Hop til indhold

Recommended Posts

Kan du nævne sted, pris, alder på pige osv. hvis du kender til noget. Jeg vil være dig meget taknemmelig :smile:

Jeg vil ikke nævne stedet her, men har været der flere gange og pris er 1300 for en time massage plus det sjove, pigens alder er svært vil tro omkring de 35 år og elles ret almindelig. Jeg har kun haft gode oplevelser hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke nævne stedet her, men har været der flere gange og pris er 1300 for en time massage plus det sjove, pigens alder er svært vil tro omkring de 35 år og elles ret almindelig. Jeg har kun haft gode oplevelser hos hende.

Gider du at sende en besked om info :-)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der kender en thai i Østjylland, der tager den i det stramme hul?

Hej Sivert!

Det er underligt at ingen vil dele deres erfaringer med dig, men det vil jeg gerne.

Mine erfaringer er at du kan få Græsk ved Nam thai massage vardevej i vejle og du kan få det med den yngste ansatte ved Sunisah thai massage i Horsens, hende skal man dog besøge et par gange før hun er med på det.

Det er som sagt mine erfaringer og andre kan have andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sivert!

Det er underligt at ingen vil dele deres erfaringer med dig, men det vil jeg gerne.

Mine erfaringer er at du kan få Græsk ved Nam thai massage vardevej i vejle og du kan få det med den yngste ansatte ved Sunisah thai massage i Horsens, hende skal man dog besøge et par gange før hun er med på det.

Det er som sagt mine erfaringer og andre kan have andre.

Tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den bruger, der hedder paafuglen har også været så venlig at hjælpe :-). Fedt med brugere, der lige giver en hånd. Jeg lover naturligvis en detaljeret anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist heller ikke helt umuligt at få adgang til bagdøren på Vendersgade i Fredericia ;-)

Men som der også er en der nævner, det er ikke alle der tilbyder det første gang ... de fleste piger åbner lidt op for godteposen efterhånden som de kender en og får mere tillid til en - det være sig f.eks. at man kan få anal eller "blot" at man går fra tantekys til tungekys ... men lad for Buddhas skyld være med at plage hvis de er helt afvisende eller siger "næste gang". Det får du ikke noget godt ud af ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...