Krokodil 189 Skrevet 9. Marts, 2015 Førhen kunne man finde en sød, moden dame i EB som holdt til på Frederiksberggade/Strøget, lige i starten ved rådhuspladsen. Jeg har kigget lidt efter hende, men det ser ikke ud som om hun annoncerer længere? Er hun mon stoppet, eller bare flyttet? Jeg tror hun kaldte sig 'Maria' 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krokodil 189 Skrevet 14. Marts, 2015 Slet ingen bud? Det var en opgang lige ved McDonalds, helt i starten af strøget. Der var et lille dansk flag på hendes dørtelefon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krokodil 189 Skrevet 4. August, 2015 Siden denne tråd blev oprettet har jeg kun set hende annoncere en enkelt gang, og telefonen er evigt slukket.Jeg må nok indse at hun har forladt manegen Sikke noget møg! Det er svært at finde en rolig men fræk, moden dame med begge ben på jorden. Hvis i har nogle bud, så sig endelig til.Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moltke 4 Skrevet 3. September, 2015 der var en for nogle år siden på Frederiksberg det var noget med 5 sal hun hed Åse og der stod vist Pedersen på døren havde telf 38105717den gan men den svarre ikke i dag ringer godt nokhun var en dejlig dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg