Hop til indhold
hannic 41

hermodsgade 3 ålborg

Recommended Posts

Det er helt lukket.

Ja, der står en container uden for med alt 'indmaden' fra villaen - inklusive diverse rekvisitter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I så fald må det være sket indenfor de seneste par uger. Jeg besøgte i hvert fald en GP på adressen for præcist 2 uger siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, så er endnu en epoke forbi. Jeg begyndte at komme i Gentlemens Club tilbage i 1997. Der har været rigtig mange gode oplevelser i den gamle grå villa. At gå ind i forgangen og trykke på dørklokken med forventninger til den kommende oplevelse. Ja, det har været super. Der har været mange dejlige piger: Maya, Isabel, Denise, Nana, Pernille,  Diana, Sofie, Shanni, Cela, Mille, Silke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det fortæller pigen dig hvis du har planer om at besøge hende.. Men kan sige så meget at det stadig er i vejgaard..

De annoncere rundt omkring, så det er bare med at holde øje..

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har et privat sted fra nu af, nogle af pigerne fra hermodsgade.. Ikke alle..

De fleste af Hermodsgade-pigerne er fra København, men der er få, der er fra midt- og sydjylland. Det er vel muligt at de har skaffet et sted i Vejgaard, men helt ærligt synes jeg ikke, stedet har kunnet konkurrere. Det er bl.a. umuligt at få superfransk dér, og det er næsten et must i Aalborg. Jeg kender ikke andre steder, der ikke tilbyder det.

Ja, så er endnu en epoke forbi. Jeg begyndte at komme i Gentlemens Club tilbage i 1997. Der har været rigtig mange gode oplevelser i den gamle grå villa. At gå ind i forgangen og trykke på dørklokken med forventninger til den kommende oplevelse. Ja, det har været super. Der har været mange dejlige piger: Maya, Isabel, Denise, Nana, Pernille,  Diana, Sofie, Shanni, Cela, Mille, Silke

Så vidt jeg husker har stedet faktisk eksisteret helt tilbage i 1980'erne - og det har været drevet af den samme i alle de år, jeg er kommet der (det er sket, men med lange mellemrum).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo ikke stedet, men pigen der giver den dårlige service.

Jeg selv har haft både gode og dårlige oplevelser på Hermodsgade, med klart flertal af de gode.

Og det er da en epoke der nu er slut. Jeg er kommet det i ca. 20 år og har mødt mange piger ( for mit vedkommende herskerinder ) på stedet til nogle gode leje i kælderen. En gang det måske bedste spankingrum i Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja nu er det sidste sted med piger i Aalborg nedlagt, husker med smil på læben tilbage på de gange jeg har besøgt pigerne i hermodsgade

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva' snakker du om, Kapan - det er da ikke det sidste sted.

De har i øvrigt aldrig givet voldsom god service. Jeg husker kun ÉN god episode ud af 10+.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes at servicen har været god med masser af god sex i de to år jeg kom der

inden  det lukkede men nu kom jeg også ved den samme pige hver gang jeg var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er de amdre steder du taler om? Og dårlige oplevelser er man til dels selv ude om, husk at brug det øverste hovede og gå hvis der ikke er kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er de amdre steder du taler om? Og dårlige oplevelser er man til dels selv ude om, husk at brug det øverste hovede og gå hvis der ikke er kemi.

What? Mht dårlige oplevelser Mener du, at man selv kan bestemme hvem der er på hvilket sted hvilken som helst dag? Eller at man selv kan styre hvem man har kemi med? Wow. Det vidste jeg ikke.

De andre steder behøver jeg ikke nævne; hvis du kender til Aalborg området, ved du hvor de er. Men det begynder at knibe med danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...