Hop til indhold
Soy

De grønne massagesteder i Århus - Første test

Recommended Posts

Nåh ja, når det kommer fra OD selv, så vil jeg da gerne være den første til at undskylde og erkende, at jeg tog fejl.. Var også rimelig sikker på, at rød = ekstra ydelser.. Jeg misforstod..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh ja, når det kommer fra OD selv, så vil jeg da gerne være den første til at undskylde og erkende, at jeg tog fejl.. Var også rimelig sikker på, at rød = ekstra ydelser.. Jeg misforstod..

Når vi nu er i gang med beklagelserne, skal jeg da også gerne undskylde min måske lidt påståelige attitude overfor ratt og Sailor. Jeg synes bare, at det er en vigtig lille detalje, at bare fordi et massagested er markeret med rødt, så betyder det altså ikke, at der er garanti for ekstra... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når vi nu er i gang med beklagelserne, skal jeg da også gerne undskylde min måske lidt påståelige attitude overfor ratt og Sailor. Jeg synes bare, at det er en vigtig lille detalje, at bare fordi et massagested er markeret med rødt, så betyder det altså ikke, at der er garanti for ekstra... :-)

Der er skam ikke noget at undskylde fra din side.. At du holdt en sober tone overfor nogle stædige påstande må trods alt have været svært. ;) Og ja, det er skam en vigtig detalje.. Og godt at vide..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...