Slaven_Randers 590 Skrevet 4. Marts, 2015 Nogle har nok lagt deres server ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 4. Marts, 2015 Ja de er nede pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 http://blog.sugardaters.dk/ Kære brugere Serverne er nede. Vi er i gang med en større restrukturering af vores servere, og det tager desværre lidt længere tid end forventet. Vi arbejder hårdt på at komme op igen. /Sugardaters 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Oppe igen. Minus billedeprofil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rocketbrother 76 Skrevet 4. Marts, 2015 Tak for info boyz. Nogle af mine billeder røg - , pis! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 4. Marts, 2015 (edited) Tak for info boyz. Nogle af mine billeder røg - , pis! Ja rigtige mænd bruger ikke gummi, og rigtige mænd tager heller ikke back up, så ka de lære det, ka de. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 4. Marts, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 4. Marts, 2015 virker ret amatøragtigt egentlig. Det eneste som IKKE må ske for sådan en side... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 8. Marts, 2015 Jeg kan stadig ikke komme på, er der andre der har samme problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg