Hop til indhold
Soy

De grønne massagesteder i Århus - Første test

Recommended Posts

Jasmin i Frederiksgade - Vold i midtbyen

Og hvordan går det så for sig på de ”grønne” massagesteder? Det har jeg sat mig for at undersøge hen over foråret.

Jeg valgte at booke en tid hos Jasmin i Frederiksgade i Århus. Selve lokalerne ligger i stueplan i en bygning inde i en baggård. Ganske udmærket hvis man har tendens til generthed. Da jeg kom til den aftalte tid, var der ikke et øje, men efter 5-6 minutter ankom en lille tætbygget thaikvinde. Det så ud til, at hun kom fra nogle lokaler i kælderen. Jeg blev vist ind i et dunkelt rum med to massagebrikse og blev bedt om at tage alt tøjet af. På nær underbukserne.

Først blev mine fødder vasket. Det føltes som om der blev sprøjtet en iskold væske på dem, men det kan også have været en kold renseserviet. Behageligt var det allenfals ikke.

Efter denne kolde velkomst begyndte derefter den mest sælsomme massage, jeg nogensinde har modtaget. Det skulle vist have været thai-massage med tryk og stræk, men denne dag var det en eller anden vanvittig muteret afart, som har MEGET lidt med massage at gøre. Bevares, ingen tvivl om at hun havde lært at massere, men af en eller anden grund havde hun udviklet det på en sådan måde, at hver gang hun skulle lægge tryk på, var det med HELE kropsvægten. Lige ned gennem albuen. Og for enden af albuen lå JEG.

Og husk lige på, at hun var TÆTBYGGET.

På den måde fik hun efterhånden ram på hver eneste myose. Men også på hver eneste lymfekirtel. JO jo, - også dem på siden af halsen. Desuden blev de fleste af mine muskler en for en mast totalt flade mod de underliggende knogler.

Det gjorde vanvittigt ondt det meste af tiden. Og tro mig, - jeg er ikke noget pylrehovede. Jeg er faktisk ret hårdfør, når andre skal sige det.

Jeg aner ikke, hvorfor jeg ikke rejste mig og gik. Måske en blanding af chok og noget nysgerrighed for at finde ud af, om det dog kunne fortsætte.

Heldigvis holdt det op på et tidspunkt, og jeg kunne tage mit tøj på og gå.

Jeg så ikke, at der blev skiftet håndklæder, da massagen var slut. Der var ingen nye håndklæder i rummet med massagebrikse. Der var heller ingen synlige håndklæder i deres lille lobby. Hmm. Måske bliver de ikke skiftet så tit?

Jeg bestiller nok ikke tid der igen ;)

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for første anmeldelse sf stedet. Kælderen har før rummet Tantra Templet, men de er vist flyttet. Måske har Jasmin mere det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Soi,

Der har da vist ikke været meget kommunikation mellem jer.

Jeg tænker: Du kunne vel bare have bedt hende om at lægge knapt så mange kræfter i.

Jeg synes da ofte at man lige skal tale sig til rette mht et passende niveau - hard, soft, medium.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hunter! :oops:

Du har langt hen ad vejen ret. Jeg beskrev det jo blot, som det foregik og der er da ingen tvivl om, at jeg burde have gjort et eller andet.

Kan hænde at jeg er hårdfør, men klog? Nej! Bestemt nej! :-P :-P

Jeg burde som nævnt have forladt etablissementet, men kommunikation var ingen løsning den dag. Efter min bedste overbevisning var der ikke tale om en situation, som man kunne lede i retning af god massage ved at markere “ikke så hårdt” eller lignende.

Massagen var den dag helt ud i hegnet.

Forestil dig at du ligger på siden, dit hovede bliver bøjet bagover så halsen er strakt. Derefter får du placeret en albue på lymfekirtlen ved kæben/halsen og der bliver lagt fuld vægt på. Vi var hinsides samtale. Skulle der have foregået noget kommunikation her, skulle jeg have haft den unge dame på et Soi-ugekursus, hvor jeg kunne have lært hende op fra bunden ;)

Men bortset fra netop denne oplevelse er jeg helt enig med dig i, at lidt kommunikation bestemt kan gøre det som foregår mellem dig og massøsen endnu bedre.

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har før nævnt denne massage metode, og blev så nærmest kaldt en tøsedreng, da jeg synes den er alt for hårdhændet. Og jeg er bestemt ikke ømskindet...... det har jeg flere af den slags thaimassøres ord for.  Men i mine øjne og  muskler er det en helt forkert metode... det ødelægger opbyggede stærke musksler i stedet for at gøre dem bløde og stærke.

Derfor går jeg altid til en dansk massør, hvis jeg skal have sportsmassage, som det hedder hos nogle thai-klinikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Soi,

OK, sådan noget har jeg så aldrig prøvet.

Snarere tværtimod, altså de gange hvor pigen ikke har ret meget begreb om hvad massage er for noget, men koncentrerer sig om det efterfølgende ... og så bare stryger lidt tilfældigt rundt med håndfladerne etc.

Og i de tilfælde er der reelt heller ikke noget at gøre ved det, uanset hvordan godt man iøvrigt kommunikerer.

Men godt ini'tiv med de grønne.

Lad os endelig høre mere om dem. Og også om der evt. skulle være nogen kamæleoner iblandt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har muligvis taget fejl af begrebet "grønne massagesteder" – men iflg. thailisten vest er stedet her rødt – er der noget jeg har misforstået ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret. Nu er den rød.

Jeg ville have svoret på, at den var grøn, da jeg checkede sidst.

Jøsses, - det går bare ned ad bakke for mig på alle områder :shock:

Allenfals, jeg fik kun ondt, - ingen tilbud om aflastning :-P

Spændende om der er nogen derude, som er blevet lykkelige på stedet. Kom frisk og lad os høre!

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Rød betyder ikke bom bom. Det betyder blot stedet ikke er kategoriseret.

Der har vist aldrig været skrevet en anmeldelse før. Hjemmesiden signalerer også meget tydeligt "no pjank" de steder eksisterer jo- omend jeg ikke kan se hvordan de tjener nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er da ikke korrekt??

Rød betyder ekstra, gul kan vær ikke kategoriseret

Nix gul er døgnåben. Læs øverst på kortet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det hænger jo ikke sammen, stort set hele Aarhus og Randes er rødt, og dem jeg ser er da kategoriseret som med ekstra!

Det må du tale med OD om. 

Jeg tror at filosofien bag er at de steder der er besøgt, og hvor den besøgende er helt overbevist om at der kun ydes massage, de markeres grønne. Så kan man navigere udenom :)

De gul - ja det giver sig selv. Døgnåben, så er der nok mulighed for lidt af hvert. 

Rød. Tja, så er der nogle der kan få lidt ekstra, hvis sympati opnås. Almindelig thai måde. Det kan også være at de ikke er besøgt, og så ved man jo aldrig, vel? 

Der kan jo ved thaiklinikker ikke laves en markering der indikerer at der altid kan fås lidt sjov, netop fordi det helt er op til pigen, og til den kemi der opstår ved besøget. 

Sådan er spillets regler i thai verdenen. 

Vil du være helt sikker på altid at kunne få sex, så besøg en gul, eller et konventionelt bordel med piger fra andre lande :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er din vurdering, min er, at de røde, ja der gives de mere

Jow

Del dette indlæg

Link til indlæg

De røde er ekstra ydelser, de grønne er KUN massage, og de gule er døgnåbent..

Nej, som Aarhuselsker så rigtigt pointerer, de røde er altså ikke nødvendigvis med ekstraydelser. De er som udgangspunkt "ikke kategoriserede". Her er det fra hestens egen mund:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, som Aarhuselsker så rigtigt pointerer, de røde er altså ikke nødvendigvis med ekstraydelser. De er som udgangspunkt "ikke kategoriserede". Her er det fra hestens egen mund:

Fint nok, det stemmer bare ikke overens med virkeligheden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint nok, det stemmer bare ikke overens med virkeligheden!

At de ikke er kategoriserede stemmer vel ganske fint overens med virkeligheden. Man kan sågar sige at det er et faktum. :-)

Jasmin er  et godt eksempel på at den røde kategori både indeholder steder der giver ekstraydelser og steder der ikke gør. Jeg har selv været der og havde samme opfattelse som Soi, nemlig at der ikke ydes ekstra. Et andet eksempel i Aarhus er Byens Wellness. Den er også rød, men kunne ifølge min erfaring ligeså godt ændres til grøn.

Problemet er jo, som Aarhuselsker så smukt forklarer, at de fleste thaimassagesteder ikke er deciderede bordeller, så det kan være svært helt at putte hver enkelt i en klart defineret boks. Nogen steder kan man måske først få ekstra efter flere besøg, andre steder vil ekstra være en selvfølge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er jo, som Aarhuselsker så smukt forklarer, at de fleste thaimassagesteder ikke er deciderede bordeller, så det kan være svært helt at putte hver enkelt i en klart defineret boks. Nogen steder kan man måske først få ekstra efter flere besøg, andre steder vil ekstra være en selvfølge.

Øhhhh??? :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhhhh??? :roll:

Jeg er bange for at jeg ikke helt kan følge dig her, Sailor. Som jeg læser Aarhuselskers indlæg, er det nøjagtigt sådan jeg forstår princippet bag farvesystemet i OD's thailister. På hvilken måde er du da af anden mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Du har ret. Nu er den rød.

Jeg ville have svoret på, at den var grøn, da jeg checkede sidst.

Jøsses, - det går bare ned ad bakke for mig på alle områder :shock:

Allenfals, jeg fik kun ondt, - ingen tilbud om aflastning :-P

Spændende om der er nogen derude, som er blevet lykkelige på stedet. Kom frisk og lad os høre!

/Soi

Tak for anmeldelsen soi – jeg beklager hvis jeg utilsigtet har medvirket til at den blev afsporet i en forkert retning.

Mit indlæg gik udelukkende på "grønne" i overskriften, og intet andet.

Fortsæt endelig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er bange for at jeg ikke helt kan følge dig her, Sailor. Som jeg læser Aarhuselskers indlæg, er det nøjagtigt sådan jeg forstår princippet bag farvesystemet i OD's thailister. På hvilken måde er du da af anden mening?

Jeg vil ikke afspore længere!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sailor kan have ret i at mange af de røde tilbyder lidt af hvert.

Men der er jo ingen garanti.

Jeg har valgt at kalde dem “ikke kategoriseret” på listerne.
Bla. fordi at klinikkerne helst ikke, officielt vil fremstå som bordeller,
samt indvendinger fra flere brugere.

Hvis vi alt for systematisk udnævner nogle af “mellemvarene” som
steder hvor der fås ekstra, skyder vi måske os selv i fødderne, da de
bliver forsigtige med hvem de tilbyder ekstra til, eller måske slet ikke.

Så Århus og juipui har forstået det rigtigt, da vi har haft det op og vende flere gange tidligere i thailistetrådene.

Men god ide med at teste de grønne :)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...