Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2015 Fiks dobbelthage - konen altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. Marts, 2015 Fiks dobbelthage - konen altså. Prøv du at gabe over en termokande. Så får du også dobbelthage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2015 Prøv du at gabe over en termokande. Så får du også dobbelthage Jo men hvorfor skulle jeg gabe over en termokande. Det har jeg aldrig haft lyst til- er det en ny trend? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2015 Er dét en hestepik? Du er nok den der har det bredeste erfaringsgrundlag. Såeeeee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. Marts, 2015 Er dét en hestepik? Nej, men selv en hest ville være stolt af den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. Marts, 2015 Er dét en hestepik? Nej, men selv en hest ville være stolt af den I skulle prøve, at slæbe rundt på ni pund senede muskler i bukserne. Jeg bør snart søge pension. Tror i sagsbehandleren vil se problemet? Jo men hvorfor skulle jeg gabe over en termokande. Det har jeg aldrig haft lyst til- er det en ny trend? Hvis du sluger, er det slut med kaffe resten af dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. Marts, 2015 Er dét en hestepik? Øøh....Bly. Tilbyder du græsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Øøh....Bly. Tilbyder du græsk? Ja da! Med forbehold. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. Marts, 2015 I skulle prøve, at slæbe rundt på ni pund senede muskler i bukserne. Jeg formoder, at du ikke er cyklist :mrgreen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg formoder, at du ikke er cyklist :mrgreen: Så må det være sadelstangen . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. Marts, 2015 Jeg formoder, at du ikke er cyklist :mrgreen: Nej, men jeg ønsker mig en Long John. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hest 43 Skrevet 6. Marts, 2015 Er dét en hestepik? Nej. Min er længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2015 Nej. Min er længere. Længden er der intet abnormt ved, men resten. :O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hest 43 Skrevet 6. Marts, 2015 Længden er der intet abnormt ved, men resten. Jeg tror bare Midtjs kone har et meget lille hoved. Så ser resten på billedet stort ud. Hehe 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JLN Skrevet 6. Marts, 2015 Er han ved at fiste hende i munden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 6. Marts, 2015 (edited) Det er da en pige, der spiser en sort is. Altså: Sor(b)et is. Nå ja - den har jo nok været i microovnen!!!! Redigeret 6. Marts, 2015 af Krølle Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 7. Marts, 2015 Det er da en pige, der spiser en sort is. Altså: Sor(b)et is. Nå ja - den har jo nok været i microovnen!!!! Jeg frabeder mig vittigheder angående min etniske herkomst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 7. Marts, 2015 Jeg frabeder mig vittigheder angående min etniske herkomst. SORRY Midtj - KUNNE IKKE LA' VÆRE . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 7. Marts, 2015 SORRY Midtj - KUNNE IKKE LA' VÆRE . . . dif_africa.jpg Jeg hader bare, når det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg