Hop til indhold
nylonlover

Videnskabelig undersøgelse af penislængde, gennemsnit 13,12 cm

Recommended Posts

Et seriøst engelsk magasin har undersøgt penislængder på 15.000 mænd fra hele verden

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/tjek-dig-selv-er-din-tissemand-normal

http://videnskab.dk/krop-sundhed/endelig-fastslaet-sa-lang-er-en-gennemsnitlig-penis

Iflg. disse undersøgelser gælder

"En gennemsnitlig, slap penis er 9,16 centimeter lang".

En gennemsnitlig erigeret penis er 13,12 centimeter lang"

Der er desuden ingen racemæssige forskelle iflg. underøsgelsen

Jeg har set en del erigerede "almindelige" peniser på diverse swingerklubber, sexkinoer mv. i Tyskland og DK og for mig at se er gennemsnitslængden mere omkring 17 cm. Rækkende fra enkelte på måske 13-14 cm til nogle på 20-21. (anslået ved diskret visuel sammenligning med min egen).

Efter hvad jeg har hørt fra piger i "branchen"skulle der desuden være en stor forskel på racerne, således at de asiatiske er noget kortere og de sorte lidt længere. 

Hvad synes I om tallene?

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et seriøst engelsk magasin har underøsgt penislængder på 15.000 mænd fra hele verden

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/tjek-dig-selv-er-din-tissemand-normal

http://videnskab.dk/krop-sundhed/endelig-fastslaet-sa-lang-er-en-gennemsnitlig-penis

Iflg. disse undersøgelser er en gennemsnitlig penis 

"En gennemsnitlig, slap penis er 9,16 centimeter lang".

En gennemsnitlig erigeret penis er 13,12 centimeter lang"

Jeg synes disse 

Jeg læste, for flere år siden, en undersøgelse på Scor, at gennemsnitslængden på peniser, tilhørende danske mænd, var på 15,5 cm..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det en dårlig undersøgelse. Det er vist alment kendt, at f.eks. mænd fra Congo er udrustet over gennemsnittet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det en dårlig undersøgelse. Det er vist alment kendt, at f.eks. mænd fra Congo er udrustet over gennemsnittet.

Det skulle være man skulle drikke noget chokolademælk 

50355_110063100970_996085_n.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja de mørke kvinder må vel være indrettet til at passe til de mørke mænd. Uagtet hvor store kæmpe de render rundt med, er jeg nu ganske godt tilfreds med at min bleg-hvide standart pik kan give min mørke veninde skede orgasme (helt under hænder og schæferhunds tunge) :)

Så op i røven med de længder, ja ok størrelsen eller mangel på samme, betyder måske alligevel lidt hvis man skal op i røven på nogen.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min veninde kommer for øvrigt fra et sted tæt på Congo, og hun nyder at det aldrig gør ondt.  :D

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skriver nylonlover at det er en undersøgelse i et seriøst engelsk magasin. Tror faktisk at der er tale om en vaskeægte videnskabelig undersøgelse, som er offentliggjort i et videnskabeligt magasin. Begrundelsen for undersøgelsen er delvis at have materiale til sexologisk rådgivning - og der tænker jeg at det er når mænd har alvorlige komplekser over størrelsen, især (!) hvis de mener den er for lille. Har så også set et eller andet link til en person, der skriver kritisk om det at lave gennesnitsmålinger. Hvad får man ud af det, andet end en bekræftelse af at man er mindre end gennemsnittet, som han skriver. Tja!??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hvad synes I om tallene?

Jeg læste godt artiklen.

Tallene afviger en del fra dem, jeg tidligere har set. Her skulle gennemsnittet være 16-17 cm. Men mon ikke de nye tal behager en del og hjælper mange af med et mindreværdskompleks?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Dejligt at være unormal og kun til sex med hvide kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Alle de undersøgelser er da underholdende, men ikke til ret meget andet :P

Jeg har selv et ganske beskedent udstyr 15-16 cm i længden, men ret tyk – passer iøvrigt ret godt til min kropsbygning :grin: :grin: :grin:

Iøvrigt har jeg små hænder men bruger nr. 46 i sko. B)

Husker engang i 90'erne hvor jeg fik job på et lager og den kvindelige bogholder skulle købe sikkerhedssko til mig, da jeg bad om nr. 46 fik jeg lige elevatorblikket :grin: :grin: :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hæ, hæ og tredobbelt hæ. 

Nu igen. Der er lavet så mange undersøgelser - man kan spørge sig hvorfor? 

Du kan søge på nettet, og altid finde et par undersøgelser der bekræfter at din diller er rent gennemsnit. 

Jeg har iøvrigt tit tænkt på (lidt frækt). Hvordan sikrer de der måler mænd og damer sig at undersøgelses objektet er maksimalt stiv? Altså min kan da godt være helt stiv, men jo mere ophidset jeg bliver jo længere  ( og tykkere) bliver den - marginalt sevlfølgelig, men alligevel. 

Hvorfor fucuseres der i øvrigt kun på længden når disse undersøgelser laves. Tykkelsen er mindst lige så vigtig. Langt de fleste af kvindens vaginale nerver sidder i kønslæber, og de yderste få centimeter af skeden - for ikke at tale om den lille humør tap.

I øvrigt er længden af dilleren helt ligegyldig for mandens nydelse - kvinderne må bare få det bedste ud af situationen ;) 

Nå, jeg skal lige ud og måle igen, skal bare lige finde micrometer skruen. Go da - store og små!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Carl Mar har selvfølgelig også en holdning til dette. Den kan du høre her: http://www.radio24syv.dk/programmer/24syv-morgen/11016582/13:40/24syv-morgen-0805-06-03-2015-3/

Det er et KONGE-interview, som man ikke hører hver dag i radioen. Læg især mærke til hvordan han irettesætter værterne, både den kvindelige og mandlige, når de ikke kalder det for pik!  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

13,12 cm? ah det er vist for lidt….

Som trådstarter har jeg ligeledes set mange stive kæppe rundt omkring i sexklubber. Har også været for genert til at finde målebåndet frem  :-P Min ide om gennemsnit ligger nok mere på 15-16 cm. Men i hvert fald ikke 13,12 cm.

Hørte forleden 2 unge piger snakke sammen i Bussen. Kæresten kunne ikke tilfredsstille hende, næste gang ville hun fandeme have en med en ordentlig Pik!!! Høflig som man er smiler man bare af det. Men tankerne kredsede da lidt om, at vende sig om og sige til hende " det er da ærgerlig du er så pivringe i sengen, du ikke kan komme" For en Kvinde kan jo selv langt henad vejen være medvirkende til hun bliver stimuleret helt rigtig. Ikke at forglemme den mentale del af det, ja og de færreste super gode punkter ligger 20 cm oppe i skeden  :wink: mere i skedeåbningen eller kort inde som en påpeger.

Derfor er jeg da alligevel overbevist om Pikstørrelsen betyder meget for mange Kvinder! Nogle det visuelle…. en ordentlig kæp ligesom nogle Mænd kun er til store bryster. Følelsen af at være fyldt godt ud trækker også.Ja nogle kvinder er selvfølgelig også så slappe, så en mini nærmest ikke rammer noget som helst  :-P Enkelte kvinder sætter pris på den ikke er over 15 cm af de modsatte årsager.

Selvfølgelig lidt ærgerlig, hvis man er mindre godt udstyret  :eek: Men det er nu ikke værre end, at selvom Pikstørrelsen har en rolle at sige for mange kvinder, så er det langt fra det eneste der spiller ind hos de fleste. Mange andre ting trækker op/ned. Bare for at nævne nogle hårtab, pikstørrelse, kraftig overvægtig,højde, uren hud etc… på det mere mentale plan er han sød, sjov og spændende?

Ja det er noget op af bakke, hvis man lider af udbredet hårtab, er kraftig overvægtig, har en minidiller, uren hud, ikke særlig høj og som kronen på værket er skide kedelig  :grin:

Her kan størrelsen af tegnebogen så redde det hele, ikke altid Kærlighed og sex stikker så dybt  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her kan størrelsen af tegnebogen så redde det hele, ikke altid Kærlighed og sex stikker så dybt  :-P

Der er noget galt i Danmark,
Dybbøl Mølle maler helt ad helved' til, 
bare tegnedrengen er i orden
kan man få det som man vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Carl Mar har selvfølgelig også en holdning til dette. Den kan du høre her: http://www.radio24syv.dk/programmer/24syv-morgen/11016582/13:40/24syv-morgen-0805-06-03-2015-3/

Det er et KONGE-interview, som man ikke hører hver dag i radioen. Læg især mærke til hvordan han irettesætter værterne, både den kvindelige og mandlige, når de ikke kalder det for pik!  :mrgreen:

Ha, ha, ha hvor er det godt. Bemærk også at mænds pik størrelse kan variere ganske meget fra person til person, men kvindens kusse er præcis 17 cm lang :D

Man kan elske eller hade Carl Mar Møller.... men en ting kan vi vist godt blive enige om alle sammen....kedelig er han ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rebec

@nylonlover Hej jeg er ny herinde håber det er en brugbar side stødte lige på dit indlæg og fandt det interessant jeg er uddannet læge og forsker lidt i anatomi(herunder penis størrelser) og har set lidt af hvert af alle slags store og små peniser. hvad angår sorte(og der er sikkert nogen som føler sig lidt stødt over det) så har jeg erfaret/bemærket at de er utrolig meget veludrustede  generalt :) .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rebec skrev, 1 time siden:

@nylonlover Hej jeg er ny herinde håber det er en brugbar side stødte lige på dit indlæg og fandt det interessant jeg er uddannet læge og forsker lidt i anatomi(herunder penis størrelser) og har set lidt af hvert af alle slags store og små peniser. hvad angår sorte(og der er sikkert nogen som føler sig lidt stødt over det) så har jeg erfaret/bemærket at de er utrolig meget veludrustede  generalt :) .

Jamen Rebec kan du så ikke støtte mig i min fordom om at jyder har større nødder end københavnere? Hvad angår de sorte, kan det så ikke være fordi de bare bliver glad for din grundige undersøgelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 9 minutter siden:

Jamen Rebec kan du så ikke støtte mig i min fordom om at jyder har større nødder end københavnere? Hvad angår de sorte, kan det så ikke være fordi de bare bliver glad for din grundige undersøgelse.

Alting er større i Jylland.  Smileys383

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rebec

HåHå i sku sjove er i :) . er dog så heldig at jeg er født og opvokset på Sjæl-land :P  er ganske ny her i jydeland :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rebec skrev, for 46 minutter siden:

HåHå i sku sjove er i :) . er dog så heldig at jeg er født og opvokset på Sjæl-land :P  er ganske ny her i jydeland :D

I så fald stiller hr Bigdick og undertegnede gerne op til en videnskabelig undersøgelse af emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...