – hun ryger i badeværelset og skyller sig alt hvad hun nu kan, vi sveder tran i et par uger indtil hun får sin næste menstruation :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror i bund og grund at alle dem der "lever livet" og "og kun lever en gang" og som synes det er mere farligt at krydse gaden, har det meste i munden og i bund og grund simpelthen bare er for kyllinge-agtige til at konfrontere en læge!?

Tja, vi forventer at sexsælger lader sig teste regelmæssigt. Jeg mener dog sexkøber også bør lade sig teste. Man må prøve at vurdere hvor lang tids interval der er passende mellem testene. Til den vurdering kan man tænke over antal sexpartnere, superfransk, sprængt kondom og tillid til sexpartnere. Vil man ikke til egen læge er der andre muligheder:

http://www.auh.dk/om+auh/afdelinger/hud-+og+k%C3%B8nssygdomme/afsnit,+centre+og+klinikker/klinik+for+k%C3%B8nssygdomme

http://www.bispebjerghospital.dk/menu/Afdelinger/Kliniske+afdelinger/Dermato-Venerologisk+Afdeling+og+Videncenter+for+Saarheling/klinik-for-koenssygdomme/?siu=true

http://www.ouh.dk/wm353735

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...