Hop til indhold
Gæst

Glædespige mangler navn - det bedste navn får en lille gave ;)

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Amalie navnet er associeret med fiaskoer. :lol:

Er det???? Jeg ville nu da gerne i trusserne på hende  :-P og med det i mente, var det måske ikke et helt dumt navn for en Glædespige. 

Hvad jeg lige har luret, er "konkurrencen" vist slut og vinderen fundet  :mad:

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller et sæt BMW lygter.

Så er det vel en vellykket navn. De fleste mænd kan lide biler. Måske hun skulle kalde sig HDI Turbo Diesel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det vel en vellykket navn. De fleste mænd kan lide biler. Måske hun skulle kalde sig HDI Turbo Diesel. 

HDI er vist Peugeots diesels motore, snart synd at sammenligne hende med den slags franske skrammel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal hedde

Frøken Blue

Fordi man kommer til at tænke på en kvinde der er lidt alene og derfor tænker til selskab.

Danske navne som får det til at se ægte ud. Husk også at opdigte et efternavn. Vi ved jo godt at der ikke et nogen der hedder de stupide navne mange piger har. Jeg tror på at dit navn er lidt ligegyldigt. Med mindre du vil hedde liderlige Lone eller noget der stempler dig. Men det er mere vigtigt at du beholder dit navn i hele din karriere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det???? Jeg ville nu da gerne i trusserne på hende  :-P og med det i mente, var det måske ikke et helt dumt navn for en Glædespige. 

Hvad jeg lige har luret, er "konkurrencen" vist slut og vinderen fundet  :mad:

jeg så det godt nu, Men patterne på Frk. Blue profilbillede distraheret mig åbenbart :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underligt ... den Youtube-video jeg linkede til i svar nr. 31 kan fint ses på en iPhone, men på min PC er feltet tomt. Er det et Google Chrome problem?

Lille EG´ s verden er ofte uransalig.

Jeg har selv problemer med den mest brugte IE v.11.

Jeg plejer at sige, at lille EG er uvenner med IE v.11!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Eroguide er uvenner med både Google Chrome og Internet Explorer - som måske repræsenterer 80 % af trafikken - så mangler den vist venner!

Du kan også bare droppe at embedde Youtube video :P

Hvis du kan finde ud af det .... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vince :)

Jeg har skrevet til moderator - at jeg gerne vil hedde FrkBlue herinde :) Så skriv du en privat besked til mig! 

Med det navn kan jeg ikke undgå at tænke på den danske udgave af navnet...

madamblaa.jpg
Madam Blå, som er navnet på Danmarkshistoriens mest berømte kaffekande og vel den eneste kaffekande næsten alle danskere kender navnet på. https://da.wikipedia.org/wiki/Madam_Blå

Madame-blaa.jpg
Den findes også i en gigantudgave ved Peter Larsen Kaffe i Viborg. Det må være Viborgs svar på den gigantiske Tuborgflaske udsigtstårn i Hellerup.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Frk Blue

Frøken Fyn

Pigen på Fyn

Miss sexy Fyn

Miss dejlige Fyn

Frække blue Fyn

Sexy Fyn

Håber at der var lidt du kunne bruge og Held og løkke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lige til info er navn og vinder af konkurrence fundet for et par måneder siden ;) .. så du er lidt for sent ude ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...