Morabito 1198 Skrevet 8. Marts, 2015 Nogen der kender denne petit sag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg prøver lige igen...er der nogen, der har besøgt Emma hos enten Erotica eller Sexy Secret? Hun er på vagtplanen hos førstnævnte på søndag, og jeg lover en anmeldelse, hvis jeg kommer afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg har hilst på Emma en enkelt gang, hvor jeg endte med at besøge Coco. Havde ikke mødt nogle af de to før og havde efterfølgende pinligt svært ved at træffe en beslutning da telefondamen spurgte hvem det skulle være. Det blev coco - Super oplevelse, som jeg gerne gentager....efter at jeg har lagt vejen forbi Emma . Emma ser ung, slank og smuk ud. Meget høj så jeg ville ikke kalde hende petit. Billederne giver et godt indblik i virkeligheden. kast en anmeldelse hvis du kommer først :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. Marts, 2015 Jeg har overvejet hende længe...Ku' godt, men det bliv Mira på PG i stedet en sidste gang (er lidt til indiske piger, hvis de er som Mira, som dog efterhånden er kommet lidt op i årene) Svært at finde danske piger med arabiske aner..Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg