Hop til indhold
Bundstokken

SEXKØB = OVERGREBSKØB

Recommended Posts

Gæst

Hun er selvfølgelig også en kulturpersonlighed. Det er lidt ærgerligt, at hun blev mere kendt for sin pinlige tv-optræden end sine film. Jeg kommer jo nok til at indrømme, at jeg godt kan lide Hvidsten Gruppen.

 

Nu ved jeg godt, at I allesammen bliver sure på mig, fordi jeg kom til at skrive noget positivt om AGBP ;)

 

Ja personligt kan jeg godt blive mild sagt irriteret over trådstarters og andres ensidige personhetz mod AGBP. Man bør overveje om deres "yderst civiliserede" tilgang til AGBP og andre prosititonsmodstandere gavner vores sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja personligt kan jeg godt blive mild sagt irriteret over trådstarters og andres ensidige personhetz mod AGBP. Man bør overveje om deres "yderst civiliserede" tilgang til AGBP og andre prosititonsmodstandere gavner vores sag. 

 

Det kan du måske godt have ret i. Egentlig har jeg lidt på fornemmelsen, at ingen har gavnet den sag som AGBP. Det lykkedes hende under alle omstændigheder at kompromittere sin egen sag i en grad, så det næsten burde have været en aprilsnar. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har fået Svend Aukens gamle kreds. Den skulle give sikkert valg.

Plask og WG faldt i aprilsnarsfælden med begge ben!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja personligt kan jeg godt blive mild sagt irriteret over trådstarters og andres ensidige personhetz mod AGBP. Man bør overveje om deres "yderst civiliserede" tilgang til AGBP og andre prosititonsmodstandere gavner vores sag.

Personhetz er det, hun selv bruger. Hun sviner sine modstandere til på det skammeligste, råber op, afbryder og opfører sig i det hele taget utilgiveligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personhetz er det, hun selv bruger. Hun sviner sine modstandere til på det skammeligste, råber op, afbryder og opfører sig i det hele taget utilgiveligt.

 

Ja og trådstarter truer andre med at brænde dem på bålet. Hvem er den mest primitive ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og trådstarter truer andre med at brænde dem på bålet. Hvem er den mest primitive ?

Så har du læst noget, jeg har overset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg kan godt se, at det er op ad bakke. 

 

Som bekendt stiller Anne-Grethe Bjarup Riis op til Folketinget. Som kendt person har hun store chancer for at blive valgt. 

 

Det er for tidligt at sige, hvad det hele ender med; men jeg tror, at I sexkøbere går en klam tid i møde :(

Er der nogen der ved om hun blev valgt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er sgu da ingen ved sin fornufts fulde brug der stemmer på sådan en ubehøvlet rappenskralde, der sviner sine modstandere, råber op, afbryder og opfører sig i det hele taget utilgiveligt. Har sgu lyst til at jage dilleren i kæften på hende, så hun kan klappe i så længe.

Hvilket bringer minder om denne vittighed.

BJARNE RIIS OG ANNE-DORTHE VAR PÅ HOTEL  

Der mødte de Morten Frost. Bjarne slog hovedet og måtte ind og ligge
med is på panden. Anne-Dorthe endte i sengen med Morten Frost.
Pludselig fik hun et grine-anfald...
- " Hvad er der galt " spurgte Morten.
- " Jo, nu ligger Bjarne med is på issen og jeg ligger med Frost i fissen "...

facebook secret smileys codes Venligst Landsbytossen - nu med tablet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er sgu da ingen ved sin fornufts fulde brug der stemmer på sådan en ubehøvlet rappenskralde, der sviner sine modstandere, råber op, afbryder og opfører sig i det hele taget utilgiveligt. Har sgu lyst til at jage dilleren i kæften på hende, så hun kan klappe i så længe.

 

Men du svarer ikke på det ret simple spørgsmål som Yellow is beautiful stiller om Anne-Grethe Bjarup Riis er blevet valgt, så hvorfor denne bandbulle???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men du svarer ikke på det ret simple spørgsmål som Yellow is beautiful stiller om Anne-Grethe Bjarup Riis er blevet valgt, så hvorfor denne bandbulle???

Nej det er hun IKKE.  Bare en konstatering af fakta hvis nogen skulle være i tvivl om hvordan den pågældende fremfører sig, så godt hun IKKE blev valgt ind.

venligst Landsbytossen -nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, hun var opstillet, men fik åbenbart ikke stemmer nok.

Så kan jeg sove roligt igen.

For hvem og i hvilken kreds!??

Nej hun var ikke opstillet... Hvilket selvfølgelig også bekræftes af, at inden journalister havde fat i hende torsdag. 

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har da slet ikke været stillet op!

Hvor har I det fra??

Eva brugte det som sin aprilsnar, og det er da sjovt, at der er så mange, der stadig hopper på den.:)

Og i parantes bemærket er jeg stadig ikke helt sikker på, om det var spøg eller alvor. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva brugte det som sin aprilsnar, og det er da sjovt, at der er så mange, der stadig hopper på den.:)

Og i parantes bemærket er jeg stadig ikke helt sikker på, om det var spøg eller alvor. ;)

Eva hvem??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva hvem??

Gå lige tilbage i tråden til 1.april, så tror jeg, at du forstår, hvor denne historie begynder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuskredsen. For Socialkammeraterne

Det kan jeg ikke se...

Samtlige kandidater for Soc.dem i Østjyllands Storkreds var:

  1. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2582-Nicolai-WammSOCIALDEMOKRATIETNicolai WammenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 21152
    VALGT
  2. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F1570-Kirsten-BrosSOCIALDEMOKRATIETKirsten BrosbølPERSONLIGE STEMMER I ALT: 10843
    VALGT
  3. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2436-Daniel-Toft-SOCIALDEMOKRATIETDaniel Toft JakobsenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 4344
    VALGT
  4. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F1870-Leif-Lahn-JeSOCIALDEMOKRATIETLeif Lahn JensenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 7393
    VALGT
  5. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2446-Jens-Joel-NiSOCIALDEMOKRATIETJens JoelPERSONLIGE STEMMER I ALT: 7191
    VALGT
  6. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F282-Henrik-Dam-KrSOCIALDEMOKRATIETHenrik Dam KristensenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 8109
    VALGT
  7. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F540-Malte-Larsen-SOCIALDEMOKRATIETMalte LarsenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 3449
  8. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F1871-Maja-PanduroSOCIALDEMOKRATIETMaja PanduroPERSONLIGE STEMMER I ALT: 8672
    VALGT
  9. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2256-Kim-Qvist-a.SOCIALDEMOKRATIETKim QvistPERSONLIGE STEMMER I ALT: 1365
  10. SOCIALDEMOKRATIETThyge RisvigPERSONLIGE STEMMER I ALT: 100
    Kandidaten har endnu ikke besvaret spørgsmålene
  11. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F3212-Christen-SoeSOCIALDEMOKRATIETChristen SørensenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 1779

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg ikke se...

Samtlige kandidater for Soc.dem i Østjyllands Storkreds var:

  1. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2582-Nicolai-WammSOCIALDEMOKRATIETNicolai WammenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 21152
    VALGT
  2. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F1570-Kirsten-BrosSOCIALDEMOKRATIETKirsten BrosbølPERSONLIGE STEMMER I ALT: 10843
    VALGT
  3. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2436-Daniel-Toft-SOCIALDEMOKRATIETDaniel Toft JakobsenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 4344
    VALGT
  4. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F1870-Leif-Lahn-JeSOCIALDEMOKRATIETLeif Lahn JensenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 7393
    VALGT
  5. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2446-Jens-Joel-NiSOCIALDEMOKRATIETJens JoelPERSONLIGE STEMMER I ALT: 7191
    VALGT
  6. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F282-Henrik-Dam-KrSOCIALDEMOKRATIETHenrik Dam KristensenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 8109
    VALGT
  7. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F540-Malte-Larsen-SOCIALDEMOKRATIETMalte LarsenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 3449
  8. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F1871-Maja-PanduroSOCIALDEMOKRATIETMaja PanduroPERSONLIGE STEMMER I ALT: 8672
    VALGT
  9. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F2256-Kim-Qvist-a.SOCIALDEMOKRATIETKim QvistPERSONLIGE STEMMER I ALT: 1365
  10. SOCIALDEMOKRATIETThyge RisvigPERSONLIGE STEMMER I ALT: 100
    Kandidaten har endnu ikke besvaret spørgsmålene
  11. ?file=%2Fimages%2Fkd%2F3212-Christen-SoeSOCIALDEMOKRATIETChristen SørensenPERSONLIGE STEMMER I ALT: 1779

Vi må konkludere, at hun ikke blev valgt i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun ikke stillede op, ville hun vel ikke kunne blive valgt!!!!!!!!!!!?????????????

Nej korrekt, men nu skrev du jo faktisk, at hun konkret stillede op i Østjyllands Storkreds...

Derfor jeg kopiede listen over alle opstillede på liste A ... Hvor det også ses, om de kom ind eller ej.

Derfra er den naturlige konklusion, at hun ikke stillede op, hvilket jeg også havde skrevet tidligere i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...