Hop til indhold
Gæst

Totomi hos DaisyClub

Recommended Posts

Gæst

Jeps. Har været sammen med hende, kommer en anmeldelse senere :wink:

Den vil jeg se frem imod med spænding :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Anmeldelse af mødet med Totomi

Kommer til Daisyclub og bliver modtaget meget vendeligt af værtinden og bliver ført ind i værelset, der kommer der en af pigerne ind som var totomi, det var dejligt det var hende for det var faktisk hende jeg rigtig gerne ville være sammen med :) Hun så rigtig sød ud og var også meget imødekommende i starten, hendes engelsk er ikke så godt så det var lidt problematisk at snakke med hende.

Bliver tilbudt et bad som jeg tager imod da jeg gerne vil være ren inden man skal hygge sig med en pige. Efter badet komme jeg ind og står i rummet med hende, det starter så med at vi begynder at kysse og med tungen, mens hun leger med min pik, efter lidt kys begynder hun at sutte på mine brystvorter. Efter lidt tid med det ligger vi os op i sengen hvor vi piller lidt ved hinanden forskellige steder samtidig med en masse kys. Så er det tid til at få suttet pik som hun er rigtig god til, det er ikke kun pikken men også bollerne som får en omgang.

Så spørger hun om vi skal knalde og det kan man ikke sige nej til så på men kondom og så er hun oppe og ride på mig. Nej hvor var hun stram så det var super lækkert at kneppe hende da man kunne mærke det hele vejen op i hende :) efter 45 sek ridning ville hun skifte position så hun lå på ryggen og så fik hun noget mere pik  indtil jeg kommer og trækker mig ud.

Så spørger hun om jeg ville have noget massage og det siger man ikke nej til så hun går i gang med at give mig det. Ved ikke så meget om massage og kan derfor ikke sige om det var rigtig massage men det var ikke helt dårligt det hun gjorde. Efter noget tid med det ville jeg da gerne knalde hende igen så vi starter forfra med sexen som meget lignede det første dog ville hun denne gang kun sutte med kondom på. Så efter det kneppede jeg så hende igen men da jeg ikke kunne mere den dag stoppede vi og så var det det.

Ville gerne have et bad da jeg var fyld med olie på hele det bagerste af kroppe og gik så ud og blev vasket. Hun gik så med og fik også nogle ting derude mens jeg var i bad, kunne høre det var noget med at børste tænder og mundskyld, da jeg så var færdig med badet gik hun derind og ihærdig væskede sig for neden.

Ved ikke om det er mig men det virkede altså ikke så lækkert at det første hun skulle var at børste tænder og vaske sig mens jeg selv stod der, personlig mener jeg det er vigtigt de er rene og dufter godt men behøver ikke stå og se på de gør det...

Efter dette gik jeg ind og fik tøj på igen og skulle så ud, så værtinden  kom og fulgte mig ud og så stod jeg ude i kulden igen. Ikke med den bedste følelse, syntes ikke det var en særlig god oplevelse jeg havde der inde, har før fået noget der var meget bedre der inde. Sidste gang jeg var der tror jeg det var med værtinden jeg var sammen med og det var altså bare perfekt og hun var frisk på det meste der....

Men denne oplevelse vil jeg nok give 6 ud af 10 stjerner for... Dermed ikke sagt at totomi er dårlig på nogen måde for hun var sød og charmerende men manglede bare noget der gjorde det rigtig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...