HappyHippo 4624 Skrevet 2. Marts, 2015 er der forholdsregler eller ting man bør gøre når sådan et uheld sker ? har netop selv lige været på klinik, hvor gummiet sprang og uden at mærke det blev der leveret 'inside' i GP'eren fik et bad, men er det nok eller skal lillemand en tur til doktoren ? er der chancer for at jeg bliver gravid ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 er der forholdsregler eller ting man bør gøre når sådan et uheld sker ? har netop selv lige været på klinik, hvor gummiet sprang og uden at mærke det blev der leveret 'inside' i GP'eren fik et bad, men er det nok eller skal lillemand en tur til doktoren ? er der chancer for at jeg bliver gravid ? Kan ikke finde ud af om du er seriøs? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Kan ikke finde ud af om du er seriøs? Det er han stensikkert ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten1981 242 Skrevet 2. Marts, 2015 Det kan være at han er rædselsslagen og derfor bruger komik til at dysse det ned..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 2. Marts, 2015 er der forholdsregler eller ting man bør gøre når sådan et uheld sker ? har netop selv lige været på klinik, hvor gummiet sprang og uden at mærke det blev der leveret 'inside' i GP'eren fik et bad, men er det nok eller skal lillemand en tur til doktoren ? er der chancer for at jeg bliver gravid ? Hvis det ikke er en pige, der også tilbyder sig uden kondom, er chancen for at du bliver "gravid" nok ikke så stor - og et bad eller en tur ved håndvasken bagefter er nok i sådanne tilfælde en god ide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 2. Marts, 2015 Jeg har prøvet tilsvarende for lidt over et år siden. Jeg tog en tur forbi bispebjerg. Du skal bare lige være opmærksom på inkubationstider. Jeg foreslår dig at, hvis du tager derind, at du gør det tidligt på dagen, mød gerne op 20 min før de åbner, ellers er der flere timers kø. Jeg tror ikke der er så stor ssh for graviditet, man må formode at pigen er på pillen. Ellers kan det blive en dyr affære for dig, 2500 i bidrag pr måned i 18 år (er det ikke nogenlunde det det koster) = 540000 gode danske kroner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 2. Marts, 2015 pigen tilbyder ikke uden og det gør jeg heller ikke de første par gange men gummiet sprang og GP'en fik en levering hvor længe er inkubationstiden ? eller kommer der anderledes kløe først ? jeg er altså lidt hævet på midtersektionen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Inkubationstid er forskellig fra sygdom til sygdom. Der er en liste halvt nede af siden her http://www.bispebjerghospital.dk/menu/Afdelinger/Kliniske+afdelinger/Dermato-Venerologisk+Afdeling+og+Videncenter+for+Saarheling/klinik-for-koenssygdomme/?siu=true Du skriver den er hævet. Vær opmærksom på at du selv kan udvikle "fantomsymptomer" gennem tanker og (mis)tro. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 2. Marts, 2015 Inkubationstid for kønssygdomme Perioden fra du har haft ubeskyttet sex, til en test kan vise om du er smittet for en kønssygdom, er forskellig. Følgende gælder: - Klamydia cirka 3 uger - Gonoré 1 uge - HIV 1 mdr. - Syfilis 3 mdr. Du kan evt vente tre uger og blive testet for den klamme og gonoré samtidigt. HIV og syfilis er der meget lille ssh for du har. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 Der er ting der er sjove at lave fis og ballade med, og så er der ting der ikke er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 2. Marts, 2015 (edited) tak for svar Jannie Kbh og tiger jeg må vente lidt endnu med et besøg hos 'dillerkiggeren' det var nu midt på kroppen jeg var lidt 'hævet' Redigeret 2. Marts, 2015 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 2. Marts, 2015 Bly sagde den 02 Mar 2015 - 09:30 AM: Der er ting der er sjove at lave fis og ballade med, og så er der ting der ikke er! ja muSLIMer må man ikke drille, så brænder de flag af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Marts, 2015 det var nu midt på kroppen jeg var lidt 'hævet' Haha. Det er nok "sympatigraviditet". Det skal man altså også passe på med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 2. Marts, 2015 Hvis du er usikker/utryg, så få lavet en test. Simpel as that. (iøvrigt så tror jeg, at de danske bordel-piger - gennemsnitligt set - er mere "clean", end den gennemsnitlige pige i al almindelighed. Simpelthen fordi de oftere besøger lægen, med henblik på at blive testet for sex-sygdomme) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 2. Marts, 2015 ja muSLIMer må man ikke drille, så brænder de flag af Kom lige om i tanke om et råd jeg engang fik i Marokko, hvis man fik en kønssygdom/eller ville undgå at få en - så skulle man bare bede til Allah 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 2. Marts, 2015 Jeg har oplevet det to gange. Begge gange kunne jeg mærke det tydeligt, så jeg "hoppede af" og gik ud på hendes toilet og tissede og vaskede kalorius grundigt med vand og sæbe. Jeg foretog mig ikke mere. Det er selvfølgelig ikke en 100% sikker kur mod at blive smittet, men alligevel mener jeg, metoden giver en vis sikkerhed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Marts, 2015 Kom lige om i tanke om et råd jeg engang fik i Marokko, hvis man fik en kønssygdom/eller ville undgå at få en - så skulle man bare bede til Allah så skulle du bare høre hvad Præsident Mugabe i Zimbabwe mener... ikke alene er man ikke tilstrækkelig stærk i troen hvis man får HIV (ligesom 25% af hans befolkning har) - man går da for lidt i bad!!! :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2015 så skulle du bare høre hvad Præsident Mugabe i Zimbabwe mener... ikke alene er man ikke tilstrækkelig stærk i troen hvis man får HIV (ligesom 25% af hans befolkning har) - man går da for lidt i bad!!! Den optimale placering for et bordel herhjemme, må derfor være over for kirken - og i gå-afstand fra svømmehallen .......altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig ;) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 3. Marts, 2015 Den optimale placering for et bordel herhjemme, må derfor være over for kirken - og i gå-afstand fra svømmehallen .......altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig Kære Butch1 - tanker fører til holdninger som fører handlinger som medfører konsekvenser altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig - betyder det så ikke bare at du også skal tage stilling om det skal være med eller uden præst ! - hvis med præst er det kun muligt ved begravelser/bryllup/ og i Kirketiden søndag mellem 10 - 11/juleaften eller evt. aftale med præsten at han er "standby" i Kirken når du knalder på bordellet - nå ja hvad med åbningstiden i svømmehallen og bordellet Mange hilsner Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 Gå en tur forbi Bispebjerg eller din egen læge og lad så være med at tænke mere over det. Selv bliver jeg testet ca hver 3. måned, men min diller kommer også vidt omkring Jeg har prøvet sprunget kondom en del gange desværre - de fleste gange har enten jeg eller pigen kunnet mærke det, men i to tilfælde har ingen af os opdaget noget og jeg kom inde i hende bareback. Kondom er sikkert, men ikke 100% sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 3. Marts, 2015 Det er ikke altid jeg er tilfreds med den måde pigen påsætter kondomet og jeg vælger derfor ofte selv at sætte det på - og så har jeg heller ikke lange og skarpe negle, der evt. kan være en hindring eller give skader på kondomet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2015 Kære Butch1 - tanker fører til holdninger som fører handlinger som medfører konsekvenser altså kun i tilfælde af at kondomet går i stykker selvfølgelig - betyder det så ikke bare at du også skal tage stilling om det skal være med eller uden præst ! - hvis med præst er det kun muligt ved begravelser/bryllup/ og i Kirketiden søndag mellem 10 - 11/juleaften eller evt. aftale med præsten at han er "standby" i Kirken når du knalder på bordellet - nå ja hvad med åbningstiden i svømmehallen og bordellet Mange hilsner Nyder livet Nu begynder det at blive kompliceret...... Jeg tror bare at jeg vælger at leve livet farligt og tage chancen......også uden for diverse åbningstider hos de gejstlige og bademesteren. Præsten må for min skyld gerne være med, men det skal altså være en kvindelig præst Og hvis man ellers kun besøger de piger der passer på sig selv, og kunderne med, så er risikoen vel heller ikke så stor hvis nu uheldet skulle være ude og der gik hul på lømmel-posen? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 Tror i bund og grund at alle dem der "lever livet" og "og kun lever en gang" og som synes det er mere farligt at krydse gaden, har det meste i munden og i bund og grund simpelthen bare er for kyllinge-agtige til at konfrontere en læge!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. Marts, 2015 Jeg har kun en enkelt gang oplevet at kondomet gik i stykker – tilbage i slut 70'erne hvor man mest brugte kondom for at undgå uønsket graviditet Hvis pigen brugte spiral eller p-piller brugte vi sjældent kondom Men engang efter en heftig omgang lækker og svedig sex som man nu kan det i den alder, trækker jeg pikken ud og der sidder kun en ring midt på vi var to som var ret paniske – hun ryger i badeværelset og skyller sig alt hvad hun nu kan, vi sveder tran i et par uger indtil hun får sin næste menstruation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaninen 60 Skrevet 3. Marts, 2015 Tror i bund og grund at alle dem der "lever livet" og "og kun lever en gang" og som synes det er mere farligt at krydse gaden, har det meste i munden og i bund og grund simpelthen bare er for kyllinge-agtige til at konfrontere en læge!? Tja, vi forventer at sexsælger lader sig teste regelmæssigt. Jeg mener dog sexkøber også bør lade sig teste. Man må prøve at vurdere hvor lang tids interval der er passende mellem testene. Til den vurdering kan man tænke over antal sexpartnere, superfransk, sprængt kondom og tillid til sexpartnere. Vil man ikke til egen læge er der andre muligheder: http://www.auh.dk/om+auh/afdelinger/hud-+og+k%C3%B8nssygdomme/afsnit,+centre+og+klinikker/klinik+for+k%C3%B8nssygdomme http://www.bispebjerghospital.dk/menu/Afdelinger/Kliniske+afdelinger/Dermato-Venerologisk+Afdeling+og+Videncenter+for+Saarheling/klinik-for-koenssygdomme/?siu=true http://www.ouh.dk/wm353735 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg