Jernsvinet 13844 Skrevet 7. Marts, 2015 Man skal dog passe lidt på med tiden: 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. April, 2015 Er det JERNPIK? Smiler... Det ligner mere noget der kommer til at ende med en gang pølse i svøb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. April, 2015 Hæhæ, Svinet har sgu' sat sine ædlere dele på spil . Så er spørgsmålet, om han er en på nydansk "hot" fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 8. April, 2015 Car-Oven.jpg - god værkstedshumor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 8. April, 2015 GRILLTIME.gif Øv! Isbjørne lever i Artis,pingviner i Antarktis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 9. April, 2015 (edited) Kan det mon være an2n eller KK. En af dem må det altså være,, hælder mest til KK. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 9. April, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. April, 2015 (edited) Kan det mon være an2n eller KK. En af dem må det altså være,, hælder mest til KK. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Hey BD din slambert Havde jeg ikke stået for grillen sidst var du en sulten mand idag. Jeg styrede den da med hård hånd og en dåse. Så er sikker på det er An2n. God dag KK Redigeret 9. April, 2015 af kanonkongen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 9. April, 2015 (edited) Hey BD din slambert Havde jeg ikke stået for grillen sidst var du en sulten mand idag. Jeg styrede den da med hård hånd og en dåse. Så er sikker på det er An2n. God dag KK Ja nu kan jeg så ikke lige huske, hvad hun hed, den dåse du stod med, men mad og drikke manglede der så sandelig IKKE. Skulle sgu have haft et billede, til minde om det stunt, du fremviste senere på aften/natten. Det var virkelig kvalitet, bukker dybt. og pisse hyggeligt tillige med. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 9. April, 2015 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. April, 2015 Det er nemt at sove på en stol BD. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 9. April, 2015 KK DON'T MESS WITH ME . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. April, 2015 FANDT ENDELIGT ET VELLIGNENDE FOTO AF KK . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. April, 2015 FANDT ENDELIGT ET VELLIGNENDE FOTO AF KK . . . KK??.jpg Pas på an2n 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. April, 2015 Pas på an2n HOV HOV KK IKKE NOGET MED AT HENTE ANDRE IND I KAMPEN . . . Bare fordi du kun kan nå op, og bide mig i knæet . . . ps Hvor har du scoret hende henne ? ? ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. April, 2015 HOV HOV KK IKKE NOGET MED AT HENTE ANDRE IND I KAMPEN . . . Bare fordi du kun kan nå op, og bide mig i knæet . . . ps Hvor har du scoret hende henne ? ? ? Det er min ex, og behøver hende ikke mere hun gjorde at jeg kunne blive en rottweiler i løbet af 5 sec. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. April, 2015 Det er min ex, og behøver hende ikke mere hun gjorde at jeg kunne blive en rottweiler i løbet af 5 sec. TROR nu kun, hun fik dig til at se sådan ud . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. April, 2015 TROR nu kun, hun fik dig til at se sådan ud . . . WARFACE.jpg Oftest endte det sådan var sku under tøflen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 10. April, 2015 FANDT ENDELIGT ET VELLIGNENDE FOTO AF KK . . . KK??.jpg Så kom der lige en selfie af KK.. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. April, 2015 Er dette så jeres bryllupsbillede ? ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. April, 2015 Blev hun til rotweileren, da du kom sådan hjem efter en aften i byen ? ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. April, 2015 Blev hun til rotweileren, da du kom sådan hjem efter en aften i byen ? ? Lovable-Pet.jpg næhhhh hun gjorde sådan her i stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. April, 2015 Muligvis prises grillen. Da jeg for mange år siden begyndte som sejler, troede jeg naivt, at den lille forretning sagtens kunne klares ombord. Jeg var imidlertid ved at sætte fyr på hele båden, så for efterdags klarede jeg den slags med engangsgrill på molen (måske har Havnebumsen med benene ud over kajkanten interesseret iagttaget min kampf). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg