kam 46 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg læste i forgårs om en pige i odense der tilbød ting og sager til kr. 700 for en halv time... Nu er hendes "anonce" væk - den var også forkert placeret vidst?? Hendes tlf.nr. startede med 70/71 tror jeg?! Er der nogen herinde der har fået kontakt/prøvet hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg læste i forgårs om en pige i odense der tilbød ting og sager til kr. 700 for en halv time... Nu er hendes "anonce" væk - den var også forkert placeret vidst?? Hendes tlf.nr. startede med 70/71 tror jeg?! Er der nogen herinde der har fået kontakt/prøvet hende??Det var Sexmus : https://www.eroguide.dk/forum/user/21228-sexmus/ Hun var ikke lyserød, så jeg 'anmeldte' hende til førerbunkeren for at hjælpe hende i gang. Nu er profilen lyserød, men hendes tre indlæg og mit indlæg i er fjernet. Jeg har ikke gemt telefonnummeret - desværre! Vi må blot håbe på, hun kommer på banen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 4. Marts, 2015 Jeg skrev til hende og spurgte til billeder. Hun oplyste mig sin FB profil. Men den må jeg vel ikke skrive her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longguy 24 Skrevet 4. Marts, 2015 Du må gerne sende mig den i en pb hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kam 46 Skrevet 4. Marts, 2015 - også gerne FB i PB til mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smooth 40 Skrevet 5. Marts, 2015 Jeg skrev til hende og spurgte til billeder. Hun oplyste mig sin FB profil. Men den må jeg vel ikke skrive her? Gerne en PB med hendes kontakt oplysninger til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Lover 2 Skrevet 6. Marts, 2015 Kunne jeg også få en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Marts, 2015 Hvis der er tale om hendes privat FB med rigtigt navn, er det nok ikke smart at dele den, hverken her eller i PB 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 6. Marts, 2015 Hej jeg gemte hendes nummer men forstar ikke hvorfor hun laegger et offentligt nr op hvor man kan finde alt pa hende...?? findes hun eller er der nogen der vil udstille en uskyldig person er der nogen der har besogt hende?? ser frem til at hore fra jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Hvis der er tale om hendes privat FB med rigtigt navn, er det nok ikke smart at dele den, hverken her eller i PB Utroligt at det skulle være nødvendigt at gøre opmærksom på??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexmus 5 Skrevet 13. Marts, 2015 Jeg læste i forgårs om en pige i odense der tilbød ting og sager til kr. 700 for en halv time... Nu er hendes "anonce" væk - den var også forkert placeret vidst?? Hendes tlf.nr. startede med 70/71 tror jeg?! Er der nogen herinde der har fået kontakt/prøvet hende?? hej jeg hørte nogen ledte efter mig og jeg er igen på mit nr er 71727774 og ja jeg tilbyder alm sex superfransk og alm fransk i en halv time hvor du får hvad du ønsker håber at høre fra dig knus sexmusen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexmus 5 Skrevet 13. Marts, 2015 hej jeg har oplyst min fb til en herfra men den skal altså helst ikke ud til hele verden og nej det vart nok ikke så smart at fortælle den men nogen gange stoler jeg på folk der ikke er min tillid værdig... jeg tilbyder super fransk alm fransk og alm sex for 700 for en halv time i er velkommen til at kontakte mig på 71727774 glæder mig til at høre fra jer og vær sød at lad min fb være på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 13. Marts, 2015 Sexmus, er ikke så hemmelig, har bare skiftet navn og tidligere omtalt under gadepiger.Så prislejet er steget voldsomt.Indsætter lige en tidligere melding.:::Skrevet 18 november 2014 - 15:04Havde fået telefonnr. til en af gadepigerne, Tanja.Hun lovede at være i frækt rødt undertøj, når jeg besøgte hende.så søndag ringede jeg og besøgte hende i Vollsmose.Vi havde aftalt blow, der var ikke det hun var med på, kys osv, 250Men det røde sexede undertøj, nej , hun kunne tilnøds trække lidt op i blusen.Fat i sjoveren, 2 ryk, på med dutten, suttede lidt, resten var håndarbejde, færdig slut.det kunne jeg have udført bedre selv.TANJA... !!!!Kan ikke anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 14. Marts, 2015 Musen har tidligere oplyst at hun er 39.Nu blev hun lige 9 år yngre...Vupti.Hurtig foryngelseskur..Den kur er der mange der gerne vil have.Læs nedestående,Skrevet i dag, 11:35 af Sexmusen på EGhej jeg er en frækkert fra odensedu besøger mig privat og jeg tilbyder alm sex fransk og super franskdet koster 700 for en halv time hvor du bestemmer vad du vil bruge tiden til jeg tager imod dig i kjole og lange støvlermine data er 30 160 60 og bruger c skåljeg har langt mørkt hår og blå øjnejeg træffes til kl 22 hverdag undtaget søndagdu træffer mig på 71727774glæder mig til at høre fra dig frækkeknus sexmus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2015 @cupido - nogle mennesker kan ændre sig. Giv hende da lige en chance?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 14. Marts, 2015 det har du ret i, men alderen kan man ikke løbe fra. Alt held og lykke til Sexmusen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2015 CUPIDO sagde den 14 Mar 2015 - 12:31 PM: Musen har tidligere oplyst at hun er 39. Nu blev hun lige 9 år yngre... Vupti. Hurtig foryngelseskur.. Den kur er der mange der gerne vil have. Læs nedestående, Hun har til mig oplyst, at hun er 39, ....så jeg tror bare det er en tyrkfelj.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 15. Marts, 2015 På papiret, sælger varen På 30 bedre end varen på 39 på lagenet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt ny 41 Skrevet 16. Marts, 2015 Det er da vist almindeligt kendt at der "pyntes" lidt på alder og udseende ("lånte" billeder) i den branche. Men - kan det ikke tænkes at hun ville skrive 39 med så ramte 0-tallet i stedet for 9? På mit tastatur sidder de ret tæt på hinanden, så det kan sagtens ske. Har for øvrigt en pik på 27 cm i omkreds. Ups, der skulle stå 17.... Hilsen en der er blevet lidt nysgerrig efter at møde den hemmelige pige - havde jeg dog bare masser af penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexmus 5 Skrevet 27. Marts, 2015 jeg står da gerne ved min alder på 39 og er da ked af hvis nogen har haft en dårlig oplevelse men jeg ved heldigvis at mange er gået med en dejlig oplevelse og et dejligt smil på læben men jeg ophør nu med at arbejde så kan i ha det rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg