Hop til indhold
Gæst

Klinik for danske piger i Esbjerg?

Recommended Posts

Gæst

Hej alle sammen! 

Jeg regner med at tage nogle dage til Esbjerg i næste uge, og jeg overvejer at kombinere det med nogle frække oplevelser ;-)

Jeg tænkte på, om der var nogen herinde, som vidste lidt om, hvilke bordeller for danske piger som eksisterer i Esbjerg by ... hvad er det bedste sted og kender I et telefonnr.? Jeg har selv prøvet at undersøge lidt, men synes der mangler lidt hjemmesider, og med alle de navneskift og ændringer er det lidt forvirrende :-) 

Kys og kram, 

Bella 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej alle sammen! 

Jeg regner med at tage nogle dage til Esbjerg i næste uge, og jeg overvejer at kombinere det med nogle frække oplevelser :wink:

Jeg tænkte på, om der var nogen herinde, som vidste lidt om, hvilke bordeller for danske piger som eksisterer i Esbjerg by ... hvad er det bedste sted og kender I et telefonnr.? Jeg har selv prøvet at undersøge lidt, men synes der mangler lidt hjemmesider, og med alle de navneskift og ændringer er det lidt forvirrende :smile:

Kys og kram, 

Bella 

https://www.eroguide.dk/forum/user/21128-sandradee/

Er vist selv stoppet, men mener hun låner stedet ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget småt med danske piger og steder i Esbjerg.

Nogen få piger der arbejder i private lejligheder / huse, eller fra lejede sommerhuse i Ådalen eller Sjelborg.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Alt er lukket også blue Moon som ellers har været der i mange år... Sidste forsøg fra ejeren fra koldning og århuspigerne gik heller ikke... Så der er ikke nogen dissideret klinik mere i Esbjerg .

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...